بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در عرض یک هفته سه سرقت از سه هنرمند و چهره سرشناس کشورمان کمی عجیب به نظر میرسد در ادامه جزئیات این خبر را بخوانید.

شنیدن خبر دزدی از منازل آدم‌های معروف شاید ناشی از این است که هنگامی که زندگی‌های پر زرق و برشان از دور نمایش داده می‌شود این باور را برای سارقان به وجود می‌آورد که این افراد از رفاه کاملی برخواردند؛ بنابراین می‌توان با یک نقشه زیرکانه به اموالشان دستبرد زد.    

ظاهرا در روزهای اخیر تعداد این سرقت های افزایش یافته است و در عرض یک هفته به اموال ۳ بازیگر دستبرد زده شده این خبر ها برای کاربران عجیب و غیرقابل باور بود در ادامه این مطلب از سوربان ببینید ؛ 3 باریگر که در عرض یک هفته اموالشان به سرقت رفت.

سرقت از ۳ هنرمند در یک هفته اخیر

3 بازیگر که در عرض یک هفته اموالشان به سرقت رفت | کی باورش میشه؟ + عکس و جزئیات

سرقت گوشی مونا فرجاد

مونا فرجاد، بازیگر زن چن شب پیش جلوی یکی از رستورانهای تهران مورد سرقت گوشی موبایل، همراه با قمه کشی قرارگرفت و راهی درمانگاه شد‌ او در صفحه اینستاگرام خود این خبر را منتشر کرد.

3 بازیگر که در عرض یک هفته اموالشان به سرقت رفت | کی باورش میشه؟ + عکس و جزئیات

سرقت از خانه امیر نوری

سارقان به خانه امیر نوری بازیگر سینما، دستبرد زدند و مقدار قابل توجهی از اموال او را به سرقت بردند.

این دستبرد زمانی اتفاق افتاد که امیر نوری در خانه نبود. دزدان وارد خانه این کمدین شدند و وسایلی که کمتر از یک متر ارتفاع داشتند را از خانه خارج کردند. گفته می‌شود سارقان خسارتی هم به خود خانه وارد و بخش‌هایی از منزل را تخریب کردند. همچنین گاوصندوق و مدارک مالی این بازیگر نیز به سرقت رفته است.

امیر نوری درباره این اتفاق گفت: سارقان زمانی وارد خانه شدند که من در منزل نبودم. آنها احتمالاً از دیوار وارد خانه شدند و بعد وسایل را در کمال آرامش از در خارج کردند. از آنجایی که خانه تک‌واحدی است همسایه‌های دیگر متوجه این سرقت نشدند و متاسفانه کسی چیزی ندیده ‌است.

3 بازیگر که در عرض یک هفته اموالشان به سرقت رفت | کی باورش میشه؟ + عکس و جزئیات

او درباره اینکه چه اموالی از خانه سرقت شده است، گفت: وسایلی را که کمتر از یک متر ارتفاع داشت و قابل حمل بود از خانه خارج کرده‌اند. بخش‌هایی از خانه هم تخریب شده‌ است. من اول فکر می‌کردم فرد سارق از سر کینه و دشمنی چنین کاری کرده اما وقتی پلیس خانه را بررسی کرد گفت که احتمالاً سارقان به دنبال پول و طلا بودند که بخش‌هایی را در خانه تخریب کردند.

دزدیدن گوشی محمد حسین میثاقی برای دومین بار!

3 بازیگر که در عرض یک هفته اموالشان به سرقت رفت | کی باورش میشه؟ + عکس و جزئیات

در شرایطی که چندی‌ پیش گوشی موبایل مجری برنامه فوتبال برتر در مسیرش به سمت جام جم مورد سرقت قرار گرفته بود، به نوشته رسانه‌ها او پنجشنبه گذشته باز هم مورد حمله سارقین قرار گرفت؛ این‌بار با چاشنی خشونت و به طرز عجیب.

میثاقی در گلوگاه اتوبان صدر و مدرس در ترافیک قرار داشت که سارقی به خودروی او نزدیک شد، با دستانش شیشه خودروی او را تا نیمه پایین داد و سپس از روی داشبورد خودرو، موبایل او را به سرقت برد!

طی چندماه اخیر، اخبار مربوط به سرقت از افراد سرشناس جامعه در رسانه ها به شدت زیاد شده و چندین واقعه دزدی و حمله به چهره های ورزشی از وزیر ورزش گرفته تا علی دایی! و از سرمربی و بازیکن گرفته تا خبرنگار و مجری رخ داده است که نگرانی از سطح امنیت شهری را بالا برده و قطعا فراجا باید در این مورد پاسخگو باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز