بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سنگ یاقوت سرخ، در گروه سنگ های زیبا و گران قیمت قرار می گیرد. اگر می خواهید با خواص درمانی این سنگ آشنا شوید، در این مقاله همراه ما باشید.

سنگ های طبیعی هر یک زیبایی خاص خودشان را دارند و می توانند با خواص و ویژگی هایشان، به یکی از بهترین آیتم ها در دنیای مد و فشن تبدیل شوند. سنگ یاقوت سرخ، یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سنگ های موجود در دنیا است که با زیبایی منحصر به فرد خود، می تواند هم به استایل بانوان و هم آقایان زیبایی خاصی بدهد. این سنگ علاوه بر درخشندگی، می تواند با خواص مفید و انرژی های مثبت خود، بهترین گزینه برای استفاده روزمره شما محسوب شود.

در ادامه این مقاله، قصد داریم خواص و ویژگی های مثبت سنگ یاقوت سرخ را توضیح دهیم. بنابراین، اگر به خرید آیتم های جواهر با سنگ های درخشان و رنگی علاقه مند هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

با سنگ یاقوت سرخ، به سلامت خودت کمک کن!

نگاهی کلی به سنگ روبی

سنگ یاقوت سرخ که با نام سنگ روبی نیز شناخته می شود، یکی از پرطرفدار ترین سنگ های زینتی موجود در دنیای جواهرات است. از این سنگ قیمتی در جواهرسازی برای ساخت انواع انگشتر، گردنبند، گوشواره و ... استفاده می کنند. زیبایی و درخشش سنگ یاقوت قرمز یا سنگ روبی باعث شده است که بسیاری از مردم به داشتن جواهراتی که در آن ها از این سنگ استفاده شده است علاقه مند شوند. سنگ روبی از قدیم به عنوان یک سنگ سلطنتی شناخته می شد و از سنگ های یاقوت سرخ و یاقوت کبود استفاده گسترده ای برای ساخت جواهرات مختلف پادشاهان همچون گردنبند های نفیس، تاج های مجلل، گل سینه و ... می شد.
اما آن چیزی که باعث محبوبیت یاقوت سرخ شده است، فقط رنگ و جلای آن نیست! این سنگ انرژی های مثبت و خواص مفیدی برای روح و بدن انسان نیز دارد که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

با سنگ یاقوت سرخ، به سلامت خودت کمک کن!

خواص معجزه آسای سنگ یاقوت سرخ

اگر سنگ یاقوت شما اصل و طبیعی باشد، می تواند انرژی مثبتش را به شما منتقل کند. از جمله خواص درمانی مفید سنگ یاقوت سرخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    انرژی مثبت و هیجان
یکی از خواص این سنگ این است که می تواند باعث افزایش شادی و انرژی های مثبت شود. این خاصیت در سنگ روبی، به دلیل انرژی مثبت معنوی و درونی آن است.

2.    تنظیم گردش خون در بدن
یکی دیگر از خواص سنگ یاقوت سرخ این است که می تواند به بهبود سیستم گردش خون در بدن شما کمک کند. شاید باور نکنید، ولی با کمک این سنگ می توانید بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی و بیماری های مختلف دیگر را تا حد زیادی التیام بخشید؛ چرا که بسیاری از بیماری های مربوط به بدن، در اثر وجود مشکل در سیستم گردش خون به وجود می آیند. این سنگ می تواند در کنترل و تنظیم مشکلات فشار خون هم موثر باشد.

3.    کمک به بیمارهای کبدی
این روزها بسیاری از مردم با بیماری های کبدی و کلیوی دست و پنجه نرم می کنند. سنگ یاقوت سرخ با خواص و انرژی های درونی خود می توانید التیام بخش درد های مربوط به کلیه و کبد باشد. ضمنا چون این سنگ به بهبود عملکرد دستگاه گردش خون نیز کمک می کند، می تواند برای بیمارانی که از درد های کبدی و کلیوی رنج می برند، مفید باشد.

4.    طبع گرم
سنگ روبی دارای طبع گرم است. به همین خاطر، می تواند بسیاری از مشکلات جسمی که در اثر طبع سرد به وجود می آیند را رفع کند. این سنگ به دلیل داشتن طبع گرم می تواند تا حد زیادی برای مشکلات حافظه و بینایی نیز مفید باشد. به همین خاطر، جواهرات ساخته شده از سنگ یاقوت سرخ بهترین هدیه به افراد مسن و سن بالا است.

5.    دفع سموم بدن
در صورتی که به صورت مداوم از سنگ روبی استفاده کنید، شاهد دفع سموم بدن خود خواهید بود. دفع سموم بدن می تواند باعث پیشگیری از بیماری های مختلف شود.

6.    کاهش سردردهای میگرنی
یکی دیگر از خواص سنگ روبی این است که می تواند حملات میگرنی و سردردهای میگرنی را تا حد زیادی کاهش دهد و یا کنترل کند.
 

با سنگ یاقوت سرخ، به سلامت خودت کمک کن!

تاثیر این سنگ بر روحیه شما

احتمالا تا به حال به طلا فروشی مراجعه کرده و جواهراتی که با سنگ روبی طراحی شده اند را دیده باشید. حتما این سوال برای شما مطرح شده است که چرا بعضی افراد طرفدار جواهرات مزین به یاقوت سرخ هستند؟

سنگ روبی به دلیل دارا بودن رنگدانه های قرمز و طبع گرم، می تواند باعث ایجاد شور و هیجان در روحیه افراد شود. سنگ یاقوت سرخ می تواند در افزایش شادی و اعتماد به نفس تاثیر زیادی بگذارد و نا امیدی و کسلی را تا حد زیادی از کم رنگ کند.

 

با سنگ یاقوت سرخ، به سلامت خودت کمک کن!

قیمت جواهراتی که با سنگ یاقوت قرمز ساخته شده اند چقدر است؟

این روزها بسیاری از جواهرات گران بها و لوکس با سنگ یاقوت سرخ مزین شده اند. بسیاری از بازیگران هالیوودی و شاهزادگان و خانواده های اشرافی، ترجیح می دهند که از جواهرات و طلاهایی آراسته به سنگ یاقوت استفاده کنند.

قیمت سنگ یاقوت در قیاس با دیگر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی موجود در بازار، نسبتا بالا است. این سنگ، سومین سنگ گران قیمت پس از الماس شناخته می شود. به همین خاطر، باید برای خرید جواهرات مختلف ساخته شده با سنگ روبی، بودجه نسبتا زیادی داشته باشید.

سنگ یاقوت سرخ در گروه سنگ های قیمتی قرار می گیرد و به دلیل انرژی مثبت و معنوی، جذابیت و درخشش فوق العاده اش می تواند زیبایی استایل شما را چند برابر کند. اگر به سنگ های طبیعی علاقه دارید، جواهرات ساخته شده با سنگ روبی رنگ و بویی خاص به استایلتان می بخشند.

نتیجه گیری نهایی

با توجه به اینکه بسیاری از افراد به سنگ های طبیعی علاقه مند هستند، برای انتخاب سنگ مناسب دچار تردید می شوند؛ در این مقاله سعی کردیم در مورد یکی از پر طرفدارترین سنگ های طبیعی با نام یاقوت سرخ صحبت کنیم. این سنگ فوق العاده، با درخشش بالایی که دارد، می تواند چشم هر بیننده ای را به خودش خیره کند.

گالری زمردی نمونه های متنوع و جذابی از جواهرات با یاقوت سرخ همچون انگشتر، نیم ست جواهر، گوشواره، آویز جواهر، سرویس عروس و ... دارد که می توانید با سر زدن به گالری شعبه خیابان نلسون ماندلا و گالری بازار و یا شبکه های اجتماعی و وبسایت جواهری زمردی آن ها را مشاهده کنید و از میان آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.
اگر مورد دلخواه خود را میان محصولات این گالری پیدا نکردید، اصلا نگران نباشید! جواهری زمردی رویایتان را خلق می کند! گالری زمردی با به روز ترین روش ها و با کیفیت ترین متریال، محصول دلخواه شما را برایتان می سازد.

با سنگ یاقوت سرخ، به سلامت خودت کمک کن!

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: