بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خانم هایی که رنگ موی مشکی دارند و خانم هایی که رنگ موی مشکی را انتخاب میکنند باید در آرایش کردن دقت کنند و بین رنگ مو و آرایش شان هارمونی ایجاد کنند، اگر موهایتان مشکی است در این مطلب به شما میگوییم چگونه آرایش کنید.

انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست، یکی از معیارهای اصلی زیباتر شدن چهره و استایل است که امروزه بیشتر خانوم ها به آن اهمیت میدهند و سعی می کنند که حتما این تناسب رو حفظ کنند. اما درباره رنگ موی تیره و مشکی، این یک استثناست و انگار این رنگ موی دوست داشتنی، برای تمام طیف رنگ پوست و رنگ چشم مناسب بوده و میشود با این رنگ مو یک آرایش صورت شیک و زیبا را تجربه کرد.

در ادامه این مطلب از سوربان با بهترین آرایش صورت با موی مشکی پرکلاغی آشنا میشوید و به جزئیات این آرایش ها، انتخاب رنگ های آرایشی و نوع رنگ پوست و رنگ چشم، دقت کنید تا شما هم بتونید یک آرایش زیبا را با رنگ موی مشکی پرکلاغی تجربه کنید.

موهای مشکی و پرکلاغی باید اینجوری آرایش کنند.

نکات مهم در آرایش صورت با موی مشکی و پرکلاغی

آرایش چشم ها با موی مشکی

این رنگ موی فوق العاده، دست شما را برای امتحان کردن هر مدل آرایش چشمی باز میگذارد اما به طور کلی، شما می توانید بولدترین و غلیظ ترین آرایش چشم و مخصوصا آرایش چشم اسموکی را با این رنگ مو امتحان کنید. درباره رنگ های دیگر سایه چشم هم اصلا نگران نباشید، می توانید سایه چشم رنگی را با توجه به رنگ پوست و بدون نگرانی از بابت رنگ موها، انتخاب کنید.

نکات مهم در آرایش لب برای موهای تیره و مشکی

برای آرایش لب ها، همان طور که گفتیم می توانید هر رنگی را برای رژلب انتخاب کنید، چون این رنگ موی جادویی که انگار یه رنگ موی خنثی است، با رنگ های روشن تا تیره هماهنگی دارد.

اما یک انتخاب فوق العاده برای رنگ موی مشکی، رژلب قرمز بولد هست که می تواند حتی بدون آرایش چشم هم یک آرایش کامل و زیبا باشد.

موهای مشکی و پرکلاغی باید اینجوری آرایش کنند.

سایه چشم مناسب موهای مشکی

اگر موهای مشکی و چشم های مشکی دارید بهترین رنگ سایه چشم برای شما سایه چشم های دودی است که جذابیت چشم هایتان را چندین برابر میکنند و با رنگ موهایتان هماهنگ دارد.

آرایش مناسب با توجه به رنگ پوست با موی مشکی و پرکلاغی

اگر رنگ موی مشکی دارید و میخواهید که بهترین رنگ آرایش را انتخاب کنید از قانون های زیر پیروی کنید:

رنگ پوست با تن سرد

موهای مشکی و پرکلاغی باید اینجوری آرایش کنند.

باید از رنگ های با بیس زرد و طلایی دوری کنین و در عوض رنگ های بنفش، فیروزه ای، آبی کبالتی، بورگاندی و قهوه ای شکلاتی رو انتخاب کنین.

رنگ پوست با تن گرم

باید از رنگ های خاکستری، آبی، بنفش و صورتی دوری کنین و در عوض به دنبال رنگ های طلایی، قهوه ای – برنزی و زیتونی و سبز باشین.

رژگونه مناسب موهای مشکی

رژگونه تکمیل کنند آرایش است و چهره را از بی حالی نجات میدهد، اگر موهای تیره ای داشته باشید بهترین رژگونه برای شما رژگونه هایی به رنگ مرجانی هستند و چهره تان را زیبا تر میکنند.

موهای مشکی و پرکلاغی باید اینجوری آرایش کنند.

مدل و رنگ ابرو مناسب موهای مشکی

با موهای مشکی ابروهای خیلی پهن و تیره مناسب نیستند، بهتر است ابروهایتان را دو درجه روشن تر کنید و اگر ابروهایتان خیلی پهن است کمی ان ها را نازک تر کنید مطمئن باشید اینطوری زیباتر میشوید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(24 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:
  • عسل چهارشنبه, 26 بهمن 1401

    با سلام من ابروهام تاتو داره میخام مو بکارم امکان داره قیمتش تخفیف هم داره


عناوین جذاب امروز