بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند لاک ژل چه برندی است؟ برای خرید بهترین مارک لاک ژل بهتر است از کدام مارک استفاده کنیم؟ پرفروش ترین لاک ژل ها را در کدام برندها می توان مشاهده کرد؟ لاک ژل با رونق گرفتن بازار کاشت ناخن تبدیل به یکی از ضروریاتی شد که ناخنکاران را دچار ابهاماتی کرد، این لاک طول و حجم ناخن را افزایش نمی دهد و تقریبا شبیه به لاک معمولی است اما با لاک های معمولی تفاوت هایی دارد و همینطور قیمت آن ها بسیار بالاتر از لاک های ساده است.

لاک ژل مثل به عنوان اقلامی برای زیبایی ناخن جهت رنگ آمیزی کردن ناخن و طراحی آن کاربرد دارد و ماهیت ژل مانند آن باعث شده نام لاک ژل را یدک بکشد.  لاک ژل از لحاظ ماندگاری و دوام بهتر از لاک های معمولی بوده و معمولا میان 1 الی 3 هفته روی ناخن بدون آسیبی باقی می ماند. لاک ژل به آسانی لب پر نمی شود و ظاهر زیبای خود را تا مدت ها نگه می دارد. ناخن را سفت می کند، با دست و آستون به راحتی پاک نشده و از همه مهم تر این که برای خشک شدن به دستگاه UV یا LED نیاز دارد.

معرفی بهترین مارک لاک ژل ها برای ناخن کارهای مبتدی تا حرفه ای!

در ادامه قصد داریم بهترین برند های لاک ژل را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید در برابر هزینه ای که قرار است پرداخت کنید بهترین نتیجه را بگیرید، با سوربان وب سایت بزرگ معرفی مشاغل زیبایی همراه باشید!

لاک ناخن ژله ای برند OPI

بهترین برند لاک ژل 2022

لاک ژل های ساخته شده توسط برند اوپی یکی از بهترین لاک ژل ها هستند که در سراسر دنیا شناخته شده و محبوب هستند.ماندگاری این لاک ناخن تا 14 روز برآورد شده و از فرمولاسیون عالی برای ساخت این محصولآن را پرفروش کرده است. این برند لاک ژلیش با رنگ های زیبا و منحصر به فرد تولید کرده و معمولا ناخن کاران حرفه ای از این برند استفاده می کنند. ناگفته نماند که این برند قیمت بیشتری نسبت به دیگر برندهای لاک ژل دارد.

لاک ناخن ژله ای برند Born Pretty

بهترین برند لاک ژل 2022

یکی دیگر از پرفروش ترین مارک های لاک ژل برن پرتی است که لاک های ژل های باکیفیت و ماندگاری می سازد. این محصول برای استفاده مبتدی ها اسان است و به سرعت هم توسط ناخن کار و ابزار مربوطه از روی ناخن ها حذف می گردد. اگر مبتدی هستید و یا به دنبال لاک ژلی هستید که پاک کردن ان با سوهان برقی از روی ناخن کار زمانبری نباشد پیشنهاد ما به شما این برند از لاک ژل می باشد.

لاک ژله ای برند CND Shellac

بهترین برند لاک ژل 2022

CND به عنوان برند تولید لاک ژل با رنگ های بسیار متنوع هم باید در لیست بهترین مارک لاک ژل قرار بگیرد، لاک ژل هایی پر از زرق و برق با رنگدانه های قوی  که ماندگاری زیادی روی ناخن ها دارد. این محصول هم دارای قیمت بالایی می باشد و توسط ناخن کاران بسیار حرفه ای انتخاب می گردد.

لاک ژله ای برند HNM

بهترین برند لاک ژل 2022

اگر به تازگی وارد دنیای ناخن شده اید و به برندی نیاز دارید که علاوه بر کیفیت تنوع بسیاری داشته باشد و همینطور قیمت مناسب آن ها دست شما را برای خرید بازتر بگذارد از برند اچ ان ام دیدن کنید، (در فروشگاه های آنلاین مثل دی جی کالا قیمت تقریبی محصول را محاسبه کنید) این لاک ژل برای آزمون و خطا و حرفه ای شدن در عرصه طراحی ناخن مناسب است. این لاک روش استفاده راحتی دارد و راحتی از روی ناخن ها پاک می شود.

لاک ناخن ژل برند Essie

بهترین برند لاک ژل 2022

مورد بعدی که در این لیست قرار داده ایم، برند معرف لاک ژلی است که در سراسر دنیا طرفدار دارد، کیفیت و قیمت این لاک ژل های این برند بسیار مناسب بوده و همینطور تنوع رنگی بالا باعث شده است فروش بسیاری در بازار لاک ژل و زیبایی ناخن داشته باشد.

لاک ژله ای برند Modelones

بهترین برند لاک ژل 2022

لاک ژل مدلونز با ماندگاری بالا و کاربری راحتی که برای مبتدی ها و افرادی که به سرعت در کار علاقه دارند به ارمغان آورده است، تبدیل به یکی از پرفروش ترین مارک های لاک ژل شده است و در فروشگاه های ایران هم به راحتی قابل دسترسی می باشد. اگر مبتدی هستید برند مدلونز را فراموش نکنید!

لاک ناخن ژله ای برند Sally Hansen Miracle

بهترین برند لاک ژل 2022

لاک ژل جادویی سالی هانسن به شما اجازه می دهد که بدون نیاز مراجعه به آرایشگاه در خانه لاک ژله ای با ماندگاری بالا بزنید. این لاک ژل خوب و مناسب به دستگاه UV نیاز ندارد و اگر قصد دارید در خانه ناخن های خود را لاکی با ماندگاری بالا تزیین کنید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مقاله محبوب ترین لاک ژل ها هم به پایان رسید حالا نوبت شماست که تجربیات خود را با ما درباره بهترین برند لاک ژل به اشترام بگذارید! ( در بخش نظرات پایین مقاله) خوشحال می شویم که به ما برای کامل تر کردن این مقاله کمک کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: