بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پسری را دوست دارید و می خواهید او را به خود علاقمند کنید، اما نمی دانید چه کار باید بکنید؟ چه روش هایی وجود دارد که برای یک پسر جذاب باشید و او را عاشق خود کنید؟ از شما دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه شوید تا به شما راهکارهای علمی و روانشناسی را آموزش بدهیم تا بتوانید با بکارگیری آن ها، پسر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید.

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید.

به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله از سوربان ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

15 تکنیک طلایی جذب و عاشق کردن پسر مورد علاقه

۱. اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید.

۲. جلب توجه و علاقه مند کردن او به خودتان

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید.

شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید.

۳. خاص و منحصر به فرد باشید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید.

منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیش‌قدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

۴. مثبت اندیش و سرشار از انرژی های مثبت باشید

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند.

به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

۵. مستقل باشید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید.

برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

۶. تاثیر خوبی روی او بگذارید

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید.

برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

۷. رفتار ناامیدانه ای نداشته باشید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

۸. شیک پوش باشید تا جذاب به نظر برسید

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

۹. حرکات جذاب و فریبنده داشته باشید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

۱۰. پر انرژی، شاد و سرزنده باشید

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

۱۱. از او درخواست کمک کنید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما ۲-۳ بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

۱۲. او را بخندانید

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

۱۳. در شبکه های اجتماعی با او ارتباط برقرار کنید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

۱۴. به جاهایی بروید که احتمال ملاقات کردنش وجود دارد

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

۱۵. بهانه ای برای صحبت کردن با او پیدا کنید

پسر مورد علاقه تان را با این 15 تکنیک طلایی جذب و عاشق خود کنید!

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

کلام آخر

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های گفته شده در این مطلب را انجام دهید .اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(15 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:
  • ناشناس جمعه, 23 تیر 1402

    بسیار عالی بود حتما این تکنیک ها رو انجام میدم تا ببینم چی میشه


عناوین جذاب امروز