بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آیا میخواهید ترفند های ناب زیبا شدن را یاد بگیرید؟ در ادامه ترفند هایی را به شما آموزش میدهیم که شاید ساده به نطر برسند اما تاثیر بسزایی در زیبایی طبیعی و بدون هیچ آرایشی دارند.

ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که افراد برای حفط زیبایی پوست و موی خود از آن ها بهره مند می شوند, 10 ترفند زیبا شدن خانم ها را در ادامه ملاحظه کنید.

آیا دوست دارید ترفندهای زیبایی را یاد بگیرید؟ما به شما آموزش می دهیم با موادی ساده و در دسترس که در خانه ی همه موجود است بتوانید برای زیباتر شدن خود استفاده کنید برای فهمیدن این ترفندها این مطلب از سوربان را از دست ندهید.

10 ترفند خوشگل شدن که محاله بلد باشی! هر کسی به شما نمی‌گوید!

10 ترفند خوشگل شدن که کمتر کسی به شما می‌گوید

۱. درمان لکه های صورت با عرق کاسنی

عرق کاسنی مملو از ویتامین C، فسفر و آهن گیاهی است که با تقویت کبد، رنگ پوست را روشن، بیماری‌ های پوستی مانند: اگزما، جوش‌ ها و التهابات پوستی را بر طرف می کند.

بسیاری از جوش های صورت ناشی از گرمی و حرارت و یا کثیف شدن خون است که منشأ همه این پدیده ها “کبد” است.

بنابراین باید کبد را تصفیه و از خون کثیف و غلیظ پاک کرد. وقتی کبد آینه شد صورت هم به تبع آن شفاف و بدون لک و جوش می شود.

کاسنی، بهترین درمان برای صاف کردن کبد و درخشندگی پوست است. بهره گیری از عرق کاسنی برای طراوت و شادابی پوست و رهایی از جوش صورت نیز موثر است.

روزی ۳ لیوان مخلوط عرق و شاتره (۲به۱) قبل از هر وعده غذایی مصرف شود.

برای تهیه ماسک زیبائی از این گیاه، ابتدا این گیاه را بکوبید و آب آن را بگیرید و با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به صورت بمالید. پس از یک ربع ساعت آن را با آب ساده بشوئید.

۲. درمان جوش صورت با خاکشیر

10 ترفند خوشگل شدن که محاله بلد باشی! هر کسی به شما نمی‌گوید!

خاکشیر به دلیل دارا بودن خواص ضد باکتریایی نیرومند باعث پاکسازی پوست می‌شود و در نتیجه به درمان آکنه و جوش صورت کمک زیادی می‌کند. برای این منظور می‌توانید دو قاشق غذاخوری خاکشیر را همراه با نصف فنجان عرق شاتره و نصف فنجان عرق کاسنی مخلوط کنید و آن را هر روز به مدت سه هفته مصرف کنید. بعد از مدتی تاثیر آن را در درمان جوش‌های صورت خود مشاهده می‌کنید.

۳. از بین بردن غبغب با جویدن آدامس

بررسی ها نشان داده است که جویدن آدامس برای از بین بردن  این مشکل بی تاثیر نیست. با این حال جویدن آدامس باید به مدت طولانی و مکرر صورت گیرد تا احیانا اثر معناداری در کاهش حجم آنداشته باشد. به طور کلی آدامس جویدن باعث تقویت عضلات فک می شود. هر چند گاهی اوقات همین آدامس جویدن می تواند باعث دردهای دندانی هم بشود. در واقع اعصاب دندانهای دارای پوسیدگی سطحی در اثر جویدن آدامس ممکن است بیشتر در معرض تماس با هوا و محیط داخل دهان قرار بگیرند. بنابراین همیشه هم نمی توان به آدامس متوسل شد.

۴. دندان هایتان را با پوست موز سفید کنید.

10 ترفند خوشگل شدن که محاله بلد باشی! هر کسی به شما نمی‌گوید!

پوست موز سرشار از پتاسیوم، منیزیم، ننگنز و دیگر مواد معدنی است. این مواد معدنی در موز جذب مینای دندان ها می شوند و اثر سفیدکنندگی دارند. توصیه می شود که در هفته، دو بار پوسته داخلی موز را بر روی دندان های خود بکشید تا دندان ها را سفید کنند.

۵. برای درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب روغن زیتون را دور ناف بمالید!

چرب کردن ناف با روغن زیتون، اگر ۱۵ شب ناف خود را با روغن زیتون چرب کنید باعث نرم شدن موى سر و صورت مى شود.

ریختن روغن زیاون در ناف می تواند مشکلات شکمی مانند یبوست را درمان کند همچنین خشک و پوسته پوسته شدن لب را نیز درمان می‌کند پس اگر از این مشکل رنج میبرید هر شب قبل از خواب روغن زیتون را روی ناف ریخته و ماساژ دهید بعد از چند روز شاهد تاثیر معجزه آسای آن برای درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب خواهید بود.

۶. دست هات رو با سیب زمینی سفید و زیبا کن!

10 ترفند خوشگل شدن که محاله بلد باشی! هر کسی به شما نمی‌گوید!

آب سیب زمینی به عنوان یک سفید کننده طبیعی و همچنین عامل سفید کننده پوست عمل می کند. سرشار از کاتکولاز است و در صورت استفاده منظم در یک دوره زمانی ، می تواند رنگ مو و پوست را روشن کند . برای سفید شدن فوری دست ها سیب زمینی را رنده کنید و دستان خود را با آن ماساژ دهید . برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

۷. پرپشت کردن مژه و ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک برای مژه و ابرو می تواند به عنوان روش درمانی گیاهی ایمن و محرک مطرح شود. این روغن با دارا بودن ویتامین های A, C, B۶ و همچنین کلسیم، آهن و اسید ریسینولئیک (یک اسید چرب مهم در روغن کرچک) در رشد مژه و ابروها موثر است. انواع عفونت های پوستی ممکن است موجب ریزش موها شود، استفاده از روغن کرچک که ویژگی ضد میکروب و ضد باکتری دارد، می تواند از این امر جلوگیری می کند.

۸. از خواص دوش آب سرد غافل نشو

10 ترفند خوشگل شدن که محاله بلد باشی! هر کسی به شما نمی‌گوید!

فواید دوش آب سرد برای بدن بی‌شمار است؛ از چربی‌سوزی گرفته تا بهبود افسردگی، کمک به سلامت پوست و قسمت‌های مختلف بدن. بنابراین جایگزین کردن دوش آب سرد به‌جای دوش آب گر‌م، می‌تواند مزایا و فواید شگفت‌انگیزی برای بدن شما داشته باشد.

۹. موهایی صاف و براق با یک ماسک خانگی ساده

یک موز را پوست بگیرید، آن را در مخلوط کن قرار دهید و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کنید، سپس دو قاشق چای خوری عسل و یک قاشق غذاخوری ماست به آن اضافه کنید.

تمام اینها را با هم مخلوط کنید تا یک خمیر به دست آید. حال خمیر را روی موهای مرطوب خود بمالید، سپس یک روی کلاه آرایشی روی موها قرار دهید. اجازه دهید این ماسک یک ساعت روی موهای شما بماند. سپس، موهای خود را به طور کامل شستشو دهید.

۱۰. زیبایی و تقویت ناخن ها با آبلیمو

10 ترفند خوشگل شدن که محاله بلد باشی! هر کسی به شما نمی‌گوید!

برای اینکه ناخن های شما سالم شوند و یک زیبایی طبیعی داشته باشند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشتان خود را در آب لیمو بشویید. لیمو را نصف کنید و آب آن را در دو قاشق بریزید و از هر قاشق به عنوان یک حوضچه دست ساز برای استفاده انگشتان خود استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتایج، ناخن های خود را به مدت 15 دقیقه در اب لیمو قرار دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز