بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

پرفروش‌ترین عطرهای زمستانه 2023 کدام‌ها بودند؟

با فرارسیدن فصل سرد زمستان، روزها به مرور کوتاه‌تر می‌شوند و بادهای سرد جای نسیم خنک ساحلی و تابش گرم آفتاب را می‌گیرند. در برهه‌ای که برف و کولاک درب خانه‌هایمان را می‌کوبد و گاهی گرم‌ترین لباس‌ها هم کافی به نظر نمی‌رسند، چیزی جز عطرهای گرم زمستانی نمی‌توانند استایل‌تان را تکمیل کنند. در فصل زمستان، ادغام یکپارچه مد و عطر در استایل، به چشم اندازی وسوسه انگیز تبدیل می‌شود. البته به شرطی که عطر مناسب و درخوری انتخاب کرده باشید.

علت اهمیت عطر و جایگاه آن در استایل

پررنگ‌ترین خاطرات خود را مرور نمایید و سعی کنید زیباترین آنها را به یاد بیاورید. بین همه آنها، احتمالا یک نقطه مشترک یعنی بو و رایحه مطرح است. بوی آش و کشک خانه مادربزرگ، عطر تلفیقی باران و خاک و ... صدها مثال زنده دیگر در این مورد وجود دارد. اعجاز مطلقی که تنها توسط مولکول‌های رقصان بو ایجاد می‌شود. در این بین، عطرها یکی از قدرتمندترین سلاح‌های در دسترس برای خلق جاودانگی‌اند.

انتخاب و استفاده صحیح از عطر را یاد بگیرید

درست است که عطرها در هر نت بویایی جذابیت منحصر به فرد خودشان را دارند، اما مهم است که با توجه به شخصیت، جایگاه اجتماعی و محل رفت و آمد رایحه مناسبی را انتخاب کنید. برای مثال، هیچ یک از ما دوست نداریم در مترو و مکان‌های عمومی با رایحه تند ادکلن‌های شیرین یا ادویه‌ای روبرو شویم. این اصل درباره آب و هوا و محل جغرافیایی زندگی ما نیز صادق است.

پرفروش‌ترین عطرهای زمستانه 2023 کدام‌ها بودند؟

در فصل زمستان، وقت آن است که رایحه‌های خنک سبز و اقیانوسی را کنار بگذاریم و به سمت عطرهای گرم، چوبی و ادویه‌ای برویم. عطرهای زمستانی، اغلب در دسته رایحه‌های مجلل قرار می‌گیرند. به همین خاطر است که نقش فوق العاده مهمی در تکمیل استایل زمستانه شما دارند.

انتخاب برند مناسب و اطمینان از اصالت عطرها را دست کم نگیرید. سعی کنید عطر امضا یا رایحه فصل خود را از بین برندهای اصیلی مانند عطر ورساچه، گرلن و... انتخاب کنید و نمادی از اصالت را در استایل خود بگنجانید. به عنوان پیشنهادات اقتصادی‌تر، می‌توانید به سراغ برندهای ایرانی باکیفیت مانند عطر نوید محمد زاده، علی دایی یا مهران مدیری بروید.

نکته مهم بعدی در مورد کاربرد عطرهای زمستانه، استفاده صحیح از آنها است. برای اینکه بتوانید ماندگاری بیشتری تجربه کنید، توصیه می‌شود چند پاف از عطر محبوبتان را روی پارچه پشمی بافت، پالتو و شال گردنتان اسپری نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که زیاده در در اسپری کردن عطرهای زمستانه، احتمالا با سردرد یا انباشتگی تنفسی مولکول‌های بو همراه خواهد بود.

پرفروش‌ترین ع طرهای زمستانه را بشناسید

دنیای عطر در زمستان امسال، با نویدی از شکوه و تجمل به استقبال طرفداران خود می‌رود. درهم پیچیدگی بی‌بدیلی از زیبایی و جذابیت که در بطری‌های عطر حبس شده‌اند. عطرهای زمستانه امسال، روندی کم‌نظیر و نفس گیر از تار و پود نت‌های معطر را به نمایش می‌گذارند. از عطر تنباکوی شیرین گرفته تا گرمای مجلل کهربا، دنیای اسرارآمیز عطر همه چیز را برای گذراندن روزهای سرد این فصل مهیا کرده است.

ادوپرفیوم smoking hot By Kilian

اسموکینگ هات، ادوپرفیوم یونیسکس و بسیار جذابی است که با الهام از قلب خاورمیانه طراحی شده. نت ابتدایی این عطر، با تلفیقی گرم و گس از عطر سیب و دارچین خودنمایی می‌کند. بعد از چند دقیقه، رایحه‌ای خاص از عطرهای سبز، شیرین و تلخ به مشام می‌رسد. بدنه اصلی قلب این عطر را، خزه بلوط و تنباکوی کنتاکی تشکیل می‌دهند. پایه ماندگار آن نیز، هم آمیزی قدرتمندی از وانیل بوربون و اورکانوس را تقدیم مشامتان می‌کند.

عطر غالب اسموکینگ هات، شیرین و کمی تند است و در خانواده بویایی کهربایی-تنباکو جای می‌گیرد. این رایحه یونیسکس و گرم، برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. از نظر ماندگاری نیز، رایحه اسموکینگ هات بین 5/5 تا 6 ساعت شما را همراهی می‌کند.

اکستریت پرفیوم بیزانتین امبر فرانچسکا بیانکی

فرانچسکا بیانکی، برندی هلندی است که در زمینه تولید رایحه‌های سلطنتی باشکوه فعالیت می‌کند. عطر کهربایی این برند، زیبایی اعجاب انگیز امپراطوری‌های بیزانس و دربار پرطمطراق آن دوره را به تصویر می‌کشد. خط بوی این عطر، شما را به اندازه ده‌ها قرن در طول زمان به عقب می‌برد تا شکوه و جلال سلطنت بیزانس را در خاطرتان زنده کند. نت ابتدایی عطر، ترکیبی مرکباتی شرقی از بوی ترش ترنج و رایحه گرم دارچین را در خود جای داده است. نت میانی، رایحه گل‌های شمعدانی را به نمایش می‌گذارد. پایه عطر نیز از تلفیق هنرمندانه بنزوئین، لابدانیوم، کندر، چرم، عنبر و استریکس تشکیل شده است

 

پرفروش‌ترین عطرهای زمستانه 2023 کدام‌ها بودند؟

این عطر به صورت اکستریت د پرفیوم تولید شده و ماندگاری و خط بوی قدرتمندتری نسبت به انواع ادوپرفیوم دارد. نت غالب عطر کهربا است و رایحه‌ای تند و شیرین را ایجاد می‌نماید. بیزانتین امبر یونیسکس است و همه افراد فارغ از جنسیت خود می‌توانند از آن استفاده نمایند. توجه داشته باشید که این رایحه برای استفاده در مراسم‌های رسمی، مهمانی‌های باشکوه و مجلل طراحی شده است و مناسب استفاده روزمره نیست.

ادو پرفیوم گرلن شالیمار

عطر زنانه شالیمار، یادواره تاریخی کهن از برند معروف و با اعتبار گرلن است. این عطر فرانسوی، با الهام از فرهنگ غنی کشور هند فرموله شده است. از شالیمار، به عنوان عطر افسانه‌ای برند فرانسوی گرلن یاد می‌شود. این رایحه، روایتگر داستانی عاشقانه و اسطوره وار از دنیای شرق است. افسانه‌ای جاودان، از عشق آتشین شاه جهان به همسرش.

رقص هماهنگ رایحه پودری و مست کننده ترنج، نخستین نت بویایی این ادوپرفیوم را به خود اختصاص می‌دهد. در ادامه، ریشه زنبق زرد شما را در خاطرات محو این عشق غرق می‌کند. پایان شیرین و شرقی شالیمار نیز، حکایتی افسانه‌ای را رقم می‌زند. مشک، وانیلین، کارامل و وانیل ماداگاسکار از اجزا اصلی پایه شالیمار محسوب می‌شوند.

طول عمر عطر شالیمار را می‌توان طولانی و در حد 6-7 ساعت دانست. از نظر خط بو اما، این عطر در دسته رایحه‌هایی با سیلاژ متوسط قرار می‌گیرد. شالیمار گرلن، عطری زنانه و اغوا کننده است که برای پوشیدن در مهمانی و مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود.

عطر ادکلن امواج اوپوس رویال 14 رویال توباکو

آمواج، برندی عربی و شناخته شده، متعلق به کشور عمان است. این برند از سال 1983 تا به حال، بیش از 100 رایحه به یاد ماندنی را به دنیای عطر و ادکلن هدیه داده است. در این بین، رویال توباکو را می‌توان یکی از جدیدترین محصولات این برند عربی معرفی کرد. این عطر در سال 2022 وارد بازار شد و زمستان امسال به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های صنعت عطرسازی شناخته شد.

اگر به دنبال رایحه‌های شیک و یونیسکس برای ست کردن عطر با پارتنرتان هستید، رویال توباکو برای شما است. این رایحه خاص، تلفیقی مدرن از لایه‌های شیرین و تند نت‌های بویایی است. نت آغازین رویال توباکو، با فرمولی کمتر دیده شده از ترنج، ریحان، بادیان رومی و صمغ کندر خودنمایی می‌کند. در ادامه، عطری دلنشین و گلی از قلب عطر مشام شما را پر خواهد کرد .شکوفه پرتقال، رز، اسطوخودوس، شیرین بیان و تنباکو از عناصر اصلی نت میانی هستند. در آخر نیز، پایه ماندگار مشک، وانیل، شیره درخت قان و عود بر فرش قرمز سلطنتی این عطر قدم می‌گذارند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز