بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه به صورت طبیعی زیباتر شویم؟ چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟ چگونه با استفاده از مواد طبیعی زیباتر شویم؟ تنها کاری که باید بکنید این است که وقتتان را صرف نظافت و بهداشت شخصی  بکنید تا همیشه ظاهر تمیز و زیبایی داشته باشید.  اصلا نیازی نیست برای اینکه به صورت طبیعی زیباتر شوید وقت و تلاش زیادی صرف کنید!  همینطور باید استایل و سبک مخصوصی داشته باشید که حس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری به شما می بخشد.  به این صورت در یک چشم بهم زدن می توانید احساس بی نظیر نسبت به خود پیدا کنید! علاوه بر این موارد، عادت کردن به عادات سالم در زندگی روزمره برای رسیدن به زیبایی طبیعی تاثیرات زیادی دارد.

 

این مطلب را هم بخوانید: چگونه بعد از 30 سالگی جوان بمانیم؟ | 10 راز جوان ماندن کشف شد! 

 

چگونه به صورت طبیعی زیباتر شویم؟ 

چگونه به صورت طبیعی زیباتر شویم؟ 3 قدم تا خوشگلتر شدن به صورت طبیعی

باید تمیز و مرتب باشید، با سلیقگی و مرتب بودن شما را به صورت طبیعی زیباتر می کند

هر روز صورت تان را تمیز کنید تا گرد و خاک و چربی ها از روی صورت برطرف شوند. حتما یک پاک کننده فرموله شده مناسب برای نوع پوست انتخاب کنید. در صورتی که پوست خشکی دارید از پاک کننده هایی که مواد مرطوب کننده دارند کمک بگیرید. برای پوست های مستعد جوش و آکن محصولات با اسید سالیسیلیک مناسب هستند.  برای پوست های ترکیبی هم ژل های پاک کننده مناسب اند. در صورتی که پوستی چرب دارید از پاک کننده های بدون چربی کمک بگیرید.

حداقل هر دو روز یک بار حمام بروید، از شامپو و مرطوب کننده مو و محصولاتی که به طور خاص برای موهای شما ساخته شده کمک بگیرید. سعی کنید هر روز یا حداقل چند بار در هفته به طور مرتبا موهای خود را بشویید. از مام و اسپری های خوشبو کننده هم می توانید کمک بگیرید.

 داشتن لبخندی سفید و زیبا زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند. مرتبا دندان های خود را مسواک کنید و نخ دندان بکشید، از دهانشویه برای از بین بردن میکروب ها و تازه کردن هوای دهان کمک بگیرید. حداقل روزانه دوبار مسواک بزنید. این امر موجب می شود دندان  و لثه های شما سالم بمانند. 

به آب رسانی پوست اهمیت دهید. استفاده از آب رسان پس از حمام کردن کمک می کند پوستی نرم، لطیف و درخشان داشته باشید. از لوسیون مناسب نوع پوست خود کمک بگیرید. دنبال محصولاتی باشید که حاوی گلیسیرین، لانولین و مواد نرم کننده مانند اسید لوریک هستند.

قبل از بیرون رفتن از ضد آفتاب کمک بگیرید، ضد آفتاب از بروز چین و چروک پوستی و همچنین صدمات ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند. هر وقت قصد بیرون رفتن از خانه داشتید، برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 کمک بگیرید.علاوه بر این باید لباس های سبک بپوشید و از عینک آفتابی و کلاه لبه پهن هم کمک بگیرید.

پوست زبر و خشن یا پاشنه پای ترک خورده و پوسته پوسته را به راحتی می توان درمان کرد تا به زیبایی طبیعی شما کمک شود. پوست دست ها و پاها را لایه برداری کنید تا پوست مرده و خشک از بین برود و بعد از خشک شدن پوست روی آن مرطوب کننده بمالید. یکی از گزینه ها مراجعه به سالن های مانیکور و پدیکور است. در صورتی که ترجیح می دهید از ناخن در خانه مراقبت کنید به صورت منظم آن ها را کوتاه و یکدست کنید. 

لب های خشک و ترک خورده دردناک هستند و ظاهری ناخوشایند دارند. برای حفظ نرمی و لطافت لب ها از مومیایی کردن لب کمک بگیرید. برای محافظت از لب ها از محصولات مومیایی که مواد ضد آفتاب دارند کمک بگیرید. با استفاده منظم از مومیایی لب می توانید لب نرم و صاف داشته باشید.

 

این مطلب را هم بخوانید: برای صاف شدن پوست چی بخوریم؟ | 10 مواد غذایی تاثیرگذار و خوراکی برای صاف کردن پوست

 

داشتن تیپ خوب، قدم بعدی برای زیبا ترشدن به صورت طبیعی

مدل موی شما باید متناسب با فرم صورت شما باشد. به دنبال سبکی باشید که به شما بیاید و موقع شست و شوی آن زمان زیادی صرف نکنید.  به یک آرایشگر ماهر مراجعه کرده و از او بخواهید مدل مویی به شما پیشنهاد کند که با شکل سر و صورت شما تناسب داشته باشد. 

لباس هایی انتخاب کنید که مناسب شما هستند و تمیز و عاری از هرگونه لکه و کثیفی اند. لباس های تمیز و مناسب بپوشید.  لباس های متناسب راحت به شما حسی بهتر می بخشند. لباس های خود را مرتبا بشویید،  اتو کرده و در هر حالت حداقل سه دست ست تمیز و زیبا داشته باشید.

برای داشتن ظاهر طبیعی و جذاب از زیورآلات پر از زرق و برق و اکسسوری های تقلبی دوری کنید. اکسسوری های ساده انتخاب کنید. از لوازم ساده، دستبند ساده و جوراب های رنگی کمک بگیرید یا گوشواره های آویزان و کیف دستی با رنگی خنثی به کار ببرید.

 از سایه هات مات کمک بگیرید، از مدل آرایش های طبیعی کمک بگیرید. موقع آرایش کردن بخش هایی از صورت تان را برجسته کنید. از رنگ قرمز برای رژ لب استفاده کرده و مژه ها را هم ریمل بزنید.   مرطوب کننده یا  کرم با پایه سبک بخرید و آن را روی نواحی صورت تا خط رویش مو استفاده کنید.

 عادات سالم پیدا کرده و برای رسیدن به زیبایی طبیعی، به آن پایبند بمانید

لبخند زدن نه تنها شما را زیباتر می کند، بلکه دیگران را هم به سمت تان جذب می کند و موجب می شود احساس شادابی بیشتری داشته باشید. لبخند بزنید و اعتماد بنفس داشته باشید. 

همیشه با خود یک بطری آب همراه داشته باشید و در طول روز مدام آب بنوشید. نوشیدن آب کافی موجب دفع سموم و ناخالصی ها از بدن می شود. علاه بر این آب به شما کمک می کند تا پوست و موی سالم و زیبایی داشته باشید. 

هر روز میوه های رنگی و سبزیجات مختلف مانند هویج، چغندر، موز، کلم، زغال اخته، فلفل زنگ، جوانه بروکسل، توت فرنگی، کیوی، لوبیا سبز و آناناس مصرف کنید. مواد غذایی پروتئینی مانند مرغ و ماهی را انتخاب کرده و هر روز سبزیجات و میوه های سالم بخورید.  رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشید. مصرف غذاهای سالم به شما کمک می کند تا سالم و زیبا بمانید. 

اگر می خواهید به طور طبیعی زیبا به نظر برسید، حتما هر شب 7 تا 8 ساعت بخوابید. استراحت کامل در شب موجب زیبای پوست می شود و به جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک می کند. 

ورزش منظم به شما کمک می کند تا مواد زاید و سمی را از بدن تان خارج کنید، منافذ پوستی را پاک و گردش خون تان را افزایش دهید. حداقل 3 بار در هفته و هر بار 30 تا 60 دقیقه ورزش کنید. همه این موارد موجب زیباتر شدن و سالم تر شدن بدن شما می شود. 

 

این مطلب را هم بخوانید: چگونه بدون آرایش زیبا باشیم - 10 ترفند برای داشتن زیبایی طبیعی

 

چند پاسخ دیگر به سوال چگونه به صورت طبیعی زیباتر شویم؟ 

  • از مصرف محصولات آرایشی ارزان و تقلبی خودداری کنید، در صورتی که وسعتان به مارک های اصل خارجی نمی رسد سراغ لوازم آرایشی ایران اصل بروید و مطمین باشید می توانید از میان آن ها بهترین کیفیت را پیدا کنید.
  • روزی حداقل 10 دقیقه برای خودتان داشته باشید و به کارهایی که موجب آرامش تان می شوند بپردازید، نگران نباشید و عجله نکنید! 
  • به جای تغییر دادن خود بهترین ویژگی های چهره تان را نمایش دهید، باور داشته باشید که شما به طور طبیعی زیبا هستید. 
  •  آرام بمانید و همیشه مراقب خود باشید، استرس تاثیر منفی زیادی روی پوست و زیبایی می گذارد.
  • استفاده از روغن زیتون برای مژه ها هر شب و به مدت یکماه به رشد و درخشندگی آن ها کمک می کند.

 

در این مطلب سعی کردیم به شما نشان دهیم می توانید به صورت طبیعی هم زیباتر شوید و شیک و جذاب به نظر برسید. نظر شما چیست؟ با کدام بخش این مقاله بیشتر موافق هستید؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی در خصوص زیبایی طبیعی و رسیدن به آن به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 3.6 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز