بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟ چطوری بدون پول خرج کردن خوشگل بشیم؟ چگونه به صورت طبیعی زیباتر شویم؟ چگونه زیبا شویم و زیبا بمانیم؟ خوشگل شدن به صورت طبیعی چگونه است؟ زیبا بودن و زیبا به نظر رسیدن یکی از روش های افزایش اعتماد به نفس است و باعث می شود نسبت به خودمان احساس خوبی داشته باشیم.

اما بعضی از افراد روی جمله پول خوشگلی میاره تاکید زیادی دارند و همیشه می گویند که برای زیباتر شدن باید پول خرج کرد! اما واقعیت چیز دیگری است، شما می توانید به صورت طبیعی هم زیبا شوید و زیبا بمانید! با ما همراه باشید.

چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟ - خوشگل شدن به صورت طبیعی

زیبا شدن بدون هزینه - چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟ | خوشگل شدن به صورت طبیعی

در خانه ورزش کنید

برای خوشگل بودن و زیباتر شدن باید ورزش کنید چون اولین شرط جذاب بودن داشتن هیکل مناسب است. اگر روزی یک ساعت در خانه ورزش ایروبیک را از روی همین اینترنتی که با آن این مطلب را می خوانید انجام دهید بدون این که هزینه های زیادی صرف باشگاه های ورزشی کنید خوش هیکل می شوید و لباس ها روی اندامتان بهتر می نشیند. 

به اندازه بخورید تا خوش هیکل شوید

اگر بیش از حد غذا می خورید حذف مواد غذایی چاق کننده و مضر برای شما هیچ هزینه ای نخواهد داشت، اگر نوشابه، قند و شیرینی و ... را به حداقل برسانید بدون این که پولی خرج کنید خوش هیکل تر می شوید و در نتیجه اندام و هیکل جذاب تری خواهید داشت. این اولین روش زیبا شدن بدون هزینه است!

از شامپو مناسب استفاده کنید

هیچکس نمی تواند نقش موهای سالم را در زیبا به نظر رسیدن نادیده بگیرد، شامپوی مناسب با مدل موی خود را بخرید همیشه موهایتان را آراسته نگه دارید. اگر موهای آسیب دیده دارید آن را کوتاه کنید یا مدل موی خود را طبق فرم صورتتان تغییر دهید. به این ترتیب زیباتر خواهید شد.

هر شب قبل از خواب صورتتان را بشویید و یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید

خرید یک مرطوب کننده دست و صورت قیمت چندانی نخواهد داشت و همینطور برای حداقل دوماه می توانید از آن استفاده کنید. همیشه قبل از خواب آرایش و آلودگی ها را از صورتتان بشویید و از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید؛ به مرور متوجه خواهید شد چقدر زیباتر خواهید شد و پوست شما شفاف تر می شود. اگر جوش می زنید یا پوست چربی دارید می توانید نرم کننده های صورت را نادیده بگیرید.

آب به اندازه کافی بنوشید، وقتی بیدار شدید یک لیوان آب ولرم بنوشید

چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟ به اندازه کافی آب بخورید تا پف زیر چشم و آبرسانی به پوست و موهایتان از نظر طبیعی تامین شود، همینطور وقتی بیدار شدید با نوشیدن یک لیوان آب ولرم کمک کنید سموم بدنتان رفع شود و پوستی شفاف تر داشته باشید.

لوازم آرایش ایرانی اما اصل!

به خاطر بودجه محدود هرگز سراغ لوازم آرایشی فیک نروید. بلکه لوازم آرایش برندهای ایرانی را امتحان کنید که هم اصل هستند و هم کیفیت خوبی دارند. ضد آفتاب های ایرانی و ... باعث می شوند با هزینه کم استانداردهای زیبایی را داشته باشید.

با استرس، بجنگید

 برای خوشگل شدن به صورت طبیعی با استرس مبارزه کنید. استرس بالا این عوارض را به دنبال دارد:

  • سردرد
  • افزایش فشار خون
  • ایجاد جوش و آکنه
  • ریزش مو
  • سفید شدن مو

ورزش کنید یا به هر کاری که شما را خوشحال می کند بپردازید. در هنگام استرس یک لیوان چای بنوشید، به آهنگ دوست داشتنی خودتان گوش بدهید. ما نمی توانیم استرس را کاملا از زندگی و کار خود دور کنیم؛ اما می توانیم تا حد زیادی آن را مدیریت و کنترل کنیم.

تمیزی، شرط مهم زیبایی!

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟ برای رسیدن به جذابیت تمیزی و پاکیزگی اهمیت زیادی دارد، در هفته حداقل دوبار حمام کنید و مسواک زدن را از یاد نبرید. شیو کردن موهای زائد نیز مهم است و باعث می شود مرتب تر به نظر برسید. در نگهداری از لباس های خود سلیقه به خرج دهید و همیشه لباس های اتوکشیده و مرتب داشته باشید. سلیقه و تمیزی باعث می شود خود به خود بوی بهشت بدهید و زیباتر از همه به نظر برسید.

فرم ابروهایتان را درست کنید

چگونه بدون هزینه زیبا شویم؟ ابروها در زیباتر به نظر رسیدن شما بسیار مهم هستند، حتما ابروهای خود را طبق فرم صورتتان مرتب کنید و اگر می توانید نواقص آن را با مداد ابرو برطرف کنید. به این ترتیب صورت شما زیبا و حذاب تر خواهد شد.

آرایش چشم

چشم ها آینه زیبایی شما هستند، پس به آن ها برسید. می توانید با یک خط چشم ساده زیبایی صورتتان را چند برابر افزایش دهید. یا با یک مداد چشم، باعث شوید حالت چشم های شما جذاب تر شود. 

دست های زیبا

چگونه بدون هزینه زیبا شویم؟ دست های زیبا، شرط دیگری از زیبایی هستند، می توانید کمی وقت بگذارید و ناخن هایتان را با سوهان و ناخن گیر مرتب کنید و نهایت با یک لاک دخترانه و زیبا آن هارا زیباتر کنید. هنگام شستن ظرف ها از دستکش استفاده کنید و مرطوب کننده دست را اصلا فراموش نکنید.

قوانین ست کردن لباس را جدی بگیرید

دفعه بعدی که به خرید رفتید دقتتان را بیشتر کنید و تنها به خاطر قیمت ارزان یک جنس، اقدام به خرید نکنید. تنها لباس هایی را بخرید که رنگ آن ها به تناژ پوستی شما نزدیک است و همینطور مدل آن به شما می آید. همینطور یاد بگیرید لباس هایی که دارید را باهم ست کنید؛ یک بار کمد خود را بیرون بریزید و هرچیزی که با دیگری ست می شود را کنار هم بگذارید. 

 

نظر شما چیست؟ برای زیباتر شدن به صورت طبیعی چه ترفندی دارید؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما  و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز