بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چیکار کنم بهم زنگ بزنه؟ چیکار کنم نامزدم بهم زنگ بزنه؟ چیکار کنم نامزدم پیگیرم باشه؟ چیکار کنم عشقم خودش بیاد سمتم؟ چیکار کنم عشقم بهم زنگ بزنه؟ چرا شوهرم بهم زنگ نمیزنه؟ به چه بهانه ای بهش زنگ بزنم؟ اگر در رابطه ای هستید که بیشترین شروع کننده ارتباط شما هستید این مطلب برای شما تدارک دیده شده، با ما همراه شوید.

چرا عشقم بهم زنگ نمیزنه؟

چیکار کنم بهم زنگ بزنه؟ | تا من پیام ندم بهم پیام نمیده! - 8 روش ترغیب شوهر به زنگ زدن

واقعا یادش میره!

چرا بهم زنگ نمیزنه؟ گاهی آقایان یادشان می رود به همسر خود تلفن کنند. امکان دارد شما ساعت های زیادی در روز حواستان به گوشی تلفن باشد که تماسی از عشقتان دریافت کنید و وقتی انتظارتان براورده نمی شود در اولین دیدار این دلخوری را مطرح کنید.  اما می گوید که بیش از حد واکنش نشان می دهید و تلفن نکردن خیلی مسئله مهم و بزرگی نیست. امکان دارد احساس کنید رابطه سرد شده. در صورتی که در چنین زمان هایی روی تلفن کردن های مداوم تاکید کنید؛ او تصور می کند فرد وابسته هستید و جز پرداختن به این رابطه هیچ کار دیگری ندارید.

طبیعتش اینطوریه

تماس تلفنی بخشی از پویایی رابطه است ولی می توان این مرکز پویایی را تغییر دارد.  معمولا در آغاز رابطه پرشور و حرارت آغاز می شوند و با گذشت زمان افراد به حضور هم عادت می کنند. مردان بصری هستند و خانمها گوش هایی شنوا و مشتاق دارند پس می توانید به جای انتظار تماسهای پی در پی از ملاقات های حضوری برای پویایی روابط عاشقانه تان استفاده کنید. مردان به اندازه زنان از ارتباطات تلفنی استقبال نمی کنند.

سرش شلوغه، مسائل کاری، خانوادگی و ...

در صورتی که به خاطر شغلش به صورت دیوانه واری باید با مشتری ها سر و کله بزند یا شیفت های کاری طولانی و خسته کننده دارد؛ حتما فکرش اینقدر مشغول بوده که بر تمایلش بر صحبت با شما فایق می آید. اینطور نیست که تمام وقت درگیر شغلش باشد ولی امکان دارد زمانی برای گپ زدن نداشته باشد.

می خواد یکم فاصله بده

کافی است کمی صبور باشید. در یک رابطه عاشقانه سالم گاهی آدم ها به فضا نیاز دارند. امکان دارد بخواهند زمان هایی را با دوستان خود سپری کنند تا به مسائل خانوادگی شان بپردازند، سفر بروند و ...

همینطور اتفاقات غیر منتظره زیادی در آینده رخ می دهند که به جای ترس و نگرانی به درایت و هوشمندی تان برای حل و فصل کردن آن ها نیاز دارید. مطمئنا در صورتی که مدت طولانی در رابطه باشید بالاخره برمی گردد.  همه این فعالیت ها می تواند سبب دوری از تماس های تلفنی برای یک بازه زمانی کوتاه مدت شود.

براش مهم نیستید

غیبت های طولانی و دوری کردن از تماس های تلفنی شاید به این معنی باشد که چندان به شما وابسته نیست. شاید هم توجهات اولیه عشقتان آن طور که شما تصور می کنید، عشق نباشد. این تله ای بوده که به آن عشق یک طرفه همراه با تعبیر نادرست می گویند. در حقیقت شما توجهات شخصی را به عشق تعبیر کردید وحالا به دلیل کمرنگ شدن ارتباط یک سری انتظارات در وجودتان شکل گرفته می باشد.

نفر سوم؟

خب متاسفانه آخرین دلیلی که باید به آن اشاره کنیم وجود نفر سوم است، اگر این بی اهمیتی و سردی خیلی ادامه پیدا کرد این احتمال را نیز درنظر بگیرید و به صورت دورادور او را زیر نظر بگیریدو

 

چیکار کنم بهم زنگ بزنه؟

سبک شخصیت نامزدت رو شناسایی کن

چیکار کنم عشقم خودش بیاد سمتم؟ اگر شما به شدت برون گرا هستید و او درون گراست شاید به همین خاطر خیلی برای برقراری ارتباط تلاش نمی کند، و شما باید شخصیت اصلی او را شناسایی کنید و راهکارهایی پیدا کنید که بتوانید باهم کنار بیایید.

شرایط رابطه تونو درنظر بگیر

با توجه به نوع رابطه و سبک های شخصیتی هر کدام از شما، نیاز به برقراری ارتباط با هم فرق می کند. قبل از هر چیز، از خودتان صادقانه یک سوال بپرسید با توجه به شرایط رابطه تان، چقدر این درخواست شما منطقی هست؟ منظورتان از هر روز زنگ زدن یعنی چی؟ اصلا شما چقدر ارتباط را ملاک و معیار علاقه مندی می دانید؟

احساسات خودت رو نشون بده

تا من پیام ندم پیام نمیده! در حقیقت شما می خواین از اینکه اون فرد شما را دوست داره یا نه، مطمئن شوید. زمانی که هر روز به شما زنگ بزند، پیام بدهد و …، احساس خوبی دارید چون فکر می کنید برای شما اهمیت قائل شده. تماس گرفتن از سمت شریک عاطفیتان در حقیقت یه روشیه برای نشون دادن احساسات و هیجاناتش به شما.

ازش شکایت نکن و غر نزن، درخواستت رو مثل پیشنهاد باهاش درمیون بذار

وقتی شوهرم بهم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟  به جای اینکه دائم از رفتارها گلایه کنید، درخواستتان را خیلی واضح مطرح کنید؛ اما یادتان باشد که وقتی تعداد این درخواست ها زیاد شوند یا به صورت طولانی و دائمی اینکار را انجام بدهید، تاثیر معکوس می گذارد. سعی کنید فقط در چند مورد خیلی مهم این کار را انجام بدهید.

گلایه کردن و دائم صحبت کردن از اینکه فرد مقابل باید به شما توجه کند یا …، جز خراب کردن ارتباط شما با هم هیچ سودی نداره؛ اینکه دائم بگید: “چرا به من زنگ نمی زنی، یعنی دوستم نداری؟” یا “اگه دوستم داشتی، هر روز باهام صحبت می کردی!”، تنها و تنها فرد را از شما دور می کند.

شوهرم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟

شوهرم زنگ نمیزنه چیکار کنم؟ چیکار کنم نامزدم بهم زنگ بزنه؟ در صورتی که زنی نیستید که صبور باشید و انتظار بکشید، باید خودتان امور را به دست بگیرید و کاری انجام بدهید. چند روزی از عشقتان بی خبرید یا شوهرتان زنگ نمیزند؛ باید چکار کرد؟  یک بار یا شاید دو بار (نه بیشتر) به او پیامک دهید یا به تلفنش زنگ بزنید. در صورتی که بیش از این پافشاری کنید نمی توانید در کنترل شرایط موفق شوید.

برای شروع می توانید خبری بگیرید. مثلا پیامی را برای سلام و احوال پرسی بفرستید و به او فرصتی برای پاسخ بدهید. بعد از چند روز می توانید دوباره از او خبر بگیرید و ببینید اوضاع در چه حال می باشد.

جذب مرد با موبایل

چیکار کنم عشقم بهم زنگ بزنه؟ بهتر است موقع صحبت کردن با او با شور و هیجان صحبت کنید؛ تماس های شما طولانی نباشد و مدام پشت سر هم با او تماس نگیرید. برای جذب کردن مرد با موبایل دست از صحبت های منفی بردارید و طوری به نظر برسید که انگار دارید با رادیو صحبت می کنید. کم کم او برای تلفنی صحبت کردن با شما مشتاق می شود.

تعادل داشته باشین

چیکار کنم بهم زنگ بزنه؟ حفظ تعادل! تعادل در تماس گرفتن با مرد بسیار مهم است، اگر مدام در حال تماس گرفتن با او هستید، در شبکه های اجتماعی مدام برای او پیام میفرستید یعنی تعادل را از بین برده اید. کمی فاصله بدهید تا ببینید واقع موضوع چیست.

چشمتونو به روی واقعیت ها نبندید!

نه او به مسافرت رفته و نه مشغول فعالیتی می باشد. پس محتمل ترین گزینه بی علایقگی است.  اگر در این حالت هیچ پاسخی دریافت نکردید وقت آن بوده که جلو بروید و با واقعیت رو به رو شوید.

در این زمان می توانید ناراحت شوید و عزاداری کنید ولی بعد از مدتی متوجه می شوید که مستحق یک رابطه شاد و بدون تنش هستید، به جای اینکه همیشه در انتظار باشید. حداقل متوجه می شوید که علاقه ای به شما ندارد و وقتتان را تلف نمی کنید.

 

 

در این مقاله به دو سوال چرا بهم زنگ نمی زنه و چیکار کنم بهم زنگ بزنه اشاره کردیم. امیدواریم بتوانید با راه حل هایی که گفتیم راهی پیدا کنید. در ضمن خوشحال می شویم نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 2.7 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز