بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کاشت ابرو چیست ؟ چرا باید کاشت ابرو انجام دهیم

کاشت ابرو یکی از محبوبترین عمل های زیبایی هست که در یک جلسه با موی زنده قابل رشد و طرح و مدل دلخواه شما انجام میشود،در این عمل با جدیدترین متد و به روز ترین تجهیزات ، فولیکول های موی فرد ، براساس زاویه و حالت خواب مو به ابرو پیوند داده میشود،نتایج این عمل دائمی میباشد و شما برای همیشه ابروهایی پرپشت و خوش حالت خواهید داشت.

همه ما می‌دانیم که ابروهای نازک، سال‌ها قبل از مد افتادند. اما برخی از ما هنوز در گذشته گیر کرده‌ایم و به انتخاب‌های جدید اهمیتی نمی‌دهیم. البته این احتمال نیز وجود دارد که به دلیل بالارفتن سن، آلوپسی، شیمی‌درمانی یا موارد دیگر دچار ریزش مو در ناحیه ابرو شده باشید. برای برطرف کردن مشکلات شما در این موارد، بهترین گزینه کاشت ابرو است.

ما گزینه‌های متفاوتی را برای مقابله با ریزش ابرو انتخاب می‌کنیم. برای نمونه سرم‌های رشد ابرو. وقتی صحبت از این سرم‌ها می‌شود، می‌دانیم که نتایج فقط تا زمانی که از محصولات استفاده می‌کنید، مشاهده خواهند شد. همچنین برخی از افراد، میکروبلیدینگ را انتخاب می‌کنند. این کار هم فقط نتایج موقتی را ارائه می‌دهد، با خطر عفونت یا آلرژی همراه است و اگر به‌درستی انجام نشود، می‌تواند جای زخم یا تغییر شکل دائمی در صورت ما ایجاد کند.

خوشبختانه گزینه بهتری وجود دارد که نتایج طبیعی و دائمی را ارائه می‌دهد: «عمل کاشت ابرو». این روش محبوب توسط بهترین متخصص کاشت ابرو ایران، در کلینیک کاشت ابرو VIP ارائه می‌شود و با رضایت بالای مشتریان روبه‌رو بوده است. این رضایت‌مندی را هنگام ترک کلینیک، در لبخند آنها دیده‌ایم. اگر هنوز برای انتخاب این روش و تضمین زیبایی خود شک دارید، در ادامه برخی از دغدغه‌های مشتریان را با شما در میان می‌گذاریم تا در سهولت انتخاب پیوند ابرو، به‌عنوان یک روش بسیار مؤثر، به شما کمک کرده باشیم، این کلینیک با مجوز رسمی زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت میکند و تمام محیط کلینیک کاملا استریل میشود و عمل پیوند ابرو توسط تیم پزشکی متخصص و باتجربه انجام خواهد شد.

 

پیوند ابرو از چه زمان رایج شد؟

با ظهور تکنیک‌های کاشت مو جدید در دهه 1990، کاشت ابرو امکان‌پذیر شد. کاشت موی ابرو اگرچه بیش از 20 سال است که انجام می‌شود، اما اخیرا و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و روش های کاشت مو ، پیوند ابرو و طراحی ظاهر کامل ابرو بسیار محبوب شده است.

 

کدام پزشکان عمل کاشت ابرو را انجام میدهند

پیوند ابرو درتهران در کلینیک های بیشتری در دسترس است. بااین‌حال، افراد باید به دنبال پزشکی باشند که تجربه زیادی داشته باشد و این عمل را به‌صورت بسیار منظم انجام دهد. طراحی فرم ابرو با درنظرگرفتن ویژگی‌های صورت فرد از اهمیت زیادی دارد و همچنین جهت و زاویه خروج پیوندهای مو برای نتایج بهینه و طبیعی بسیار مهم است.

کاشت ابرو چیست ؟ چرا باید کاشت ابرو انجام دهیم

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ابرو طبیعی به‌صورت روشی در مطب و به‌صورت سرپایی با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. برای این کار، بیهوشی عمومی لازم نیست. پزشک متخصص، شخصا شکل و ابعاد ابرو را به توجه به ابعاد صورت فرد، طراحی می‌کند و توجه زیادی به تعادل ابروها با ویژگی‌های صورت هر فرد دارد.

همین‌طور با استفاده از بی‌حسی موضعی، موها به طور معمول از پشت سر برداشت می‌شوند. به آن قسمت «ناحیه اهداکننده» می‌گویند. سپس با استفاده از میکروسکوپ به موهای جداگانه تقسیم می‌شوند. این موها، در ناحیه طراحی شده برای ابرو، قرار می‌گیرند و در محل‌های مناسب، با برش‌های کوچک قرار می‌گیرند که بتوانند پیاز مو را بپذیرند. پس از پیوند، فولیکول‌ها از 3-4 ماه بعد از عمل، رشد خود را شروع می‌کنند و بهترین نتایج در 6-8 ماهگی مشاهده می‌شود.

نکته مهم : ازآنجاکه موهای اهداکننده با بهترین کیفیت در پشت پوست سر یافت می‌شود، موهای صاف تا کمی موج‌دار برای بهترین نتیجه، ایده‌آل است. زیرا موهای بسیار مجعد می‌توانند به‌صورت حلقه‌ای در داخل ابروها فر شوند.

 

مزایای کاشت ابرو در مقابل میکروبلیدینگ چیست؟

کاشت ابرو بهترین راه برای داشتن ابروهای سه‌بعدی و دائمی است. با کاشت، موهای خود را به طور معمول از پشت سر به ناحیه ابرو خود منتقل می‌کنید تا یک ابرو کامل و جدید ایجاد کنید. موها به طور طبیعی رشد می‌کنند و دائمی هستند. اما میکروبلیدینگ روشی است که به‌وسیله آن از رنگ‌دانه برای ایجاد ظاهر مو در لایه‌های بیرونی پوست استفاده می‌شود. در این فرایند، استفاده از موی طبیعی وجود ندارد. ظاهری سه‌بعدی به ابروی شما نمی‌دهد و با گذشت زمان کم‌رنگ خواهد شد؛ بنابراین این فرایند برای حفظ نتایج، باید دائما تکرار شود.

 

آیا کاشت ابرو دردناک است؟ چه عوارضی وجود دارد؟

پاسخ ما یک «خیر» با صدای بلند است. ازآنجاکه از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود، این روش دردناک نیست. بعد از آن، ممکن است در ناحیه اهداکننده، در پشت سر خود احساس درد کنید که در عرض 24-48 ساعت برطرف شود. ناحیه ابرو هم بعد از عمل، به طور معمول بدون درد است. زیرا موها خیلی سطحی پیوند می‌شوند. اگر عمل پیوند ابرو در کلینیک معتبر و توسط پزشک با تجربه انجام نشود علاوه بر درد میتواند خطراتی مانند خونریزی، اسکار و عفونت داشته باشد

 

آیا نتایج عمل کاشت موی ابرو دائمی است؟

در دستان یک جراح باتجربه که قادر به انتخاب نامزدهای مناسب برای انجام این عمل باشد، کاشت ابرو، حتما دائمی خواهد بود.

 

چه کسی کاندیدای پیوند ابرو است؟

به‌طورکلی، بیشتر بیماران کاندیداهای مناسب برای کاشت موی ابرو هستند. بیمارانی که به دلیل ژنتیک، کندن بیش از حد مو یا ضربه روانی، موهای ابرو خود را ازدست‌داده‌اند، بهترین گزینه‌ها هستند. بیماران مبتلا به آلوپسی و سایر دلایل پزشکی ریزش مو، معمولا کاندیدای مناسبی نیستند و لازم است به‌صورت فردی ارزیابی شوند. اما این مسئله به این معنا نیست که افراد عادی نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. کاشت ابرو یک روش مطمئن، برای زیباسازی فرم صورت شماست.

 

کاشت ابرو در چند مرحله انجام می‌شود؟

بیشتر افراد برای رسیدن به اهدافشان، فقط یک بار باید این عمل را انجام دهند. در بعضی موارد، مانند بیمارانی که به دلیل آسیب دیدگی ناشی یا به دلیل روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ و خال کوبی، بافت اسکار دارند، ممکن است جراحی دومی نیز لازم داشته باشند. این مسئله به این دلیل است که بافت اسکار جریان خون را کاهش داده و برخی از فولیکول‌های پیوند شده، جای خود را به‌درستی پیدا نخواهند کرد. با این حال، بسیاری از افرادی که میکروبلیدینگ یا خال‌کوبی بر روی ابروهای خود انجام داده‌اند، حتی به مرحله دوم هم نیاز ندارند.

کاشت ابرو چیست ؟ چرا باید کاشت ابرو انجام دهیم

در پایان

برخلاف نظر بعضی از افراد، عمل کاشت ابرو، عملی دردناک و مسئله‌ساز نیست. اگر شما در انتخاب دکتر خود، وسواس لازم را به خرج داده باشید، احتیاجی به نگرانی‌های اضافی ندارید. اضطراب را کنار گذاشته و زیبایی خود را با پیوستن به کلینیک VIP تضمین کنید.

تلفن ویزیت و مشاوره رایگان : 44158011-021

شماره واتس آپ : 09120998715



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز