بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
فروشگاه عطر الیسا مرجع تخصصی عطر و ادکلن زنانه و مردانه با بیش از ۲۰ سال فعالیت در این حوزه بهترین ادکلن زنانه شیرین و معروف‌ترین عطرهای زنانه را به شما معرفی می‌نماید.

فروشگاه عطر الیسا مرجع تخصصی عطر و ادکلن زنانه و مردانه با بیش از ۲۰ سال فعالیت در این حوزه بهترین ادکلن زنانه شیرین و معروف‌ترین عطرهای زنانه را به شما معرفی می‌نماید.

ادکلن‌های معروف زنانه با قیمت مناسب

در اینجا قصد داریم ۸ ادکلن زنانه معروف که قیمت مناسبی نیز دارند را به شما معرفی نماییم.

عطر لالیک لامور زنانه

لالیک لامور زنانه با حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم ساخت فرانسه و رایحه‌ای ملایم و شیرین در گروه بویایی چوبی مشکی گلی یکی از پرفروش‌ترین و پر بازخوردترین ادکلن‌های زنانه موجود در بازار ایران می‌باشد که قیمتی در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان دارد که ارزش خرید بالایی برای هدیه دادن دارد.

ادکلن‌های معروف زنانه با قیمت مناسب

عطر زنانه اجمل رین دراپس

ادکلن رین دراپس اجمل عطری با رایحه شیرین و ملایم یک کپی بی‌نظیر از عطر پرآوازه کوکو مادمازل از برند نام آشنای شنل می‌باشد که حجمی ۵۰ میل و غلظتی ادوپرفیوم دارد این عطر با سابقه ۲۰ ساله در بازار عطر و ادکلن ایران گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های بین رده سنی ۲۵ تا ۴۵ سال است و قیمتی در حدود ۵۵۰ هزار تومان دارد.

عطر مگنولیا زنانه

عطر مگنولیا رایحه ملایم و شیرین و حجم ۶۰ میل دارد و غلظتی ادوتویلت دارد این عطر ساخت کشور لبنان است و رایحه‌ای گلی دارد و بسیاری از خانم‌های ایرانی آشنایی با این ادکلن دارند که اکثر مادران ما از این عطر در گذشته استفاده نموده‌اند این عطر یک حس نوستالژی را برای شما القا می‌نماید مگنولیا قیمتی در حدود ۶۰۰ هزار تومان دارد.

ادکلن‌های معروف زنانه با قیمت مناسب

عطر رساسی چستیتی زنانه

عطر چستیتی زنانه از برند رساسی ساخت کشور امارات است با حجم ۱۰۰ میل رایحه ملایم و شیرین و پخش و ماندگاری خوبی دارد با شیشه‌ای زیبا و قیمتی مناسب انتخابی شایسته برای خانم‌های بین رده سنی ۲۵ تا ۵۰ سال است چستیتی زنانه قیمتی در حدود ۶۰۰ هزار تومان دارد و ارزش خرید بالایی برای خانم‌های مشکل پسند دارد.

امپر فاسیو زنانه

عطری با رایحه‌ای ملایم و شیرین در گروه بویایی گلی میوه‌ای و غلظتی ادوپرفیوم با حجم ۱۰۰ میل که ساخت کشور امارات از برند امپر است این عطر به نوعی مثل آچار فرانسه عمل می‌کند و برای استفاده در تمام طول سال در هر مکان و هر زمان و استفاده روزمره انتخابی به جایی است. امپر فاسیو با قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان جز بهترین ادکلن‌های زنانه موجود در بازار می‌باشد.

ادکلن هالووین بنفش

عطر هالووین زنانه عطری ملایم و شیرین با حجم ۱۰۰ میل و رایحه‌ای گلی شرقی با پخش بو و ماندگاری بسیار خوب عطری است که اکثر خانم‌ها حداقل یک بار هم که شده رایحه این عطر را استشمام کرده‌اند در رایحه این عطر نت گل بنفشه بسیار غالب است به همین دلیل بر روی جعبه این عطر عکس گل بنفشه با تم رنگ بنفش طراحی شده است به همین دلیل بطری این عطر نیز رنگی بنفش دارد و نام این عطر هالووین بنفش گذاشته شده است این عطر مبلغی در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد.

ادکلن‌های معروف زنانه با قیمت مناسب

امپر کوبیسم زنانه

عطر امپر زنانه عطری شیرین و ملایم با گروه بویایی چوبی مشکی گلی با غلظت ادوپرفیوم برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است این عطر زنانه با طراحی بطری ساده که به رنگ سفید رنگ است زیبایی خاصی دارد که می‌تواند آذین بخش میز آرایشی خانم‌ها باشد این عطر زنانه ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد و ساخت کشور امارات است و قیمتی در حدود ۶۰۰ هزار تومان دارد.

رساسی بلو لیدی زنانه

امکان ندارد علاقه به عطر ادکلن داشته باشید و تا به حال اسم عطر بلو لیدی را نشنیده باشید این عطر زنانه رایحه شیرین و معتدل دارد و حجم ۵۰ میل دارد در داخل جعبه این عطر یک اسپری ۲۵ میل به عنوان هدیه از طرف شرکت رساسی بسته‌بندی شده است و پخش بو و ماندگاری نسبتاً خوبی دارد این عطر ساخت شرکت رساسی امارات می‌باشد و قیمتی در حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد با همه این ویژگی‌ها بلولیدی انتخابی مناسب برای کادو و هدیه دادن است.

با مراجعه به وب سایت فروشگاه عطر الیسا می‌توانید با مطالعه مقالات از دنیای عطر و ادکلن‌ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز