بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
باید این موضوع را قبول کنیم که در مراسم عروسی علاوه بر عروس به جزئیات لباس و کفش داماد نیز توجه میشود! پس در انتخاب و خرید کفش دامادی نیز باید به نکات مهم و حائز اهمیتی توجه کرد.

نکات مهم در انتخاب و خرید کفش دامادی

نکات مهم در انتخاب کفش داماد نیز اهمیت دارد! باید این موضوع را قبول کنیم که در روز عروسی علاوه بر عروس ، به جزییات لباس داماد هم توجه میشود. به همین دلیل بهتر است لباس، کفش و حتی جوراب داماد با دقت زیاد انتخاب و هماهنگ شوند. مدل و طرز دوخت کت و شلوار دامادی می‌تواند شما را در انتخاب کفش یاری کند. در انتخاب کفش بهتر است به مکانی که قرار است عروسی در آن برگزار شود، دقت کنید.

پس لازم است در انتخاب و خرید کفش دامادی چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید ما در ادامه این مطلب از سایت سوربان قرار است به نکات مهم در انتخاب کفش داماد اشاره کنیم اگر دامادی‌تان نزدیک است به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکات و فاکتور های مهمی که در انتخاب و خرید کفش دامادی لازم است بدانید را به شما بگوییم.

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش دامادی

۱. دقت در انتخاب مدل کفش دامادی

در اولین مرحله لازم به ذکر است که باید به انتخاب مدل کفش دامادی و رنگ کفش توجه کرد و باید با رنگ کت و شلوار مرتبط باشد.در این صورت شکل و رنگ کفش داماد از این طریق انتخاب می شود. اما تنها این موارد گفته شده مدنظر نیست. بلکه باید نکات دیگری را هم در نظر بگیرید. برای مثال راحت بودن پا درکفش که اهمیت بسیار زیادی دارد.

۲. اهمیت انتخاب رنگ کفش آقا داماد

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

در انتخاب رنگ کفش آقا داماد باید دقت کنید.زیرا شیک ترین و زیباترین مدل کفش راهم خریداری کنید در صورتی که مرتبط نباشد،باعث می شود زیبایی ظاهری را از بین ببرد.

کفش مشکی را میتوانید با کت وشلوار سورمه ای،مشکی،آبی طوسی ست کرد که ست بسیار جذابی است. ست کردن کفش زرشکی تیره با کت وشلوار قهوه ای و زرشکی و مشکی باز هم از یکی از شیک ترین ست هاست.

۳. در عروسی های سنتی از کفش های دامادی سنتی استفاده کنید

اگر مراسم عروسی شما از آداب و رسوم سختگیرانه ای پیروی می کند، داماد حتما باید کفش های رسمی مثل آکسفورد یا بروگ با چرم مشکی استفاده کند.

۴. در انتخاب کفش دامادی زمان عروسی مهم است.

زمان انتخاب کفش عروسی، زمان سال، آب و هوا و مکان برگزاری در نظر بگیرید. برای مثال، کفش ‌های دامادی مشکی براق برای یک محل شیک ‌تر مناسب هستند، در حالی که می‌ توانید سبکی آرام‌ تر را برای عروسی تابستانی یا ساحلی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که آیا روی چمن قدم  برمیدارید یا روی زمین محکم راه می روید. هرچند این موضوع به اندازه کفش عروس مهم نیست، اما بهتر است که انتخاب کفش مناسب برای روز بزرگ خود را در نظر داشته باشید.

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

۵. هنگام انتخاب کفش دامادی به راحتی کفش توجه کنید.

مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که کفش‌ها به خوبی در پای شما جا بیفتند، راحت باشند و احساس خوبی در هنگام استفاده از آنها داشته باشید. به این نکته برای کل لباس‌هایی که در این روز می‌ پوشید باید توجه کنید، کت و شلواری که انتخاب می ‌کنید  و حتی کفشی که در طول روز با آن راه می ‌روید.

عروسی ‌ها رویدادهای بزرگی هستند، بنابراین یک جفت کفش انتخاب کنید که هم از نظر استایل و هم از نظر راحتی با آن راحت باشید. از چند روز قبل آنها را بپوشید تا از تاول زدن پا در روز عروسی خود جلوگیری کنید.

۶. پاشنه کفش داماد را در نظر بگیرید.

کفش پاشنه بلند فقط مختص به عروس ها نیست. بعضی از دامادها احتمال دارد بخواهند یک اینچ یا بیشتر قد خود را افزایش دهند، به خصوص اگر عروس خانم قراراست از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کند. می ‌توانید پلتفرم‌ هایی را خریداری کنید که در داخل کفش داماد قرار می‌ گیرند و اصلا به چشم هم نمی آیند.

با این پلتفرم ها پیاده روی را تمرین کنید تا مطمئن شوید که در روز عروسی خود به صورت عادی راه می‌ روید. همچنین بعضی از طراح ها کفش‌های دامادی ای را ارائه می‌ کنند که پلتفرم آن دقیقاً در داخل کفش تعبیه شده است و به آن‌ ها کفش های پاشنه مخفی دامادی می‌ گویند.

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

۷. جنس زیره کفش دامادی بسیار مهم است.

هرچند که بیشتر ما توجه زیادی به این موضوع نداریم که زیره کفش از چه موادی ساخته شده است و چگونه دوخته می‌ شود، ولی این قسمت از کفش، مهم ترین شاخص راحتی و انعطاف پذیری آن است. اگر به ویترین مغازه‌ها نگاهی کنید می بینید که زیره کفش‌ های بی کیفیت به هم دوخته شده، به رویه چسبیده یا با خمیر جوش داده شده است.

در این نوع کفش دامادی پاهای شما بو می دهد عرق می ‌کند. یادآوری  دوباره این نکته ضرری ندارد که در روز عروسی مدت زیادی ایستاده خواهید بود وما به شما توصیه می‌ کنیم درانتخاب کفشی که برای این روز خاص خریده اید برای پوشیدن بعد از عروسی نیز توجه کنید. انتخاب کفش دامادی چرم  با کیفیت عالی برابر است.

پولی که زمان خریدن کفش برای داماد برای کفش‌های چرم مصنوعی خرج می ‌کنید، قطعا به هدر می ‌رود. توصیه می ‌کنیم از کفش‌های ساخته شده از پلاستیک، چرم پلاستیکی یا پلیمر دوری کنید و محصولاتی را که کامل از چرم ساخته شده است استفاده  کنید. این به دلیل این واقعیت است که کفش‌های 100 درصد چرم بسیار با کیفیت و بادوام هستند.

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

۸. جوراب مناسب برای کفش دامادی انتخاب کنید.

کفش‌های مشکی و قهوه‌ای را می توان در صدر فهرست رنگ‌های کفش مردانه دامادی قرار داد، زیرا این رنگ ها با بیشتر رنگ‌ها سازگاری دارند. این دو رنگ تقریباً با همه ی کت و شلوارهای دامادی سازگار هستند، مگر اینکه بخواهید از مدهای جدید استفاده کنید و در عروسی کفش‌های کتانی یا به درخواست عروس کفش‌هایی با رنگ‌ های دیگر را انتخاب کنید.

شاید هماهنگ کردن کفش و جوراب در روزهای عروسی خیلی رایج نباشد ولی، باید گفت جوراب مشکی خیلی استاندارد است. انتخاب رنگی که با کفش عروس سازگار باشد فضای بسیار شیکی به وجود می آورد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردم مهمترین نکات در رابطه با انتخاب و خرید کفش دامادی را به شما بگوییم یادتان نرود خرید کفش دامادی نیز جزو خرید های حساس و مهم محسوب میشود و نباید آن را سرسری و بی اهمیت دانست.

چند مدل کفش شیک دامادی جدید 2024

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک

10 فاکتور مهم در انتخاب کفش داماد+ 10 مدل کفش دامادی جدید و شیک



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز