بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

یکی از قسمت های جذاب خرید عروسی برای هر عروس داماد اهل مد و استایل، خرید ساعت ست عروس و داماد است. هرچقدر که داشتن حلقه ست دارای اهمیت است و ضرورت دارد ست ساعت عروس و داماد هم از آیتم های مهم برای تکمیل زیبایی و درخشش استایل شما در مهم‌ترین شب زندگی‌تان است. برای خرید ساعت مناسب باید نکات مهمی را مدنظر داشته باشید چرا که علاوه بر زیبایی و درخشش ای که دارد باید از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد و با استایل شما هماهنگی داشته باشد.

از آن جا که برای مراسم عروسی خریدهای زیادیصورت میگیرد و کارهای بسیاری دارید، انتخاب درست یک ست ساعت سخت بنظر می‌رسد و شاید نتوانید آن‌طور که باید برای این خرید مهم زمان صرف کنید. برای اینکه کارتان را راحت کنیم در این مقاله لیستی از ساعت های ست عروس و داماد ترند و لاکچری که امسال بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند را معرفی می‌کنیم که مطمئنن برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

خبر خوب این است که شما می‌توانید هرکدام از این ست های ساعت لاکچری عروس و داماد را با هزینه‌ی بسیار پایین‌تر از قیمت ست اصلی، آن هم با کیفیت مشابه و گارانتی موتور داشته باشید.

5 تا از بهترین ساعت های ست عروس و داماد 2023

ست ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه الگانس:

اگر به دنبال ستی می‌گردید که کمی حالت اسپرت و مدرن داشته باشد این ست ساعت عروس و داماد الگانس برازنده ی شماست!

زیبایی چشم نوازو درخشش ساعت در کنار شیشه ضدخش و بدنه ضد آب این ساعت را به یکی از گزینه‌های پرطرفدار این لیست تبدیل کرده است. این ست با این ویژگی ها نه تنها برای مراسم عروسی و فیلمبرداری کلیپ فرمالیته و... بلکه برای استفاده روزمره هم مناسب است و میتوانید با استایل روزمرتان ست کنید.

بند چرم این ساعت علاوه بر زیبایی و لوکس بودن باعث شده تا برای هر نوع پوستی مناسب باشد و با بیشتر سلیقه ها همخوانی داشته باشد این همان خاصیت ضد حساسیت است که خیال شما را در استفاده روزمره راحت می‌کند. ساعت ست الگانس با موتور قدرتمند خود این را ضمانت میکند که ازعقب ماندن و به اصطلاح خواب رفتن هیچ خبری نیست.

قیمت این ساعت 45,000,000 تومان است و برای داشتن ست آن باید حداقل 80 میلیون تومان در نظر داشته باشید!

اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که در گالری فانتزی می‌توانید با مبلغ کمتر از 1 میلیون تومان صاحب این ستِ های کپی ساعت الگانس عروس و داماد شوید! در انتهای این مطلب راز رسیدن به این ست زیبا و خوش قیمت را برایتان می‌گوییم.

5 تا از بهترین ساعت های ست عروس و داماد 2023

ساعت ست مچی عقربه ای زنانه و مردانه رولکس:

اگر به دنبال لوکس بودن و تک بودن ساعت خود هستید و به اصالت ساعت بسیار اهمیت می‌دهید برند رولکس برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد.

برند رولکس برندی شناخته شده و محبوب در جهان که با فاصله‌ای زیاد نسبت به دیگر شرکت‌ها قرار دارد و بزرگ‌ترین برند ساعت‌های تک و لوکس به‌شمار می‌رود. یکی از ست های مناسب عروس و داماد پرفروش وبسیار خاص از این برند که نماد شکوه کلاسیک است را مشاهده می‌کنید. این ساعت با بدنه استیل، شیشه ضدخش، خاصیت ضد آب و نمایش تاریخ نه تنها برای مراسم شما بلکه برای استفاده روزمره هم کاملا مناسب است وبا هر نوع استایلی ست میشود.

قیمت اصل یک ساعت مارک رولکس چیزی در حدود 180,000,000 تا 800,000,000تومان هست! حال در نظر بگیرید برای داشتن یک ست از این برند چه هزینه ای را باید متقبل شوید.

خبر خوب این است که ست های کپی رولکس در گالری فانتزی موجود است آن هم با کیفیت مشابه ست اصلی‌ و ضمانت موتور ساعت!

برای داشتن این ست با مبلغ کمتر از 1 میلیون تومان تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

5 تا از بهترین ساعت های ست عروس و داماد 2023

ساعت ست مچی عقربه ای زنانه و مردانه کاسیو:

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که کیفیت و کارایی ساعت از ظاهر آن برای‌تان مهم تر است، برند کاسیو انتخاب مطمئنی برای شما است. کاسیو یک برند خوشنام و پیشگام درصنعت ساعت سازی است که به کیفیت، دوام و طراحی کم نظیرخود مشهور است. علاوه بر ان این برند همواره خلاقیت و کیفیت را در تولید مدل های مختلف خود درنظر داشته است که باعث خاص تر بودن این برند از ساعت میشود.

ستی که در این مقاله معرفی شده است دارای بدنه ضدخش و ضد ضربه، خاصیت ضد آب بودن و رنگ ثابت است.

برای خرید ساعت ست عروس و داماد این برند، باید بیشتر از 40,000,000 هزینه کنید. اگر انتخاب شما این ست زیبا و جذاب است نگران هزینه بالای آن نباشید، شما می‌توانید با مبلغی نزدیک به 1 میلیون تومان یک ستِ های کپی کاسیو را از آن خود کنید. در انتهای این مطلب روش تهیه این ساعت خوش قیمت و زیبا را به شما می‌گوییم.

5 تا از بهترین ساعت های ست عروس و داماد 2023

ساعت ست مچی عقربه ای زنانه و مردانه دیزل:

اگر از دنبال کنندگان صنعت مد و فشن باشید حتما اسم برند دیزل به گوشتان خورده است. پس اگر به مد اهمیت می‌دهید، به دنبال ساعتی مدرن با فناوری های پیشرفته هستید دیزل برازنده شماست.

ستی که از این برند مورد توجه قرار گرفته دارای بدنه‌ی استیل با آبکاری مقاوم در برابر تغییر رنگ، امکان استفاده از بند چرم و استیل، دارا بودن عقربه های شب رنگ، دارا بودن شیشه ضد خش و بسیاری موارد دیگر است. قیمت ست برای این مدل ساعت از 35,770,000 شروع می شود که در گالری فانتزی با مبلغی نزدیک به 1 میلیون تومان این ست شیک و لاکچری را از آن خود کنید. در انتهای این مطلب راهنمای تهیه این ست جذاب را مشاهده بفرمایید.

ساعت ست مچی عقربه ای زنانه و مردانه امپریو:

اگر هیچ کدام از ست های معرفی شده، انتخاب شما نبودند، از این ست به راحتی نمی‌توانید عبور کنید چرا که امپریو برندی است که دربرگیرنده ی همه ی سلیقه هاست! برندی که در دست افراد مشهوری چون کریستیانو رونالدو، دیوید بکهام و ریحانا دیده شده و این میتواند یکی از دلایل پرطرفدار شدن این ساعت جذاب باشد. تنوع بالا در طراحی باعث شده تا امپریو برای هر شخصیت، استایل و سلیقه ای ساعت مناسب باشد.

ستی که مشاهده می‌فرمایید از پرفروش ترین های این برند در سال جاری است. طراحی خاص این ست با بند طرح سرامیک و روکش سیلیکونی چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و زینت بخش استایل شما خواهد بود. برای داشتن یک ساعت از این برند باید حداقل 13,000,000 هزینه کنید اما با کمتر از 1 میلیون تومان می‌توانید ست های کپی آن را از گالری فانتزی تهیه کنید.

خرید ساعت ست عروس و داماد با مناسب ترین قیمت از گالری فانتزی

همانطور که مشاهده کردید خرید ست ساعت عروس و داماد اصل و با کیفیت که خیال شما از زیبایی، خاص بودن و کیفیت آن راحت باشد، هزینه‌ی بسیار سنگینی را بر دوش شما می‌گذارد و به همین دلیل در میان خریدهای پرهزینه عروسی تعدادی از زوج‌ها از این خرید صرف نظر می‌کنند. اما این امکان برای شما فراهم است که با خیال راحت و با مبلغی کمتر از 1 میلیون تومان! هر کدام از این ست‌های جذاب را داشته باشید و از کیفیت و زیبایی ان مطمئن باشید. با این قیمت حتی می‌توانید هر دو برندی که جذب‌تان کرده و یا حتی دو رنگ متفاوت از یک ست را تهیه کنید و از ان لذت ببرید.

جذابیت ماجرا در این است که کیفیت، کارایی و ظاهر این ساعت ها تفاوت چندانی با اصل آن ها ندارد و برای تشخیص این دو از هم به ریزبینی، دقت و تجربه بالا نیاز است. برای اثبات این موضوع باید بگوییم تصاویری که در این مطلب مشاهده کردید ژورنالی نبوده و همگی از ست های موجود در گالری فانتزی گرفته شده‌اند!

گالری ساعت فانتزی که به قیمت و کیفیت ساعت های خود شناخته شده است علاوه‌بر ست هایی که مشاهده کردید ساعت های بسیار متنوع در مدل های مختلف، با رنگ‌بندی متنوع در بدنه و بند و دسته دارد که انحصارا در این گالری موجود است و مشابه آن را کمتر جایی می‌توان یافت. کافی است به سایتgalleryfantezi.com سری بزنید تا هم ترندترین و جذاب ترین ساعت ها را مشاهده کنید و هم با استفاده از امکان مقایسه این سایت، به راحتی ساعت ها را از نظر قیمت، امکانات، جنس بدنه و... مقایسه کنید و تجربه خریدی آسان، مطمئن و شیرین با ضمانت و گارانتی را داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز