بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند سایه چشم چیست؟ برای خرید محبوب ترین سایه چشم کدام مارک را انتخاب کنیم؟ پرفروش ترین سایه چشم در بازار کدام است؟ انتخاب بهترین مدل سایه چشم از میان برندهای موجود که تنوع بالایی برای ارائه محصولات دارند و از هزاران طیف گسترده رنگی ساخته شده‌اند، کار دشواری است. از طرفی هم چشم ها به عنوان مهمترین بخش صورت برای آرایش از حساسیت زیادی برخوردارند و محصولات آرایش چشم علاوه بر کیفیت و زیبایی باید دارای استانداردهای لازم نیز باشند.

معرفی بهترین برند سایه چشم 2022 + معرفی 9 سایه چشم پرطرفدار!

در این مقاله قصد داریم به شما بهترین برندهای سایه چشم را معرفی کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در خرید بگیرید! با سوربان همراه شوید!

سایه چشم بربری (Burberry)

بهترین برند سایه چشم 2022

گر در جست جوی بهترین سایه چشم با رنگ نود، مینیمال، کم رنگ و سبک می باشید برند بربری بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید، کیفیت سایه های بربری بسیار بالاست و مورد استفاده سلبریتی ها در سراسر جهان قرار می گیرد. بربری استاد طراحی رنگ های مینیمال و خنثی متنوع بوده و اگر به سبک جدید آرایشی علاقه مند هستید پالت سایه خود را از برند بربری خریداری کنید.

 سایه چشم شارلوت تیلبری

بهترین برند سایه چشم 2022

سایه چشم شارلوت تیلبری، از چهار رنگ تشکیل شده و رنگ های قرار داده شده در هر پالت، کاربردی و لوکس هستند. رنگدانه های سایه های شارلوت تیلبری با حساسیت هرچه تمام تر انتخاب شده اند. اگر به دنبال یک سایه چشم جمع و جور هستید تا بتوانید آن را به راحتی در کیف شخصی خود قرار دهید و به راحتی حمل کنید، برند شارلوت تیلبری را انتخاب کنید.

سایه برند کوزاس (Kosas)

بهترین برند سایه چشم 2022

یکی از پرفروش ترین سایه چشم هایی که سال هاست فعالیت می کند، برند کوزاس می باشد. سایه هایی بسیار شیک و زیبا که هرچقدر بیشتر در یک بخش تکرار شوند شدت رنگ گذاری افزایش پیدا می کند. با هر کدام از سایه های این برند می توانید طیف گسترده ای از یک رنگ را در اختیار داشته باشید. همین موضوع برای سالن های آرایشی بسیار به صرفه و مناسب می باشد.

سایه چشم کاجا (Kaja)

بهترین برند سایه چشم 2022

طرفداران سایه های براق با رنگ های طبیعی و خنثی از سایه های برند کاجا استفاده می کنند. اگر به تازگی پا روی عرصه آرایشی گذاشته اید و به صورت مبتدی شروع به آرایش صورت و چشم کرده اید می توانید از برند کاجا استفاده کنید.

سایه برند MAC

بهترین برند سایه چشم 2022

یکی از پرطرفدار ترین سایه های چشم در دنیا که توسط افراد حرفه ای و سالن دارها مورد استفاده قرار می گیرد سایه چشم با برند مک است، سایه چشم با مارک مک پیشنهاد اکثر سلبریتی ها هم بوده و با کمک پالت های پر شده از رنگ های بسیار کاربردی توانسته است در صدر جدول بهترین ها قرار بگیرد.

اگر به سایه طبیعی و کاربردی برای آرایش روز خود نیاز دارید و یا قصد دارید  برای مهمانی یا مراسم مهم، سایه های متفاوتی تست کنید، با خرید یک پالت سایه برند مک، به انتظارات خود برسید. همه رنگ های موجود در پالت سایه های چشم مک با یکدیگر مکمل بوده و به شکل شگفت انگیزی کاربرد بالایی از خود نشان می دهند.

سایه برند تام فورد

بهترین برند سایه چشم 2022

تام فورد را در میان لیست محبوب ترین سایه چشم فراموش نکنید!  به عقیده منتقدان و نویسندگان دنیای مد و زیبایی، تام فورد جذاب ترین سایه چشم چهارتایی را عرصه می کند.  برندی بسیار خوش ذوق که در هر پالت سایه خود 4 رنگ سازگار با یکدیگر را انتخاب کرده است که محبوب ترین آن ها بنفشه آفریقایی نام دارد و از ترکیب شگفت انگیزی از رنگ های بنفش و نارنجی تشکیل شده است. شاید در نگاه اول انتخاب رنگ هر پالت کمی عجیب به نظر برسد اما در کنار هم به شکل حرفه ای نمود پیدا می کنند. بافت سایه های تام فورد نرم و مناسب بوده و ترکیب آن ها با یکدیگر عم بسیار آسان است.

سایه چشم هدی بیوتی

بهترین برند سایه چشم 2022

هدی بیوتی نهئتنها در جهان بلکه در ایران هم بسیار طرفدار دارد و توانسته است با عرصه بهترین کیفیت در کنار به صرفه ترین قیمت ها طرفداران زیادی پیدا کند. هدی بیوتی این روزها در نزد بیوتی بلاگرها هم اهمیت زیادی پیدا کرده است و پوشش فوق العاده آن ها باعث شده است برای آرایش های سنگین هم فوق العاده باشند. سایه های مات و متالیک برند هدی بیوتی از پرطرفدارترین سایه چشم در دنیا می باشد که می تواند به شما برای داشتن یک آرایش خیره کننده کمک کند.

سایه چشم آرمانی بیوتی

بهترین برند سایه چشم 2022

برند لوکس و پرفروش آرمانی هم یکی از برند های محبوب تولید سایه چشم است. مهم ترین خصوصیات محصولات برند آرمانی ماندگاری بالای رنگدانه ها بوده که باعث می شود آرایش صورت و چشم شما به راحتی تغییر شکل ندهد. بسته بندی برند آرمانی بسیار شیک است و انوع سایه های مات، شاین و ... را در پالت های خود قرار داده است. اگر به تنوع در آرایش علاقه دارید از این برند استفاده کنید.

 سایه چشم سیگما بیوتی

بهترین برند سایه چشم 2022

آخرین برندی که قرار است در لیست بهترین مارک سایه جشم به شما عزیزان معرفی کنیم سیگما بیوتی است که مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که به پالت های ساده و کاربردی نیاز دارند. پالت سایه سیگما بیوتی به اسانی قابل حمل استو می توان از همه رنگ های موجود در آن بهره مند شد، شما می توانید با ترکیب رنگ های موجود سایه چشم این برند، به آرایش موردنظرتان دست پیدا کنید!

خب، به پایان مقاله رسیدیم و مثل همیشه دوست داریم از نظرات شما هم استفاده کنیم! شما از کدام مارک معرفی شده استفاده کرده اید؟ نظرتان درباره بهترین برند سایه چشم چیست؟

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 1.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز