بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چرا باید برای کادو ولنتاین ساعت مچی بخریم؟

اگر قصد خرید هدیه برای مخاطب خود برای ولنتاین دارید پیشنهاد میکنیم امسال ساعت مچی را برای هدیه انتخاب کنید چرا که خرید ساعت مچی از دیگر هدیه ها دارای ارزش خاصی است و تنها هدیه ای است که نه تنها قیمتی مناسب دارد بلکه موجب ماندگار بودن هدیه خواهد شد. در این مقاله ما سعی میکنیم انواع هدیه های روز ولنتاین را بررسی کنیم و به این نتیجه برسیم بهترین هدیه برای روز ولنتاین از لحاظ قیمت، ارزش و ماندگاری کدام است؟ با ما همراه باشید.

ولنتاین یا روز عشق چیست؟

روز عشق یا همان ولنتاین یک روز خاص در سراسر جهان است که به روز عشق و صمیمیت معروف است، این روز در اروپا و ایالات متحده از قدیسه ها الهام گرفته شده که با استقبال از بهار این روز را افراد با پیام های تبریک و عاشقانه به یکدیگر ابراز علاقه میکنند. در کشور ما نیز این روز دارای ارزش خاصی است و افراد و ذوج های عاشقانه در این روز با گرفتن هدیه و کارت های تبریک این روز را به یکدیگر تبریک میگویند.

اگر شما نیز مخاطب خاصی دارید با نزدیک شدن این روز به فکر تهیه هدیه‌ای برای او هستید، چند نکته در مورد تهیه هدیه وجود دارد که باید آن را رعایت کنید، اول اینکه از گرفتن هدیه های گران قیمت خودداری کنید! بعضی از فرهنگ ها به اشتباه برای ما بومی شده است در کشورهای اروپایی سادگی بیشتر از هر چیز در فرهنگ آنها جا گرفته و این روز هم یکی از آنها است، ما در شبکه های اجتماعی بارها شاهد سادگی در زندگی افراد سلبریتی بوده‌ایم که این روز را با یک شاخه گل رز به همسر یا نامزد خود تبریک میگویند پس نیاز به هزینه های نجومی نیست و فقط ارزش دادن به طرف مقابل و یک یادگاری کوچک که این روز را یادآور هر دو باشد کافی است.

 

چرا باید برای کادو ولنتاین ساعت مچی بخریم؟

برای چی ساعت بهترین انتخاب است؟

از آن جایی که قرار نیست هزینه نجومی بکنید و برای هدیه آیفون بخرید! ما هدیه های خاص و بهترین را برای این روز برگزیدیم که از قبیل لوازم دکوری کوچک مثل برج ایفل، یک عطر، ساعت مچی، دستبند و زیورآلات و لوازم خوراکی مثل شکلات های خاص است! حالا این هدیه ها تقریبا هزینه ای نزدیک به هم دارند اگر معیار ماندگاری را به آنها لحاظ کنیم ساعت مچی با توجه به مصرفی بودن از سایر هدیه ها هم دارای ارزش بیشتری است هم در هر بار نگه کردن به زمان یاد شما خواهد افتاد و به نوعی همراه شماره یک فرد در هر مکانی خواهد بود.


حالا موقع مقایسه ساعت مچی با سایر هدیه ها است، میتوانید تزئینات دکوری بگیرید که بعید است بعد از مدتی گم نشود، یک عطر خوشبو هم بد نیست که اگر خرافات را کنار بگذاریم(عطر جدایی می‌آورد یا بوی عطر با استفاده مکرر مخاطب را زده خواهد کردو...) این عطر خوشبو بعید است بعد از چند ماه تمام نشود! از طرفی اگر قرار باشد با هزینه مناسب هدیه بخریم زیورآلات ما غیر طلا خواهد بود و از بین رفتن آن چند ماه بعد دور از انتظار نیست! اگر قرار باشد شکلات های خارجی بگیریم مطمئن باشید یک هفته ای یا بیشتر مواقع همان روز خورده میشود و جالب اینجاست پک این شکلات ها بعضا بیش از یک میلیون تومان ارزش دارند! یعنی هزینه ای بیشتر از ساعت مچی !

 

چرا باید برای کادو ولنتاین ساعت مچی بخریم؟

چه نوع ساعتی بخریم تا به صرفه تر باشد ؟

اگر تصمیم به خرید ساعت مچی برای هدیه روز ولنتاین گرفتید پیشنهاد میکنیم سراغ مدل های ارزان قیمت نروید! مثلا ساعت های 100 هزار تومانی یا 200 هزار تومانی انتظاری که از هدیه با ارزش را دارید فراهم نخواهد کرد، ساعت مچی اکسسوری گران قیمت است قصد ما اینجا این است که با قیمت معقول هدیه‌ای خرید کنیم که ارزش آن میلیونی به نظر برسد که به لطف برند های کشور چین کاملا مقدور است. برند هایی مثل ساعت نیوی فورس، اسکیمی ساعت هایی واقا ارزشمند با قیمت های زیر یک میلیون تومان تولید میکنند این ساعت ها سالها عمر میکنند و بیش از انتظار کیفیت آنها بالا است. به شما برای هدیه ولنتاین خرید ساعت های فیک و کپی شده را پیشنهاد نمیکنیم چرا که ممکن است حس بدی در ذهن مخاطب ایجاد کند از طرفی قیمت ساعت های کپی درجه یک دو برابر هزینه برند های اصل رده متوسط است.

انتخاب نوع ساعت با توجه به تیپ و سلیقه مخاطب

اگر مخاطب شما رسمی پوش است حتما ساعت های رسمی و اگر زیاد کتانی و لباس های اسپورت میپوشد از ساعت دیجیتال استفاده کنید، معمولا ساعت های رسمی عقربه ای است و از بند فلزی ساده یا بیشتر چرم در آن استفاده شده است. بیشتر در لباس های مخاطب چه رنگی را بیشتر میبینید همان رنگ را در انتخاب ساعت برای او لحاظ کنید، اول اینکه میتواند ساعت با لباس او ست باشد دوم اینکه کسی که به رنگ خاصی علاقه دارد حتما هدیه در نظر او ارزشمند تر خواهد بود.

 

بسته بندی ساعت چگونه باید باشد؟

فراموش نکنید ساعت مچی را کادوپیچی یا داخل جعبه های خاص هدیه قرار ندهید، آیا میدانید ساعت مچی یک وسیله دست ساز به حساب می‌آید مثلا اگر از کمپانی پتک فیلیپ ساعت خریداری کنید که قیمت آن به 6 میلیارد تومان میرسد، ساعت را در بسته بندی پلاستیکی برای شما میفرستند چرا که نشان دهنده این است که ساعت شما محصول کارخانه‌ای نیست و کاملا دست ساز است! شما نیز از این ترفند استفاده کنید اگر ساعت شما دارای جعبه خاصی بود همان را استفاده کنید در غیر این صورت فروشنده ساعت هر جعبه‌ای را پیشنهاد کرد همان را داخل کیف دستی های مقوایی مخصوص ساعت قرار داده و با یک شاخه گل تقدیم مخاطب خود کنید و از ایجاد حاشیه و...پرهیز کنید.

چرا باید برای کادو ولنتاین ساعت مچی بخریم؟

معرفی فروشگاهی مطمئن برای خرید ساعت

حالا موقع آن رسیده است یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید ساعت را به شما معرفی کنم، فروشگاه اینترنتی سالی‌بند اولین فروشگاه تخصصی در زمینه ساعت مچی است. این فروشگاه کارش فقط فروش ساعت است و هشتاد درصد محصولات آن ارزان قیمت است. برند های سالی بند تقریبا همه رده متوسط است. شما میتوانید در این فروشگاه ساعتی زیر 800 هزار تومان با کیفیتی ایده‌آل را انتخاب و خرید کنید برای مشاهده این فروشگاه کافیست عبارت (خرید ساعت سالی بند) را در گوگل جست و جو کنید. منتظر نظرات شما برای تجربه گرفتن هدیه ساعت مچی برای روز تولد یا ولنتاین هستیم.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز