بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

به تازگی مدل مدرن و امروزی پرده های پانچ مورد توجه افراد قرار گرفته است و عده ی زیادی تمایل به نصب این پرده ها دارند. حتماً می‌دانید که برای نصب این پرده ها نیازی به گیره نیست و همچنین به راحتی قابل نصب و شستشو و جابجایی هستند. البته به شرطی که چوب پرده پانچ مناسب با آن ها از قبل بالای پنجره نصب شده باشد.

آموزش روش نصب چوب پرده پانچ به زبان ساده

شاید شما جزء آن دسته از افراد هستید که علاقه مند به خریداری و نصب این مدل پرده ها می باشید، اما نحوه ی نصب چوب پرده مناسب آن ها را نمیدانید. در این صورت با ما همراه باشید تا با نحوه ی صحیح نصب چوب پرده پانچ آشنا شوید. لازم است بدانید که نصب چوب پرده پانچ بسیار ساده است و با داشتن ابزار لازم و اختصاص دادن زمان کافی، می توان به راحتی چوب پرده پانچ را نصب کرد.

لوازم مورد نیاز برای نصب پرده پانچ

بهتر آن است که شما قبل از اقدام به نصب پرده لوازم مورد نیاز برای این کار را فراهم کنید. ما به صورت کلی به این وسایل اشاره می کنیم.

لوازم مورد نیاز شامل ریل، پانچ، پایه نگه‌دارنده، قپه، دریل، پیچ رول‌ پلاک، پیچ گوشتی، متر و مداد می باشند.

در صورت در اختیار داشتن این لوازم، کار شما سریع تر و دقیق تر انجام می گردد.

مراحل نصب چوب پرده پانچ

نصب چوب پرده پانچ دارای مراحلیست که رعایت ترتیب آن ها ضرورت دارد.

نصب پایه‌ها

ابتدا محلی را که می‌خواهید چوب پرده را در آن جا نصب کنید با مداد مشخص نمایید. حالا به‌ کمک دریل سوراخ ها را در مکان‌ مشخص شده، ایجاد کنید. در آخر پایه‌های دیواری یا سقفی را با پیچ در محل مورد نظر قرار دهید.

محل قرارگیری پرده پانچ

آموزش روش نصب چوب پرده پانچ به زبان ساده

معمولاً محل نصب پرده پانچ، حدود ۱۰ سانتی‌متر بالاتر از پنجره است. شما باید این محل را به‌ کمک متر و مداد علامت گذاری کنید. برای نصب چوب پرده پانچ اصل قرینگی بسیار مهم است، چرا که مانع از کج شدن پرده ها می شود. بنابراین شما باید هر دو طرف پنجره را علامت بزنید و این دو نقطه دقیقا روبه‌روی هم باشند.

یک نکته ی طلایی: هر چقدر پرده را در قسمت بالاتری از پنجره نصب کنید ارتفاع دیوار های خانه شما بلندتر جلوه خواهد کرد. پس از ابتدای کار و قبل از سفارش پرده، در اندازه گیری بلندی پرده ها دقت کنید؛ چرا که سوراخ‌های روی دیوار برای نصب چوب پرده پانچ باید متناسب با ارتفاع پرده تعیین شوند.

قسمت‌هایی را که با مداد مشخص کرده‌اید، با دریل سوراخ کنید. لازم به ذکر است که اگر از قبل در دیوار یا سقف سوراخی وجود دارد احتیاجی به ایجاد سوراخ مجدد نیست و می‌توانید پیچ و رول‌ پلاک را در همان‌جا قرار دهید.

حتماً در زمان دریل کردن دیوار احتیاط کنید و از سالم بودن و قدرت پایه‌های چهارپایه خود مطمئن شوید.

نصب پایه دیواری یا سقفی

پایه نگه‌دارنده پرده را در محل تعیین شده بگذارید و آن را به کمک پیچ سفت کنید. در این مرحله پیچ‌ها باید از پایه نگه‌دارنده رد شوند و سپس آن‌ها را در داخل رول پلاک محکم کنید. دقت کنید پایه‌ها باید محکم نصب شوند تا پرده در موقع حرکت به طرفین لق نخورد و بد فرم نشود.

قرار دادن پرده پانچ شده در ریل

اکنون آخرین مرحله از نصب چوب پرده پانچ فرا رسیده است و شما باید حلقه‌های پرده را درون ریل بیندازید. نکته‌ای که باید بدانید این است که در این مرحله چین‌خوردگی پرده عادی است. برای جلوه ی زیبا تر پرده میتوانید زمانی‌ که پرده را به‌طور کامل در ریل قرار دادید، آخرین حلقه آن را روی پایه نگه‌دارنده بیندازید تا مخفی شود و بدین ترتیب پرده شما جلوه ای زیبا تر خواهد داشت.

آخرین مرحله برای نصب چوب پرده پانچ

بعد از رد کردن سوراخ های پرده پانچ از میله، وقت آن است که قپه هایی که سر میل پرده قرار داده می شود به ابتدا و انتهای میله نصب کنید .‌

مرتب کردن چین های پرده پانچ

اکنون میله را داخل پایه ها قرار دادید، می توانید چین های پرده را از بالا تا پایین مرتب کنید. خبر خوش این است که برای تنظیم کردن چین های پرده اصلا نیازی به زحمت زیادی نیست. چرا که پرده های پانچ مانند سایر پرده های پارچه ای اصلا نیازی به تفنگ تگ زن و تنظیم خاصی ندارد. فقط باید بعد از پایان کار، چین ها را با دست مرتب کنید تا ظاهری آراسته داشته باشد.

نصب چوب پرده پانچ توسط شرکت نصاب پرده

آموزش روش نصب چوب پرده پانچ به زبان ساده

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید، نصب چوب پرده پانچ را به شرکت نصاب پرده بسپارید. البته این کار مزایا و معایبی دارد.

مزایای نصب چوب پرده پانچ توسط شرکت نصاب پرده

از مزیت های سپردن کار نصب چوب پرده پانچ به متخصصان شرکت نصاب پرده این است که، سختی و استرس کار برای شما بسیار کمتر می شود و شما دغدغه و درگیری انجام کار را نخواهید داشت.

ضمن اینکه نیازی به داشتن تمام لوازم مورد نیاز را ندارید و آن ها تمام لوازم را با خود می آورند. همچنین در وقت شما صرفه جویی می شود. پس مزیت کلی سپردن کار به شرکت نصاب پرده صرفه جویی در وقت و انرژی است.

مقایسه مزایا و معایب نصب چوب پرده پانچ توسط شرکت نصاب پرده

بزرگترین عیب این کار در واگذاری به شرکت نصاب پرده، هزینه بر بودن آن است. اما به صورت کلی مزایا و امتیازات آن آنقدر زیاد است که هزینه کردن برایش ارزش کافی را دارد.

سخن پایانی

اگر به دنبال شرکت قابل اطمینان در زمینه ی اموزش روش نصب چوب پرده پانچ در شمال شهر تهران میگردید؛ که بتواند به درستی صفر تا صد سفارش شما را انجام دهد، می توانید به شرکت پر سابقه و خوش آوازه پرده کاران مراجعه کنید.

برای ارتباط با پرده فروشی کاران و نصب پرده در لوکیشن تهران مخصوصا منطقه کامرانیه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

تهران، پایین تر از چهار راه فرمانیه، نارنجستان 2 شماره تماس 02122491276

تهران، اقدسیه نبش کوچه یاسمن شماره تماس 09123116138

تهران، اقدسیه شهرک نفت شماره تماس 09058269235

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز