بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
طبیعی دیده شدن و امکان تغییر حالت ابرو از مزایای ترسیم خطوط ترنزیشن در فیبروز است. با روش صحیح ترسیم این خطوط آشنا شوید.

راهنمای روش صحیح کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز

یکی از مدرن‌ترین متدهای آرایش ابرو در دنیا، روش فیبروز ابرو است که به صورت دستی انجام می‌شود. در این روش روی ابرو سایه و هاشور می‌زنند تا ایرادات ابرو را بتوانند به صورت موقت برطرف کنند. آرایشگر در این روش خطوط باریک و جذاب روی ابرو ایجاد می‌کند و طرحی بسیار جذاب به آن می‌دهد. بسیاری از خانم‌ها به یادگیری متدهای آرایش، مخصوصا فیبروز ابرو علاقه دارند؛ آن‌ها می‌توانند در یک آموزشگاه حرفه‌ای دوره‌های متدهای آرایشگری و کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز را بگذرانند. با ما همراه باشید تا در این مطلب با متد فیروز ابرو آشنا شویم.

خطوط ترنزیشن در فیبروز | آموزش اصولی نحوه کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز

فیبروز ابرو چیست؟

متد فیبروز ابرو برای اولین‌بار در کشور صربستان استفاده شد و امروزه در سراسر دنیا به کار برده می‌شود. آرایشگران در این متد، ابروها را به صورت نیمه‌دائمی آرایش می‌کنند؛ کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز با استفاده از سوزن‌های یک‌بارمصرف انجام می‌شود. در حال حاضر متد فیبروز ابرو در سراسر دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از خانم‌ها در دوره‌های آموزش فیبروز ابرو شرکت می‌کنند.

در واقع آرایشگران از متد فیبروز ابرو برای پوشاندن نواقص و رفع ایرادات ابروها استفاده می‌کنند. طی این فرایند، قسمت‌های خالی ابرو را پر کرده و به ابروها حالت می‌دهند. در نهایت ابروها را با یکدیگر قرینه می‌کنند. با متد فیبروز ابرو می‌توان هر حالت و رنگ دلخواهی را روی ابروها پیاده کرد. شما می‌توانید برای یادگیری این متد آرایشی در دوره‌های آموزشی آن شرکت کنید.

با انجام فرایند فیبروز و کشیدن خطوط ترنزیشن در آن، موهای ابرو به شکل بسیار طبیعی و جذاب نمایان می‌شوند. باید اشاره کرد که رنگ‌دانه‌های استفاده شده در فیبروز ابرو به داخل پوست نفوذ نخواهد کرد؛ از همین رو به‌آسانی پاک‌سازی می‌شوند. همچنین هر زمان که بخواهید می‌توانید طرح ابرو را تغییر دهید. این مورد در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای متد فیبروز ابرو به شمار می‌رود.

خطوط ترنزیشن در فیبروز | آموزش اصولی نحوه کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز

برخی از مزایای متد فیبروز شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاهش التهاب ابرو برخلاف سایر متدها
  • طبیعی‌تر بودن ظاهر ابرو نسبت به سایر روش‌ها
  • پرپشت دیده شدن ابروها
  • آسان بودن تغییر حالت ابروها
  • تنوع طرح‌های قابل اجرا در متد فیبروز
  • قرینه‌سازی ابروها به بهترین شکل ممکن
  • فرم دهی آسان تاج ابروها
  • داشتن سوزش و درد کمتر نسبت به سایر روش‌ها

آموزش نحوه کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز

متد فیبروز ابرو یک روش بسیار کاربردی و محبوب برای آرایش ابروها به شمار می‌رود. بسیاری از خانم‌ها دوست دارند ابروهای طبیعی با ظاهری جذاب داشته باشند؛ از همین رو روش فیبروز ابرو به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شود. لازم به ذکر است که این متد به‌اندازه‌ای محبوبیت دارد که به بخش‌های دیگر صورت مانند لب، خط چشم و مژه‌ها نیز بسط داده شده است. باید بدانید که خطوط ترنزیشن در فیبروز باید روی تاج ابرو کشیده شوند.
به طور کلی خطوط ترنزیشن در فیبروز باید یکی در میان از بالا و پایی به صورت کوتاه کشیده شوند. لازم به ذکر است که فاصله خطوط ترنزیشن در تاج باید با فاصله یکسان از یکدیگر کشیده شوند. در نهایت خط آخر را باید بلند و کامل بکشید. به طوری که از پایین فاصله آن با دو خط قبلی یکسان و از بالا فاصله آن بیشتر باشد. خط بعدی درست مانند خط قبلی است؛ اما بالاتر از خط قبلی آغاز شده و به خط طراحی می‌رسد. در ادامه، خط بعد از آن از بین دو خط قبلی شروع شده و موازی با خط طراحی تا پایان ابرو کشیده خواهد شد. سپس باید خطوط اسپاین را تا انتهای ابرو بکشید.

خطوط ترنزیشن در فیبروز | آموزش اصولی نحوه کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز

پس از انجام فرایند کشیدن خطوط ترنزیشن در فیروز، حدود چهار دقیقه طول می‌کشد تا ابروها رنگ بگیرند. باید اشاره کرد که حداقل 10 روز قبل از انجام فرایند فیبروز، نباید ابروها رنگ شده باشند. پس از کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز باید آرک ابرو و دم ابرو را بکشید. باید بدانید که این فرایند معمولا در چند مرحله باید انجام شود تا به صورت دقیق و زیبا ابروها شکل بگیرند. شما با گذرانده دوره در یک آموزشگاه فیبروز ابرو، به صورت حرفه‌ای این متد را آموزش خواهید دید.

متد فیبروز ابرو چه تفاوتی با تتو کردن دارد؟

مدت تتو کردن یک روش بسیار قدیمی به شمار می‌رود که ظاهری غیر طبیعی به ابروها می‌دهد. باید بدانید که تتوی ابرو به‌سختی از روی صورت پاک می‌شود و مقداری از جوهر آن روی صورت باقی می‌ماند. دلیل باقی ماندن جوهر تتو روی پوست این است که در عمق پوست صورت نفوذ پیدا می‌کند. اما در حال حاضر این مشکل با ابداع متد فیبروز ابرو به طور کامل حل شده است. چرا که کشیدن خطوط ترنزیشن در فیبروز با استفاده از سوزن یک بار مصرف انجام شده و رنگ‌دانه آن به عمق پوست نفوذ نمی‌کند. به طور کلی این موضوع مهم‌ترین تفاوت متد فیبروز و تتو کردن به شمار می‌رود.

یکی دیگر از تفاوت مهم متد فیبروز و تتو این است که در فیبروز شما می‌توانید طرح ابروی ایجاد شده را به مدل‌های دلخواه دیگر تغییر دهید. حتی این امکان را دارید که جوهر تزریق شده را برای پیاده‌سازی طرح‌های مختلف پهن یا باریک کنید. در متد فیبروز می‌توان جوهر تزریق شده را به شکل تار مو درآورد تا ظاهر ابرو طبیعی‌تر شود. باید بدانید که در متد تتو هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها وجود ندارد.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره آموزش آرایش دائم و تاتو صورت چکار کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش تتو صورت و آرایش دائم لازم است به یک آموزشگاه معتبر مراجعه کنید. در آموزشگاه‌های آرایشگری شما می‌توانید انواع متدهای آرایش دائم و نیمه‌دائم را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. شما این امکان را دارید که در دوره آموزش هر متد آرایشگری به صورت جداگانه شرکت کنید و در آن زمینه حرفه‌ای شوید. به عنوان مثال شما در این دوره‌های با کشیدن صحیح خطوط ترنزیشن در فیبروز آشنا شده و تکنیک‌های آن را یاد می‌گیرید.

آرایش هر چه بهتر ابروها با کشیدن صحیح خطوط ترنزیشن در فیبروز

در متد فیبروز ابرو تمام مشکلات متد تتو کردن برطرف شده است و یک روش مدرن برای آرایش ابروها به شمار می‌رود. باید بدانید که کشیدن صحیح خطوط ترنزیشن در فیبروز اهمیت بسیار زیادی در آرایش ابروها دارد. چرا که در صورت کشیدن نادرست خطوط ترنزیشن ممکن است ابروها ظاهر طبیعی خود را از دست بدهند. بنابراین برای انجام این کار حتما باید در یک دوره آموزش فیبروز ابرو شرکت کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.8 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز