بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یکی از مهم ترین مسائل در بحث سفر به تهران و اقامت در این شهر انتخاب هتلی مناسب با امکانات خوب و مطابق با بودجه تان است برای اطلاع از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران این مطلب را از دست ندهید.

تهران پایتخت ایران یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. این شهر محبوب و پرهیاهو با وجود جاذبه‌های توریستی و گردشگری زیاد، مراکز درمانی فوق‌العاده، امکانات رفاهی عالی، مراکز خرید و بازارهای متنوع و همچنین مراکز اداری، مقصد سفر بسیاری از مردم است.

این پایتخت جذاب و شلوغ دارای هتل و اقامتگاه‌های متنوعی برای میزبانی است و انتخاب بهترین هتل در بین این همه گزینه‌ای دشوار خواهد بود. یکی از مهم‌ترین معیارهایی که در انتخاب و رزرو هتل اهمیت بالایی دارد رضایت مسافران آن هتل است در این مطلب از سوربان قصد داریم ۵ هتل برتر تهران از نظر مسافران داخلی و خارجی را باهم بررسی کنیم امیدواریم اگر قصد سفر به تهران و رزرو هتل در پایتخت را دارید این مقاله بتواند به شما در انتخاب بهترین هتل تهران کمک کند.

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های تهران از دید مسافران داخلی و خارجی + عکس و آدرس
بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

بهترین هتل های پایتخت از نظر مسافران

به خاطر موقعیت استراتژیک پایتخت، انتظار همه از مجموعه‎‌های اقامتی در زمان رزرو هتل تهران بالاست. البته تجربه مسافران در رزرو هتلهای تهران این را نشان داده که بهترین هتل های تهران به خوبی از عهده این مسئولیت مخصوصا در زمینه ارائه خدمات و تمیزی برآمده‌اند. نام بیشتر این هتل‌ها در دسته بهترین هتل های تهران قرار دارد و حتی بعضی از آنها به خاطر قیمت هتل تهران در دسته هتل ارزان تهران نیز قرار می‌گیرند.

۱. هتل ۵ ستاره پرشین پلازا

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های تهران از دید مسافران داخلی و خارجی + عکس و آدرس

هتل پرشین پلازا تهران هتلی لوکس و زیبا که پذیرای مسافران داخلی و خارجی و همچنین مسافران خاصی همچون سفیران، گردشگران و مهمانان خارجی، تاجران و … است. این هتل به دلیل بالا بودن کیفیت خدمات و همچنین محل قرارگیری آن در یکی از خیابان‌های مهم تهران و دسترسی خوب نسبت به مراکز اداری، تجاری و گردشگری پایتخت مانند وزارت خانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اماکن تفریحی نظیر باغ موزه قصر یکی از بهترین هتل‌های تهران از نظر مسافران به شمار میرود.

آدرس هتل ۵ ستاره پرشین پلازا: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی.

۲. هتل چهار ستاره فردوسی

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های تهران از دید مسافران داخلی و خارجی + عکس و آدرس

هتل بزرگ فردوسی تهران یکی از هتل‌های قدیمی پایتخت است که مورد بازسازی قرار گرفته و دارای خدمات و اتاق‌های مناسب و باکیفیتی می‌باشد. دلیل انتخاب هتل فردوسی به عنوان بهترین هتل تهران از نظر مسافران، قیمت مناسب و موقعیت مکانی مطلوب آن است. این هتل در نزدیکی بازار بزرگ تهران، بازار موبایل علائدین، موزه ایران باستان، کاخ گلستان و دیگر نقاط گردشگری تهران قرار دارد.

آدرس هتل فردوسی تهران : تهران، خیابان فردوسی، خیابان شهید تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۳.

۳. هتل پارسیان اوین تهران

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های تهران از دید مسافران داخلی و خارجی + عکس و آدرس

هتل چهار ستاره اوین در سال 1387 شروع به فعالیت کرده است؛ این هتل در چهار طبقه ساخته شده و 150 واحد اقامتی با امکانات رفاهی لوکس دارد. هتل پارسیان از بهترین هتل های تهران با امکانات فوق‌العاده بوده و در منطقه‌ای با آب‌وهوای بکر در شمال پایتخت قرار گرفته است. اگر مایل هستید در یکی از هتل‌های شیک، همراه با قیمتی فوق‌العاده در تهران اقامت کنید، هتل پارسیان اوین یک انتخاب ایده‌آل است.

هتل پارسیان در موقعیت خوبی واقع شده و دسترسی آسانی به فرودگاه، نمایشگاه بین‌المللی و دیگر نقاط مهم و تاریخی تهران دارد. از امکانات هتل پارسیان اوین می‌توان سالن پذیرایی چند منظوره، رستوران با فضای دلپذیر و زیبا، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه صنایع‌دستی، روم‌سرویس، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار و پارکینگ را نام برد.

آدرس هتل پارسیان اوین تهران : بزرگراه چمران، تقاطع اوین

۴. هتل البرز تهران

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های تهران از دید مسافران داخلی و خارجی + عکس و آدرس

هتل سه ستاره البرز در سال 1374 افتتاح شد و به‌منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1393 موردبازسازی قرار گرفت. این هتل پنج طبقه و 84 واحد با امکانات رفاهی مجهز و مناسب دارد. ظاهر هتل البرز تلفیقی از کلاسیک و مدرن طراحی شده و فضای داخلی آن دلنشین و زیبا است.

هتل البرز در مرکزی‌ترین نقطه از شهر تهران واقع شده و با دسترسی آسان به مترو و اتوبوس می‌توانید به اکثر نقاط تهران بروید. امکانات هتل سه ستاره البرز شامل رستوران (سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی)، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، روم سرویس، صندوق امانات، خشک‌شویی و پارکینگ می‌شود.

آدرس هتل البرز تهران : خیابان وصال شیرازی، تقاطع بزرگمهر، پلاک22

۵. هتل مرکزی ایران

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های تهران از دید مسافران داخلی و خارجی + عکس و آدرس

اگر به دنبال هتلی خاص در تهران هستید، پیشنهاد ویژه ما هتل مرکزی ایران است. این هتل در خیابان لاله زار واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به برخی از نقاط دیدنی مشهور تهران، مانند عمارت مسعودیه و مسجد سپهسالار، یک مقصد عالی برای گردشگران محسوب می شود.

اتاق های مهمان دارای تلویزیون های مدرن و تهویه مطبوع هستند و امکان دسترسی سریع به اینترنت را با Wi-Fi  فراهم می کند. همچنین می توانید از برخی از امکاناتی که هتل ارائه داده است، از جمله کانسیرج (دستیار مهمان) استفاده کنید. علاوه بر این، میهمانان می توانند در طول اقامت شان از صرف صبحانه رایگان نیز لذت ببرند.

در مدتی که در تهران اقامت دارید، شاید تمایل داشته باشید به برخی از رستوران هایی که با هتل فاصله چند قدمی دارند نیز بروید، از جمله کافه تهرون، کافه رستوران ملک و رستوران بیستانگو.

اگر علاقه مند به گشت و گذار در تهران هستید، به برخی از جاذبه های اطراف هتل مرکزی ایران از جمله گنجینه جواهرات ملی، کاخ گلستان و موزه ملی ایران سر بزنید که همگی با فاصله کوتاهی در اطراف هتل قرار دارند که با کمی پیاده روی قابل دسترس اند.

آدرس هتل مرکزی ایران : خیابان لاله زار نرسیده به چهارراه منوچهری پایین تر از پارکینگ طبقاتی ، شماره ۴۱۹



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: