بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شیوه برای حالت دادن به موی صاف چطور است؟

موهای صاف زیبایی‌های خاص خود را دارد و می‌توان آن را به شکل‌های گوناگون تغییر حالت داد. معمولاً کوتاهی موهای صاف، جلوه شیک و خاصی به فرد می‌دهد اما در این میان بسیاری از افراد هستند که تمایل به داشتن موهای بلند خود دارند. حالت دهی به موهای صاف از جمله دغدغه‌هایی است که اغلب خانم‌ها و آقایان با آن سر و کار دارند. معمولاً برای فیکس کردن و یا ثابت شدن موها در حالت‌های مختلف از کرم مو ایرانی و خارجی استفاده می‌شود. در‌واقع از آنجایی که موها صاف و شلاقی هستند، استفاده از انواع کرم‌های مو سبب حفظ و فرم دهی حالت مو می‌شود. به عبارتی کرم مو از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی پر مصرف شناخته شده است که می‌توان در کوتاهترین زمان ممکن به موها فرم و حالت داد. اما پرسش اینجاست که چطور می‌توانیم موهای شیک و جذابی داشته باشیم؟ نحوه استفاده از انواع کرم موها چگونه است؟ و سؤالاتی از این قبیل که در ادامه مطلب به پاسخ دهی هر یک از سوالات می‌پردازیم.

 حالت دهی به موهای صاف با استفاده از سشوار

 اگر تمایل به تغییر حالت موهای خود دارید و می‌خواهید به طور کامل فرم موها از حالت صاف به فرفری تغییر کند، بایستی از بابلیس‌های مو استفاده کنید. شما می‌توانید با این وسیله حرارتی، به راحتی موهای خود را فرفری کنید. از دیگر وسایل رایج در میان خانم‌ها و همچنین سالن‌های آرایشگاهی، استفاده از بهترین سشوار مو است. اگر دقت کرده باشید بسیاری از آرایشگاه‌ها از سشوارهای حرفه‌ای که اصطلاحاً به آن سشوار سالنی هم گفته می شود، استفاده می کنند. از آنجایی که این نوع سشوارهای از قابلیت و قدرت حرارت دهی بسیار بالایی برخوردارند، به راحتی می‌توان با آن موهای فر، موهای مجعد، موهای وز و حتی موهای صاف را فرم و حالت داد.

بهترین شیوه برای حالت دادن به موی صاف چطور است؟

حالت دهی به موهای صاف با استفاده از اتو مو

اتوهای مو از دیگر وسایل حرارتی رایج برای حالت دهی موها هستند. از جمله ویژگی‌های اتو مو می‌توان به فرم دهی سریع موها، وزن سبک و قابلیت حرارت دهی بالا اشاره کرد. گفتنی است که برای خرید اتو مو لازم نیست که به سراغ گران ترین اتوهای مو باشید. کافیست که از یک محصول خوب و کاربردی که از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد، استفاده کنید. خرید اتو مو از مو تن رو این امکان را به شما می‌دهد که از یک محصول با کیفیت همراه با قیمت خرید مناسب برخوردار شوید. این نوع اتو مو ویژگی‌هایی مانند کیفیت حرارت دهی بالا، استفاده آسان و همچنین قیمت بسیار مناسب را شامل می‌شود.

بهترین شیوه برای حالت دادن به موی صاف چطور است؟

مدل دادن موهای صاف با  اتو مو

معمولاً بسیاری از افراد زمان کمتری برای مدل دادن موهای خود دارند. اما نگران نباشید شما می‌توانید با استفاده از اتو مو به راحتی موهایتان را در شکل‌های گوناگون حالت دهید.

مدل اول. حفظ حالت موی صاف

برای آنکه موهایتان شکل مرتب تری داشته باشد و فرصت چندان زیادی هم ندارید. پس از استحمام موهای‌تان را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده و به راحتی روی آن اتو مو بیاورید. پیشنهاد می‌شود قبل از اتو کشیدن از سرم های آبرسان مو استفاده شود.

مدل دوم. شینیون کردن

اگر می‌خواهید قبل از شینیون، موهایتان شیک و جذاب‌تر از همیشه دیده شود، بایستی از قبل به خوبی موهایتان صاف باشد. پس با اتو مو به خوبی موها را صاف و یک‌دست می کنیم. پس از آن به راحتی موها را از بخش‌های مختلف سر جدا کرده و به شکل گل روی هم می‌آوریم.

مدل سوم. فر کردن موها

شاید تعجب کنید که مگر می‌شود با استفاده از اتو مو، موهای صاف را به موهای فرفری تبدیل کرد؟ بله می‌شود. کافیست موها را پس از خشک کردن به بخش‌های کوچکتر تقسیم کرده و در هنگام اتو کشی بخشی از موها را به دور اتو مو بپیچید. بدین ترتیب پس از چند دقیقه به آرامی اتو مو را از موها جدا کرده و مشاهده می‌کنید که موها شبیه به سیم تلفن شده است که اصطلاحاً به آن موی سیم تلفنی می‌گویند. در این حالت شما می‌توانید جهت اتو را به شیوه‌های مختلف اعم از عمودی، افقی روی موهایتان بیاورید. حتی برخی از افراد ترجیح می‌دهند که موهایشان از ترکیبی از موهای فرفری و صاف دیده شود که با این روش به سادگی امکان‌پذیر است.

شیوه حالت دهی موهای صاف با سشوار

اگر موهای خیلی صافی دارید، همانطور که گفته شد می‌توانید از سشوار کمک بگیرید. در این بخش ما شما را با شیوه‌های رایج حالت دهی موهای صاف با سشوار آشنا می‌کنیم.

شیوه اول. فرم دهی موها

پس از استحمام اجازه دهید که موهیتان کمی خیس و مرطوب باشد. یک تکه از موهای‌تان را جدا کرده به دور برس بپیچید و باد گرم سشوار را روی برس و موها بگیرید. توجه داشته باشید که فوری پیچش موها را از دور برس باز نکنید. هر اندازه زمان بیشتری به موها حرارت داده شود، شکل و فرم زیباتری به خود می‌گیرد. پس از دو الی سه دقیقه موها را از دور برس باز کنید. می‌توانید قبل از آنکه شروع به سشوار کشیدن موها کنید، از انواع کرم‌های آبرسان برای موهای تان استفاده کنید.

شیوه دوم. حجم دهی موها

شما می‌توانید با استفاده از سشوار و برس موهای صاف خودتان را حجم دهید. این کار بسیار ساده است. کافیست که ساقه موهایتان را با سری گرد سشوار به صورت شَلخته‌وار حرارت دهید. نیازی نیست به طور منظم به موها حرارت دهید. این کار باعث می‌شود که موهایتان مجعد و پر حجم نشان داده شود.

شیوه سوم. شلاقی دیده شدن موها

 اجازه دهید موهایتان کاملاً خشک شود. پس از آن موهایتان را به بخش‌های منظمی تقسیم کرده و مرتب سشوار بکشید. در نتیجه سشوار کشیدن به ساقه موها و نوک آن‌ها سبب تیزتر شدن و شلاقی‌تر دیده شدن موهای صاف می‌شود.

زیبایی شما به موهای شما است...

موهای صاف به خودی خود زیبا و شیک هستند. می‌توان با استفاده از انواع کرم‌های مو، وسایل حرارتی و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی به راحتی به زیبایی بیشتر موها رسیدگی کرد. کافیست کمی خلاقیت داشته باشید و به مدل های تکراری اکتفا نکنید. ما در این مطلب به شیوه‌های فرم دهی مختلف موهای صاف پرداختیم. امیدواریم که از توضیحات داده شده، نهایت استفاده را برده باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز