بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آیا تا به حال به فرم ابروهایتان دقت کرده اید؟ آیا فرم ابروهایتان با فرم صورت تان هماهنگی دارد؟ اگر می خواهید بدانید که چه مدل ابرویی به فرم صورتتان می آید، در ادامه با ما همراه باشید.

ازآنجایی‌که ابرو تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری هر فرد دارد، اصلاح صحیح ابرو و دانستن اینکه چه ابرویی به چه صورتی میاد اهمیت زیادی پیدا میکند. باتوجه‌به فرم صورت، مدل ابروی مناسب هر فرد تعیین می‌شود. پس دانستن انواع فرم صورت نیز مهم است. برای داشتن ابروهایی متناسب و ظاهری زیبا باید ابتدا ۶ فرم اصلی صورت را شناخته، سپس با ابروی متناسب با آن آشنا شوید.

در این مطلب از سوربان ابتدا ۶ فرم اصلی صورت را شناخته، سپس با ابروی متناسب با هر فرم صورت آشنا میشوید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

مدل ابرو متناسب با فرم صورت

برای شناختن فرم صورت، بهتر است چهره بدون آرایش باشد و موها کاملاً به سمت عقب بسته شوند تا تشخیص راحت‌ تر شود.

مدل ابرو برای صورت بیضی

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

در ابتدا ویژگی هایی را که صورت بیضی شکل دارد بررسی می کنیم. پیشانی از چانه پهن تر است ، گونه ها برجسته و چانه باریک است. اگر مدل صورت شما بیضی است، شکل ابرو مناسب شما، باید دارای زاویه و قوس ملایمی باشد. این بدان معنی است که مستقیم بالا می رود ، سپس به آرامی در بالا منحنی می شود و پایین می رود. نباید مدل ابروی شما دارای قوس زیادی باشد، در غیر این صورت، چهره شما متقارن به نظر نمی رسد.

مدل ابروی مناسب برای صورت گرد

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

در فرم صورت گرد، قسمت گونه ها پهن تر است، از این رو به این نوع فرم صورت، گرد می گویند. اگر مدل صورت شما گرد است، مدل ابروی هشتی گزینه مناسبی برای شماست. یعنی از ابتدای ابرو تا وسط آن بالا رفته و سپس پایین بروید. این مدل ابرو باعث می شود صورت شما کشیده تر به نظر برسد. از آنجا که هدف این است که گردی صورت شما کمتر به نظر برسد، باید از مدل ابرویی که بیش از حد گرد یا صاف است خودداری کنید.

مدل ابرو برای فرم صورت کشیده

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

اگر چهره کشیده ای دارید، دارای پیشانی، گونه ها و فکی تقریبا به همان عرض هستید و چانه باریکی دارید. اگر مدل صورت شما کشیده است، بهترین مدل ابرو برای شما یک مدل صاف است. خطوط افقی مستقیم باعث می شود چهره شما کوتاه تر به نظر برسد، بنابراین به تعادل صورت شما کمک می کند. بنابراین تا حد امکان از مدل های زاویه دار ابرو پرهیز کنید، زیرا این مدل ها صورت شما را کشیده تر نشان می دهد.

مدل ابروی متناسب با صورت مربعی

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

کسانی که چهره مربعی شکل دارند، پیشانی، گونه ها و خط فک شان تقریباً در یک راستاست. خط فک، بارزترین ویژگی چهره مربعی شکل است.

اگر فرم صورت مربعی دارید، توصیه می شود برای نرم کردن حال مربعی شکل صورت خود از یک ابروی قوس دار و به شکل منحنی استفاده کنید اما آن را خیلی تیز یا روبه بالا نکنید، همچنین آن را مدل هلالی شکل هم نکنید؛ بلکه تنها کمی قوس شکل طبیعی ابروی خود را دنبال کنید.

مدل ابروی ایده آل برای صورت قلبی

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

این فرم صورت واقعاً شبیه به مدل بیضی شکل است، بزرگترین تفاوت در این است که افرادی که دارای صورت های قلبی هستند دارای یک چانه باریک هستند.

اگر صورت شما قلبی شکل است، بهترین شکل ابرو برای شما یک مدل ابروی قوس دار و منحنی شکل است. اما آن را خیلی تیز یا گرد نکنید بلکه شکل طبیعی ابروی خود را دنبال کنید. از مدل ابروی صاف پرهیز کنید زیرا این مدل چانه شما را متعادل نشان نمی دهد.

فرم ابروی مناسب برای صورت لوزی شکل

چه مدل ابرویی به فرم صورت من میاد؟

این نوع فرم صورت به اندازه بقیه فرم های صورت رایج نیست. صورت بسیار زاویه دار است و پیشانی آن کوتاه است و در قسمت شقیقه های صورت پهن است. اگر جزء افرادی هستید که این نوع چهره را دارد، به دنبال یک ابرو قوس دار و منحنی شکل بروید. این به شما کمک می کند تا زاویه های صورت خود را نرم کنید و تصور کنید که صورت شما متقارن است.

برای انجام یک ابرو قوس دار، کافی است شکل طبیعی ابرو را دنبال کنید. اما توجه داشته باشید که در این مدل فرم صورت نیز باید از ابروی خیلی تیز یا هلالی یا صاف خودداری کنید، تنها دادن کمی قوس به ابروهایتان کافی است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(18 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز