بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ایده‌ های خرید ساعت برای خانم ‌ها و آقایان

ساعت‌های رولکس به‌عنوان بهترین محصولات لوکس در جهان شناخته می‌شوند. این ساعت‌ها با تاریخچه‌ای غنی از طراحی جاودانه، باکیفیت و بی‌عیبشان، توجه هر قلب‌ و ذهنی را به خود جلب می‌کنند. از نمونه‌های کلاسیک این ساعت‌ها گرفته تا مدل‌های اسپرت، همه می‌توانند تائید آقایان و خانم‌ها را به دست آورند و منطبق بر سلیقه آن‌ها باشند.

اگر به دنبال خرید ساعت رولکس برای خود یا عزیزانتان هستید، حتماً با گزینه‌های بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارند، تصمیم‌گیری برای شما دشوار خواهد شد. به همین دلیل در ادامه به بررسی چند مدل ساعت زنانه و مردانه محبوب از رولکس خواهیم پرداخت.

ساعت جوبیلی لیدی دیت جاست 31 نقره‌ای

این ساعت یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های زنانه مجموعه رولکس می‌باشد که دارای یک صفحه نقره‌ای زیبا با نشانگرها و عقربه‌های الماسی است. جوبیلی لیدی علاوه بر زیبایی دارای عملکرد فنی بسیار خوبی است و از این نظر میانگین بالای کیفیت محصولات رولکس را حفظ کرده است.

این ساعت دارای دستبند استیل ضدزنگ، صفحه الماس و عقربه‌هایی طلایی می‌باشد. ویژگی منحصربه‌فرد دیگر آن دو بند قابل تعویضی است که دارد، در حقیقت در پک جوبیلی 31 هم یک بند مشبک نقره‌ای قرار داده شده است و هم یک مدل دستبند ساخته شده با طلای 18 عیار. خرید ساعت جوبیلی لیدی دیت جاست می‌تواند یک ایده خلاقانه برای خانم‌ها باشد.

بهترین ایده‌ های خرید ساعت برای خانم ‌ها و آقایان

ساعت لیدی دیت جاست 28

این ساعت رولکس اصل به دلیل داشتن طلای سفید 18 عیار و 46 قطعه الماس در طراحی، یک مدل کاملاً لوکس به‌حساب می‌آید. همین خصوصیت این ساعت را به یکی از نفیس‌ترین هدایای ممکن تبدیل کرده و بیراه نیست اگر در توصیف آن بگویم از پرطرفدارترین تولیدات کمپانی رولکس در بین خانم‌ها است.

رولکس در طراحی لیدی دیت جاست 28 خود، فاکتور نوآوری را حفظ کرده، چراکه علاوه بر تاریخ شمار، در موقعیت ساعت 6 نشانگر ماه را نیز گنجانده است. در صفحه این ساعت، مرواریدهای بسیار زیبایی به‌کار رفته و رولکس در موقعیت ساعت 12 به زیبایی هرچه‌تمام‌تر دو نشانگر از جنس الماس روی ساعت کار کرده است.

با توجه به اینکه لیدی دیت جاست دارای مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری است، می‌تواند هدیه‌ای عالی برای خانم‌هایی باشد که علاقه زیادی به ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی مانند شنا و غواصی دارند.

ساب مارینر هالک یک رولکس مردانه بی‌نظیر

ساب مارینر یکی از بهترین کالکش‌های رولکس است که می‌تواند به‌عنوان یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود. این کالکشن که در سال 1953 به بازار عرضه شد، استانداردهایی را برای ساعت‌های غواصی تعیین کرد، و اولین مدل آن دارای گواهی ضد آب تا عمق 100 متری بود.

ساب مارینر هالک در سال 2011 معرفی شد و جایگزین نسخه‌ی یادبود پنجاهمین سالگرد عرضه مدل افسانه‌ای قبل از آن یعنی "Kermit" گردید. یکی از دلایلی که این ساعت را برای هدیه دادن معرفی کرده‌ایم صفحه سبزرنگ متفاوت آن است. در حقیقت رولکس برای اولین بار در ساب مارینر هالک از صفحه‌ای استفاده کرد که نه آبی بود و نه مشکی و این یک تفاوت بسیار جذاب است.

ساعت رولکس لیدی دیت جاست 31

این ساعت به دلیل استفاده از بند بسیار سبک، برای استفاده روزمره مناسب می‌باشد. دیت جاست Pink با صفحه صورتی که دارد از لحاظ زیبایی بسیار چشم‌نواز است و می‌توان آن را با هر مدل لباسی ست کرد. به‌طورکلی ترکیب رنگ این ساعت جلوه بی‌نظیری دارد و به یک خانم شیک‌پوش این امکان را می‌دهد که از بقیه متمایز شود.

بهترین ایده‌ های خرید ساعت برای خانم ‌ها و آقایان

درنهایت باید بگوییم که این دیت جاست دارای تنوع گسترده‌ای از نظر اندازه و ابعاد است که برای هدیه دادن دست شما را بازخواهد گذاشت. از طرفی این مدل در گروه ساعت‌های لوکس رولکس قرار می‌گیرد که کادویی بسیار ارزنده است.

ساعت رولکس دی دیت

ساعت رولکس دی دیت، نمادی قدرتمند از پرستیژ و برتری است و کمتر برندی می‌تواند این ویژگی را در این سطح منتقل کند. جاه‌طلبی رولکس در تولید دی دیت به‌گونه‌ای بود که امروزه این ساعت مورد تائید افراد مشهور و برجسته دنیا است و به همین واسطه به آن لقب رئیس‌جمهور داده‌اند. به‌طورکلی این مدل از زمان رونمایی در دهه 1950، توسط بزرگان و نخبگان مورداستفاده قرار گرفته است.

در طراحی صفحه این ساعت می‌توان آیتم‌های طلایی‌رنگ را بر روی نمای سفید عاجی آن مشاهده کرد درحالی‌که خطوط برجسته‌ای در آن دیده می‌شود. ویژگی‌ متمایز ساعت رولکس دی دیت که آن را بسیار معروف کرده است، وجود دو لنز برای نشان دادن روز هفته و تاریخ ماه است.

قیمت رولکس دی دیت دسته دوم برای استفاده شخصی و یا هدیه دادن این ساعت زیبا مناسب‌تر است. البته نگران دسته دوم بودن ساعت نباشد، آن‌هایی که برندشناس هستند به ارزش هدیه شما پی می‌برند.

بهترین ایده‌ های خرید ساعت برای خانم ‌ها و آقایان

ساعت Oyster Black Dial Datejust 26

اویستر 26 مصداق بارزی از این حقیقت است که چرا رولکس همیشه برند مورد علاقه شما و خواهد بود. طراحان ترکیبی از استیل ضدزنگ و صفحه مشکی با عقربه‌هایی که از طلای سفید تولید شده‌اند را برای صفحه ‌این ساعت ایجاد کرده‌اند تا خوانایی آن را در هر شرایط نوری تضمین کنند.

رولکس برای این دیت جاست از دستبند اویستر بهره برده که مجهز به گیره دکمه‌ای است و در صورت نیاز به‌راحتی می‌توان آن را باز یا بسته کرد. ویژگی دیگر این ساعت موتور سوئیسی و فوق‌العاده دقیق آن می‌باشد. بانوان این ساعت را به دلیل زیبایی فوق‌العاده و دستبند بی‌نظیری که دارد یک هدیه به یاد ماندنی می‌دانند.

رولکس دیت جاست II

رولکس دیت جاست 2 یک ساعت لوکس است که می‌توان از آن در هر زمان و هر مکانی استفاده کرد. این ساعت که از نظر سبک طراحی کاملاً کلاسیک محسوب می‌شود، به‌ویژه در مدل‌های دو رنگ بسیار زیبا تولید شده است. رولکس به‌واسطه استفاده از فولاد مستحکم و طلای باکیفیت ادعا کرده که این مدل، ساعتی برای تمام دوره‌ها خواهد بود. چراکه آن‌قدر باکیفیت تولید شده است که خراب نمی‌شود و از طرفی به‌اندازه کافی زیبا هست که از مد نیافتد.

رولکس همچنین با استفاده از دستبند اویستر سعی کرده تا حدود زیادی مدرنیته را نیز با این طرح نمادین ادغام کند که نتیجه نهایی، کاملاً مشتری‌پسند شده است.

از دیگر خصوصیات برجسته دیت جاست 2 می‌توان به مواردی مانند لنز سیکلپس و نمایشگر تاریخ آنی اشاره کرد. علاوه بر این بر روی صفحه این ساعت یاقوت کبود دیده می‌شود که زیبایی و ارزش آن را دوچندان کرده است. رولکس در این مدل از کالیبر 3136 استفاده کرده که دارای ویژگی خود کوک در دو جهت می‌باشد و کمترین نوسان را در بین ساعت‌های تولید شده دارد.

رولکس دیتونا

این رولکس مردانه که در سال 2016 رونمایی شد، ساعتی است که می‌تواند بهترین هدیه برای مردانی باشد که از طرفداران پرشور این برند و یا یک کلکسیونر هستند. درباره ارزنده بودن این ساعت همین نکته کافیست که لیست انتظار برای خرید دیتونا استنلس استیل با قاب سرامیکی مشکی تا چندین سال آینده در نمایندگی‌های مجاز در سراسر جهان پر است.

رولکس در این مدل از کالیبر 4130 استفاده کرده که در موتورهای سوئیسی یک جهش محسوب می‌شود. در معماری این موتور خود کوک اجزای کمتری بکار گرفته شده‌اند که کارایی و دقت آن را به‌طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد. با این رویکرد، طراحان توانسته‌اند فضای کافی برای استفاده از فنر اصلی بزرگ‌تر را در اختیار داشته باشند که نتیجه آن افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی انرژی تا 72 ساعت بوده است.

رولکس دیتونا یک قابلیت منحصربه‌فرد نیز دارد و آن‌هم امکان ارزیابی سرعت تا 400 واحد بر ساعت برحسب کیلومتر و مایل است. درواقع این ساعت می‌تواند هدیه بسیار خوبی برای افرادی که هیجان سرعت دارند، باشد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز