بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای داشتن یک چهره متفاوت در یک مهمانی بالا و پایین مژه ها را با دو رنگ کاملا متفاوت خط چشم بکشید (مانند صورتی و سبز یا قرمز و آبی). در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای خط چشم جلب می نماییم. 

خط چشم با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" خط چشم " خط چشم ساده | انواع خط چشم | بهترین خط چشم | خط چشم دخترانه | خط چشم دیجی کالا | انواع خط چشم ماژیکی | قیمت خط چشم | خط چشم کاسه ای اگر می خواهید خط چشم تان اثر ماندگارتری روی چشمان تان داشته باشد با یک مداد چشم اول زیر چشم تان را خط بکشید اجازه دهید رنگ آن تا خط مژگان تان پیش برود و سپس روی آن کمی سایه پودری به همان رنگ بزنید تا خط چشم تاثیرگذارتری داشته باشید. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل خط چشم فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

خط چشم 1401

اگر خط چشم مدادی شما فرو میریزد و به اصطلاح پس می دهد آن را به مدت ۱۵ دقیقه قبل از استفاده داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود و سپس به آهستگی روی خطوط چشم تان بمالید.
برای یکدست کردن خط چشم باید لابه لای مژه ها به آرامی هاشور خورده و یا به شکلی جزئی پر شوند. همچنین از کشیدن خط چشم های پهن و غیر طبیعی بپرهیزید چرا که اثر نامطلوبی در زیبایی چهره خواهد گذاشت. نکته بسیار مهم دیگر درباره میکروپیگمنتیشن خط چشم این است که هرگز نباید ناحیه لثه چشم توسط کارتریج تحریک و یا حتی لمس شود.
همیشه به ضخامت نوک خط چشم هم دقت کنید. فرقی ندارد که چه نوع خط چشمی می‌خرید، اما توجه به شکل و حالت نوک آن بسیار مهم است. یادتان باشد که اگر بناست، خط‌ چشم‌های پهن و کلئوپاترایی بکشید، خط چشمی با نوک نازک برایتان مناسب نخواهد بود. ضمن اینکه کنترل خط چشم‌های نازک برای کشیدن خط پشت چشم‌ها هم کار ساده‌ای نیست.

همچنین اگر برای خدمات و زیبابی مو و صورت، به دنبال یک سالن زیبایی هستید، بازدید از لیست بهترین آرایشگاه زنانه تهران سایت سوربان را فراموش نکنید.

خط چشم 2022

خط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - ساده

خط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - ساده

خط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - سادهخط چشم 1401 در رنگ و مدلهای مختلف ترند شده [باریک و پهن] مجلسی - ساده


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(19 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما: