بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

هدیه نوروز بهانه خوبیست تا به کسانی که از ته دل دوستشان داریم احساس خود را ابراز کنیم. این سنت باستانی، بخش جدایی ناپذیر فرهنگ ما ایرانیان شده است. در واقع هر سال به مناسبت عید نوروز دور سفره هفت سین حلقه میزنیم. سپس از تحویل سال عزیزانمان را با عیدی دادن خوشحال می کنیم. ولی شاید خرید هدیه عید در برخی موارد چالشی و سخت باشد. بدین معنی که به سختی بتوانیم هدیه ای درخور و زیبا پیدا کنیم.

 شاید برخی از افراد بعد از خواندن این جمله بگویند که در چنین شرایطی بهترین راه حل، دادن پول به عنوان عیدی است. گرچه پول میتواند انتخاب خوبی برای هدیه نوروز باشد، اما مهم ترین وجه هدیه دادن یعنی ماندگار بودن را ندارد. در واقع به سختی می تواند خاطره هدیه شما را تا به همیشه در ذهن خود نگه دارد. به همین جهت در این مقاله جواهری زمردی تصمیم گرفته است پیشنهادی ویژه و ماندگار برای هدیه سال نو به شما عزیزان بدهد.

انتخابی مناسب برای هدیه نوروز:

به راستی مناسب ترین هدیه نوروز چه چیزی است؟ هدیه ای که هم ارزش مادی فوق العاده ای همچون وجه نقد داشته باشد و هم ارزش معنوی زیادی داشته باشد را شاید بتوان بهترین هدیه نوروز دانست. دستبند طلا، گردنبند طلا یا گردنبند جواهر و نیم ست جواهر می توانند آیتم هایی در لیست شما باشند.

خرید نیم ست طلا و نیم ست جواهر؛ به عنوان بهترین هدیه نوروز
هدیه نوروزی

 

پیشنهاد ویژه جواهری زمردی؛ خرید نیم ست طلا به عنوان هدیه نوروز:

خرید نیم ست طلا پیشنهاد ویژه جواهری زمردی به مشتریان خود است. چرا که شما با خرید این محصول به عنوان هدیه نوروز با یک تیر دو نشان می زنید. هم این فرصت را خواهید داشت که با توجه به علایق و شخصیت عزیزانتان نیم ستی متناسب و درخور بخرید و هم به آنان کمک می کنید که در ست کردن طلاهای خود دیگر مشکلی نداشته باشند. برای مثال اگر فقط گوشواره طلا به افراد مهم زندگی خود هدیه دهید آنان به سختی می توانند آن را با گردنبند خود ست کنند. ولی با خرید نیم ست طلا دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نمی شوند. نیم ست طلا می توانند تنها از طلای خالی تشکیل شده باشند یا می توانند در طراحی خود سنگ های قیمتی یا نیمه قیمتی نیز داشته باشند. به عنوان مثال یک نیم ست جواهر با یاقوت سرخ می تواند نشان دهنده عشق آتشین شما باشد.

آشنایی با برخی از انواع نیم ست های طلا در جواهری زمردی:

  • نیم ست طلا طرح نیمه گمشده: اگر می خواهید به معشوق خود هدیه عاشقانه بدهید، بهتر است نیم ست طلای طرح نیمه گمشده را انتخاب کنید. این ست شامل گردنبند، گوشواره و دستبند طلا است و از دو قلب درهم تنیده تشکیل شده است. دو قلبی که شاید دربرگیرنده تمام حرف های عاشقانه شما به معشوقتان است و می تواند بهترین هدیه نوروز برای او باشد.
  • نیم ست طلا لگاتو طرح دراپس: اگر فردی که می خواهید برای او هدیه نوروزی تهیه کنید، علاقه زیادی به طرح های مینیمال و ساده دارد، این نیم ست طلا را بدون معطلی برای او بخرید. محصول نامبرده در عین سادگی مملو از خلاقیت و ریزه کاری های هنرمندانه است که هوش از سر هر کسی می برد. این نیم ست طلا به راحتی با زنجیرهای طلای دیگر ست می شود. اگر از طرفداران سبک لیرینگ هستید و از ست کردن چند گردنبند یا چند دستبند به صورت همزمان لذت می برید، این نیم ست طلا گزینه ای مناسب برای شماست.
  • نیم ست طلا 18 عیار شامپاینی لویی ویتون: بهار پیام آور شادی و نو شدن است. پس بهترین هدیه نوروزی، هدیه ای است که بتواند این پیام را به خوبی منتقل کند. بر روی این نیم ست طلا، شکوفه های گل به زیباترین شکل ممکن نقش بسته است. به طوری که با نگاه کردن و لمس آن می توانید حس نو شدن را در وجود خود لمس کنید.

 

خرید نیم ست طلا و نیم ست جواهر؛ به عنوان بهترین هدیه نوروز
نیم ست طلا

پیشنهاد ویژه جواهری زمردی؛ خرید نیم ست جواهر به عنوان هدیه نوروز:

خرید نیم ست جواهر به عنوان هدیه نوروز می تواند دوستان و خانواده شما را بسیار شگفت زده کند. حتی اگر ده ها سال بگذرد آنان نمی توانند روزی که شما این هدیه منحصر به فرد را برایشان تهیه کرده اید، فراموش کنند. از طرفی خرید این هدیه به آنان کمک می کند که در مهمانی ها و مراسم ها مانند یک ستاره بدرخشند.

آشنایی با برخی از انواع نیم ست های جواهر در جواهری زمردی:

  • نیم ست جواهر طرح چشم سبز: این نیم ست زیبا و چشم نواز ترکیبی از برلیان، الماس و زمرد است. محصول مذکور را می توان انتخابی مناسب برای هدیه نوروز دانست چرا که هم به شما کمک می کند که با رنگ سبز آن احساس سرزندگی فصل بهار را در وجود عزیزانتان زنده کنید و هم مانند یک ستاره بدرخشید.
  • نیم ست جواهر رزگلد طرح نور خورشید: خورشید همیشه بیانگر امید و شروعی دوباره است. نوروز نیز همین معنا را به دوش می کشد. بدین خاطر می توان نیم ست جواهر مذکور را گزینه ای مناسب برای هدیه سال نو دانست. از طرفی شما به هدیه دادن آن می توانید به عزیزان خود بفهمانید که مانند یک خورشید در زندگی شما هستند و حضورشان مانند طلوع دوباره خوشبختی است. از طرفی طرحی نیم ست جواهر رزگلد طرح نور خورشید به قدری جذاب است که می تواند هم توجه بانوان جوان و هم زنان میانسال را نیز به خود جلب کند.
  • نیم ست جواهر یاقوت کبود طرح سرمه: اگر می خواهید به بانوانی که عاشق طرح های ظریف و ساده هستند، هدیه نوروز مناسبی بدهید بهتر است این نیم ست را انتخاب کنید. درست است که طراحی آن ساده است. ولی با این وجود می تواند تغییر بسیار زیادی در استایل شما ایجاد کند.  اگر از طراحی آن می‌پرسید باید بگوییم که در طرحی نیم ست جواهر طرح سرمه از یاقوت کبود و الماس به بهترین شکل ممکن استفاده شده است.
خرید نیم ست طلا و نیم ست جواهر؛ به عنوان بهترین هدیه نوروز
هدیه جواهر

 

چرا جواهری زمردی را انتخاب کنیم؟

شما با خرید از جواهری زمردی می توانید لذت خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. فروشگاهی که برخلاف بسیاری از فروشگاه های اینترنتی دارای سه نماد معتبر فروش الکترونیکی است و در کمترین زمان ممکن سفارش شما را به دستتان خواهد رساند. همچنین تنوع محصولات در برند زمردی مشکل افراد سخت پسند را حل خواهد کرد. ما در گالری زمردی صدها طرح متنوع با قیمت های متنوع در اختیار شما خواهیم گذاشت. اگر در نهایت شما چیزی از میان مدل های موجود نپسندیدید، هیچ نگران نباشید. چرا که زمردی قابلیت شخصی سازی و سفارشی سازی را برای شما فراهم کرده است. کافیست راجع به طرح رویایی خود با ما صحبت کنید تا ما آن را برایتان خلق کنیم.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز