بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کاشت ابرو می تواند به چهره شما زیبایی خاصی بدهد. همانطور که می دانید ابرو یکی از ارگان های بسیار مهم در زیبایی صورت به شمار می رود. همین الان جلوی آینه بایستید و دست خود را بر روی ابروان خود قرار دهید. به سرعت متوجه می شوید اگر ابرو بر روی چهره شما وجود نداشته باشد، بخش زیادی از زیبایی خود را از دست می دهید و این مسئله می تواند اعتماد به نفس شما را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد. نگران نباشید! کاشت ابرو دقیقا برای همین هدف طراحی شده است و دیگر نیاز نیست شما از روش های نامناسب مانند تاتو استفاده نمایید.

بلفاروپلاستی نیز یکی دیگر از کارهای زیبایی است که بر روی پلک ها انجام می شود و باعث می شود چشم های شما حالت کشیده پیدا کنند. ترکیب بلفاروپلاستی همراه با کاشت ابرو می تواند چهره شما را بسیار خاص و دوست داشتنی کند و این امر نقش بسیار مهمی در زیبایی شما دارد. اگر به دنبال مطب معتبری برای انجام کارهای زیبایی خود هستید، کلینیک گونه یکی از بهترین کلینک های زیبایی است.

زیبایی چشمان با کاشت ابرو و بلفاروپلاستی در کلینیک گونه

تحولی شگفت انگیز در زیبایی چشمان با کاشت ابرو

کاشت ابرو به فرآیندی گفته می شود که طی آن مو از قسمت های دیگر بدن از جمله کناره های گوش و پشت سر برداشت می شوند و سپس به ابروان پیوند زده می شوند. در این فرآیند، فولیکول های مو در بافت ابرو جای می گیرند و شما صاحب ابروی طبیعی و خوش فرمی می شوید. این کار به شما کمک می کند چهره شما حالت طبیعی داشته باشد و دیگر مانند روش های دیگر مانند تاتو حس بدی نخواهید داشت.

زمانی که کاشت ابرو به اتمام می رسد باید بسیار مراقب باشید. زیرا فولیکول های مو که به پوست شما پیوند زده شده اند هنوز بافت نرمی دارند و کوچکترین ضربه و یا فشاری باعث می شود که این فولیکول ها از پوست جدا شوند. دوره نقاهت اصلی و نگهداری آن یک هفته است. اما پس از یک هفته باید به مدت یک ماه مراقب ابروهای خود باشید و تمامی راهکارهایی را که پزشک برای افزایش طول عمر کاشت ابرو به شما پیشنهاد کرده است مد نظر قرار دهید. با توجه به این مسئله که کاشت ابرو نیاز به دقت بسیار زیادی دارد، برای انجام این کار باید به کلینک معتبر زیبایی مانند کلینیک گونه مراجعه نمایید.

بلفاروپلاستی: روشی موثر در پاکسازی پوست پلک و زیبایی چشم

در کنار کاشتی ابرو، شما می توانید عمل بلفاروپلاستی انجام دهید. به روش حذف پوست اضافه از پلک پایین و بالای چشم بلفاروپلاستی گفته می شود. پوست چشم بسیار حساس است و به زودی بافت خود را از دست می دهد و دچار افتادگی می شود. زمانی که افتادگی پلک صورت می گیرد آثار پیری به خوبی بر روی چهره احساس می شود و در برخی از موارد افتادگی پلک به حدی زیاد است که می تواند بر قدرت بینایی شما اثر بگذارد.

زیبایی چشمان با کاشت ابرو و بلفاروپلاستی در کلینیک گونه

این عمل دوره نقاهت محدودی دارد و شما باید به مدت یک هفته استراحت کنید. پس از یک هفته می توانید به زندگی عادی بازگردید، اما باید بدانید ممکن است بهبود تورم چشم به چند هفته زمان نیاز داشته باشد. همچنین، بهتر است بدانید ممکن است در روزهای اول احساس کنید پلک شما بیش از حد کوتاه شده است و نمی توانید به خوبی چشم هایتان را ببندید. نگران نباشید! این احساس به زودی برطرف می گردد و شما می توانید دوباره مثل روز اول حس خوبی داشته باشید. ترکیب بلفاروپلاستی و کاشت ابرو می تواند زیبایی را به چشمان و چهره شما هدیه دهد و بیش از پیش زیبا به نظر برسید.

کدام عمل زیبایی مناسب من است؟

ممکن است اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا بفهمم کدام عمل زیبایی مناسب من است. برای اینکار ابتدا باید یک پزشک زیبایی شما را ویزیت کند. نوع پوست و میزان چین و چروکی که بر روی پوست شما به وجود آمده است نشان می دهد که کدام عمل برای شما مناسب است. با توجه به این موضوع توصیه می شود به یک پزشک معتبر مراجعه نمایید و اجازه دهید پزشک بخش های مختلف پوست شما را به خوبی نگاه کند. هر چقدر کارهای زیبایی را زودتر آغاز کنید، به همان اندازه بیشتر نتایج آن را مشاهده می کنید.

زیبایی چشمان با کاشت ابرو و بلفاروپلاستی در کلینیک گونه

برای کاشت ابرو به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت ابرو در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید برای اینکار مو از قسمت های دیگر بدن برداشت می شود و سپس به بافت ابرو پیوند زده می شود. با این کار می توانید برای همیشه ابروهای زیبایی داشته باشید و از نعمت ابرو سالم بهره مند شوید. اگر به دنبال مرکز معتبری برای انجام کارهای زیبایی خود هستید، می توانید به کلینیک گونه مراجعه کنید و از دانش و تخصص متخصصان آن مرکز بهره مند شوید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز