بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیا در تکنیک های رنگ مو کراتینه مو بعد از آمبره و سامبره مو ممکن است؟کراتینه مو بعد از رنگ مو؛ التیام‌بخش آسیب‌های دکلره

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای جبران آسیب‌های وارده به مو وجود دارند. اما تقریبا هیچ‌کدام از آن‌ها با افزایش زیبایی مو همراه نیستند. این در حالی است که کرا‌تینه مو‌ می‌تواند در عین اینکه موهای شما را لخت و زیباتر ‌کند، ظاهری جذاب‌تر را هم به آن می‌بخشد. کراتینه می‌تواند تا حد زیادی مشکلات مربوط به دکلره را از بین ببرد و فولیکول موها را نرم‌تر کند. برای آموزش کراتینه مو و مزایای انجام این کار، ما را همراهی کنید.

آیا در تکنیک های رنگ مو کراتینه مو بعد از آمبره و سامبره مو ممکن است؟

در حال حاضر چند نوع تکنیک‌ رنگ ‌مو وجود دارند؟

در حال حاضر تکنیک‌های مختلفی برای انجام رنگ مو وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بالیاژ، آمبره، سامبره، فلوئید، های‌لایت، بیبی‌لایت، اسپلش‌لایت، بلوند نقره‌ای، رنز و تورتویزشِل اشاره کرد. هرکدام از این روش‌های رنگ مو دارای اصول و نتایج نهایی منحصر به فرد خود هستند.

آمبره را می‌توان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها و سبک‌های رنگ مو معرفی کرد که در حال حاضر از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این سبک، رنگ ساقه مو به تدریج و با حرکت به سمت انتهای مو از طیف تیره به روشن تغییر پیدا می‌کند.

کراتینه مو چه نوع تکنیکی در رنگ مو است؟

بسیاری از خانم‌هایی که قصد رنگ کردن موی خود را دارند، ابتدا موها را دکلره می‌کنند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که کراتینه تا حد زیادی به مو آسیب وارد می‌کند. به همین خاطر، باید با کمک روش‌هایی از آسیب زدن آن به مو جلوگیری کرد. برای این منظور، روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که یکی از بهترین‌های آن‌ها، کراتینه مو است.

کراتین به پروتئینی گفته می‌شود که می‌تواند مو، ناخن و پوست بدن را بسازد. کراتینه مو به فرایندی گفته می‌شود که در آن فولیکول‌های موی آسیب‌دیده برای داشتن موی لخت و نرم، نرم می‌شوند. به زبان دیگر، افرادی که می‌خواهند موهای صافی داشته باشند، به سراغ کر‌اتینه مو‌ می‌روند.

نکته‌ای که درباره کراتینه مو وجود دارد این است که تاثیر آن روی موهای شما دائمی نیست و تنها چند ماه دوام دارد. با این حال، برای جلوگیری از ایجاد حساسیت‌های پوستی، توصیه می‌کنیم دائما سعی در کراتینه کردن موهای خود نداشته باشید.

آیا در تکنیک های رنگ مو کراتینه مو بعد از آمبره و سامبره مو ممکن است؟

آیا می‌توان بعد از آمبره و سامبره کراتینه مو را انجام داد؟

همان‌طورکه در آموزش رنگ مو هم به این موضوع اشاره می‌شود، به دلیل اینکه باید برای انجام آمبره و سامبره موها را دکلره کرد، جهت تقویت مو و دریافت نتیجه دلخواه می‌توانید به سراغ انجام کراتینه هم بروید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید اصول مربوط به آن را رعایت کنید. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که نتیجه آمبره یا سامبره موهای شما چندان مورد رضایت واقع نشود.

چگونه می‌توان کرا‌تینه‌ مو را انجام داد؟

یکی از سوالاتی که همواره درباره انجام کراتینه مو مطرح می‌شود این است که آیا انجام آن اصول خاصی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم انجام کراتینه مو اصول خاصی دارد که حتما باید آن‌ها را رعایت کنید تا نتیجه نهایی رضایت‌بخش باشد. نکته‌ای که در این میان درباره انجام کراتینه مو وجود دارد این است که باید قبل از انجام این کار حتما موهای خود را بشویید. در ابتدا، باید تا حد زیادی از خیسی مو را با کمک حوله بگیرید. توجه داشته باشید که لازم نیست موها کاملا خشک شوند.

برای انجام کراتینه مو، باید مواد کراتین را به موها بمالید. بعد از انجام این کار، باید حدودا 30 دقیقه الی یک ساعت صبر کنید تا این مواد روی موها قرار بگیرند و وارد بافت آن‌ها شوند. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که مواد کراتین به دلیل آزاد کردن فرمالدهید می‌تواند سوزش چشم و مجاری تنفسی را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از این موضوع، می‌توانید رو‌به‌روی پنکه قرار بگیرید.

اگر فرصت کافی برای صبر کردن جهت تاثیرگذاری کراتین را ندارید، می‌توانید از سشوارهای سالنی استفاده کنید. این سشوارها می‌توانند سرعت تاثیرگذاری کراتین را افزایش دهند. بعد از گذشت زمان مناسب و تاثیرگذاری کراتین، باید موهای خود را اتوکشی کنید. توجه داشته باشید که برای این کار بهتر است دمای اتو در بیشترین حد خود باشد تا نتیجه نهایی دلخواه را دریافت کنید.

بعد از اتوکشی مو، نوبت به شست‌وشوی موها می‌رسد. تا مواد باقی‌مانده روی سر پاک شوند. بعد از انجام این کار، بهتر است بین یک تا سه روز به موهای خود آب نزنید تا مواد کراتین به بهترین شکل ممکن تاثیرگذاری داشته باشند.

 

آموزش کر‌اتینه مو‌ در آموزشگاه‌ها و مراکز برتر ایران

اگر قصد رنگ کردن مو و انجام کراتینه را دارید، باید با اصول انجام آن آشنایی داشته باشید. برای این منظور، می‌توانید به سراغ بهترین آموزشگاه آرایشگری‌ تهران بروید اما اگر بدنبال این هستید که فقط آموزش را برای استفاده شخصی نیاز دارید میتوانید به یک آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی در تهران نیز برای آموزش دوره های مراقبت و زیبایی مراجعه کنید. برای این منظور و پیدا کردن آموزشگاه‌های برتر، ایران آموزشگاه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با کمک این مجموعه می‌توانید به راحتی آموزشگاه دلخواه خود را برای یادگیری کراتینه مو انتخاب کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: