بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

محبوب ترین پرده های پذیرایی خانه کدام مدل ها هستند؟ قیمت پرده ها بر چه اساسی تعیین می شود؟ همانطور که متخصصین دکوراسیون همیشه تاکید دارند، شما باید در انتخاب پرده های پذیرایی حساسیت زیادی نشان دهید. پرده های پذیرایی جزو مهم ترین بخش های هر خانه ای محسوب می شوند و با انتخاب صحیح و به جا چهره ای خاص و جذاب به خانه شما می بخشند. برای انتخاب بهترین پرده 2022 با سوربان همراه باشید.

با جدیدترین پرده های سالن و پذیرایی 2022 آشنا شوید

اگر پرده های زیبایی داشته باشید که با دیگر المان های دکوراسیون خانه شما هماهنگ باشد، هرگز از بخش پذیرایی خانه خسته نخواهید شد.  پرده های هماهنگ با طرح و رنگ و چیدمان خانه شما در زیبایی فضای داخلی حیاتیه ستند و البته اشاره کنیم که علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی هم می باشند چرا که در عبور نور از پنجره تاثیرگذار هستند و همینطور دید طبقات رو به رویی را به داخل خانه شما می بندند. پرده در شکل و سبک بسیار متنوعی تولید می شود. سبک و شکل پرده را می توان طبق دیگر لوازم خانه انتخاب کرد و از این هماهنگی لذت برد.
 

محبوب ترین پرده های پذیرایی

در ادامه شما را با معمول ترین و رایج ترین انواع پرده های پذیرایی آشنا می کنیم:

پرده حریر

یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین پرده های پذیرایی، پرده های حریر هستند که مناسب هر فضایی می باشند. این پرده ها با رنگ های بسیار متنوعی تولید شده و در اختیار شما قرار می گیرند. نور از این پرده ها به راحتی عبور کرده و باعث می شود علاوه بر جذابیت ظاهری، بتوانید از نور و هوای پشت پنجره هم برخوردار شوید. پرده های پذیرایی حریر زیباترین نما را در بخش پذیرایی ایجاد می کنند و انتخابی عالی برای هر خانه ای محسوب می شوند.

با جدیدترین پرده های سالن و پذیرایی 2022 آشنا شوید

پرده گونی بافت

اگر به دنبال یک گزینه ارزان و البته زیبا برای پرده های پذیرایی خانه خود هستید، پرده های گونی بافت می توانند شما را به معنای واقعی شگفت زده کنند! این پرده ها در مقابل هزینه معقولانه ای که دارند جلوه ای خاص به خانه ها می بخشند و در عین حال بسیار خاص به نظر می رسند.
 

با جدیدترین پرده های سالن و پذیرایی 2022 آشنا شوید

پرده کتان (هازان)

پرده کتان یکی از محبوب ترین بخش های دکوراسیون داخلی بوده و دوام، قابلیت چاپ، زیبایی و دوخت به سبک های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. کتان جزو پارچه هایی می باشد که بیشترین استفاده را در میان افراد دارد. هزینه مناسب این پرده باعث شده خریداران آن را یکی از گزینه های مناسب برای پرده های پذیرایی خانه بدانند.
 

پرده مخمل

مخمل یکی از لوکس ترین انواع پارچه ها محسوب شده که بافت کرک دار،  ضخیم و فشرده ای دارد و استفاده از آن به عنوان پارچه پرده پذیرایی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. پرده های مخمل جذابیت منحصربفردی دارند و جنس کرک دار آن باعث می شود این پرده مثل فرش، در ترکیب با نور سایه روشن زیبایی ایجاد کند. اشاره کنیم که پرده مخمل در تنوع طرح و رنگ بسیاری تولید شده و برای خانه هایی به سبک دکوراسیون کلاسیک و لوکس مناسب می باشند.

با جدیدترین پرده های سالن و پذیرایی 2022 آشنا شوید

پرده توری

پرده های توری علاوه بر پوشش پنجره و تنظیم نور، یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی محسوب شده که جلوه کم نظیری برای فضا به ارمغان می آورد. پرده توری با طرح ساده و شیکی که دارد، به خانه شما رنگ و لعاب می بخشد. جنس این پرده از تور می باشد و رنگ حلقه ها متناسب با پرده انتخاب می شود. پرده های توری کلاسیک زیبا می توانند مناسب ترین جلوه را به محیط داخلی ببخشند.
 

پرده ساتن

پرده های ساتن حس براقی، لوکس بودن، و نرمی را به ارمغان می آورند. تا همین چند سال پیش ساتن برای دوخت پرده های کاخ  ها مکان های سلطنتی کاربرد داشت؛ همینطور روکش مبل ها از جنس پارچه ساتن تولید می شوند. لباس افراد ثروتمند، خانواده های سلطنتی و ... هم این پارچه گران و زیبا دوخته می شد. همین تعاریف برای این که نشان دهیم پرده های ساتن از گذشته نماد لوکس بودن فضا بوده اند کافی است. در صورتی که به خانه های سلطنتی و دکوراسیون لاکچری علاقه دارید،پرده ساتن بهترین انتخاب شما خواهد بود.
 

با جدیدترین پرده های سالن و پذیرایی 2022 آشنا شوید

پرده والان

والان، یکی از اجزاء تزیینی پرده به شمار می رود و زیبایی پرده های پذیرایی را دوبرابر می کند. علاوه بر پرده ها، می توان از والان پرده، به شکل جدا برای تزیین پنچره های خود استفاده کنید. والان پرده در رنگ و جنس های متنوعی در بازار موجود است که با نوع پرده یا آنچه برای نقاشی ساختمان مدرن و دکوراسیون خانه مدنظر دارید مناسب است. با والان پرده می توانید ابهت خانه را چندبرابر کنید.

آستری پرده

آستر  به معنای پوشاننده، محافظت کننده و مخفی کننده است و آستر پرده به معنای محافظت کننده از پرده می باشد.  جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی پرده اصلی و آسیب نرسیدن به آن، همانطور که می دانید آستری را معمولا به سایز پنجره و بعضی مواقع کمی بزرگ تر از سایز پنجره انتخاب می کنند تا گرد و خاک ازدرز های پنجره روی آستر بنشیند و به پرده اصلی وارد نشود. این موضوع باعث می شود عمر پرده طولانی تر شده و شما فقط مجبور به تعویض آستری شوید در واقع با این کار شما از پرده اصلی خود محافظت می کنید.
 

قیمت پرده

قیمت انواع پرده ها را بر اساس متر مربع حساب می کنند. برای پرده هایی با جنس پارچه مثل حریر هزینه دوخت هم طبق متراژ پرده محاسبه می گردد. در برابر پرده های پارچه ای پرده های دارای مکانیزم مثل پرده های شید، زبرا و دو مکانیزم، کلی می شاد و هزینه  پارچه و یراق را با هم حساب می کنند.

با جدیدترین پرده های سالن و پذیرایی 2022 آشنا شوید

قیمت پرده های حریر، هازان، شید و بعضی از پرده های آماده  پانچی ارزان تر از سایر پرده ها بوده و پرده های زبرا، کرکره و اوردراپه هزینه ای متوسط دارند.همینطور پرده های مخمل، دو مکانیزم و ورتیلاین (زبرای عمودی) نسبت به دیگر پرده ها هزینه بیشتری دارند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید بهترین خرید را داشته باشید.
شما می توانید برای برآورد هزینه سفارش و همینطور استعلام قیمت پرده موردنظر با ویکی دکو تماس بگیرید، کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند.
 



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: