بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بسیاری از افرادی که قصد خرید ادکلن زنانه یا مردانه را دارند، بیشتر از هر عاملی به قیمت ها توجه می کنند. خوشبوکننده ها در طیف های قیمتی گسترده ای در بازار به فروش می رسند، به همین دلیل قبل از خرید توجه به بودجه و میزان قیمت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

هم اکنون انواع ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا، همچون عطرهایی چون آمواج بلوسوم لاو و جیونچی داهلیا نویر موجود می باشند که گاها کیفیتی برابر با گرانترین برندها دارند، به همین دلیل بیشتر طرفداران خوشبوکننده ها به خرید آنها تمایل پیدا کرده اند. اما آیا شما سایر رایحه های دارای قیمت مناسب را می شناسید و با ویژگی های آنها آشنایی دارید؟

ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا (جامع ترین لیست اقتصادی عطر)

معرفی انواع ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که بسیاری از ادکلن های باکیفیت و معروف بازار مثل عطر لالیک انکر نویر مردانه قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما در نقطه مقابل تا مدت ها شما را از خرید خوشبوکننده دیگری بی نیاز خواهند کرد؛ بنابراین لازم نیست دائما بودجه تان را صرف خرید خوشبوکننده کنید.

در ادامه لیستی از انواع ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا را می آوریم که می توانید به جای صرف هزینه های زیاد بابت خرید محصولات خوشبوکننده گران قیمت، اقدام به خرید آنها کنید:

1. آمواج بلوسوم لاو، عطری اقتصادی

در حال حاضر قیمت ادکلن دیور (dior)، ورساچه و سایر برندهای محبوب جهان نسبتاً زیاد است، اما در مقابل ادکلن های ارزان قیمت با کیفیت می تواند تجربه متفاوتی از بوی خوش را برای شما رقم بزنند.

بلوسوم لاو محصولی از کشور عمان و از برند آمواج است که در سال 2017 تولید و روانه بازار شد. این محصول با طبع معتدل خود می تواند در تمام روزهای سال رایحه ای دل انگیز و خاص را از شما در فضا بپراکند و نظر همه را جلب کند.

اگر به دنبال ادکلن ارزان با ماندگاری بالا با گروه بویایی گلی می گردید، بدون شک آمواج بلوسوم لاو نیازتان را برطرف خواهد کرد.

  • نت های ابتدایی: ترنج، گل آفتاب پرست
  • نت های میانی: رز، گل یلانگ، شکوفه گیلاس، آمارتتو
  • نت های پایانی: دانه تونکا، کهربا، وانیل، جیر

ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا (جامع ترین لیست اقتصادی عطر)

2. آمواج اینترلوده زنانه (آمواژ اینترلود)

آمواج اینترلوده را می توان به عنوان بهترین عطر زنانه ارزان با ماندگاری بالا معرفی کرد که در سال 2012 به بازار معرفی شد. این ادکلن توانسته جزء بهترین عطرهای ارزان قیمت بازار شناخته شود.

این محصول با گروه بویایی چایپر گلی توسط الیزابت ویدال طراحی شد. طبع گرم این خوشبو کننده آن را تبدیل به گزینه ای عالی برای استفاده در روزهای سرد سال می کند.

  • نت های ابتدایی: ترنج، گریپ فروت، زنجبیل، گل جعفری
  • نت های میانی: رز، چوب صندل سفید، یاس، عسل، شکوفه پرتقال، روایح دودی، اوپوپوناکس، قهوه، کیوی، گردو، گل جاوید
  • نت های پایانی: دانه تونکا، لوبان، مشک، کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، چرم، عود

3. آمواج جورنی زنانه (آمواژ ژورنی)، عطری پرطرفدار

اگر به دنبال ادکلن ارزان با پخش بوی بالا و ماندگاری مناسب می گردید، ما پیشنهاد می دهیم که اقدام به خرید جورنی زنانه از برند آمواج کنید. این محصول با گروه بویایی شرقی گلی در سال 2014 تولید و روانه بازار شد و هم اکنون با گذشت چندین سال هنوز توانسته جایگاه خود را در بازار حفظ کند. این ادکلن دارای طبعی معتدل است، بنابراین امکان استفاده از آن را تقریباً در تمام روزهای سال دارید.

  • نت های ابتدایی: یاس، هل، جوز، گل اسمانتوس، زردآلو
  • نت های میانی: سدر، گل ابریشم، یاس، عسل
  • نت های پایانی: مشک، وانیل، تنباکو، زعفران، گیاه ناگارموتا

4. جیونچی داهلیا نویر

جیونچی یک برند فرانسوی است که اقدام به تولید محصولی به نام داهلیا نویر کرده و هم اکنون این محصول به عنوان یک ادکلن زنانه ارزان با ماندگاری بالا شناخته می شود. جیوانچی داهلیا نویر در سال 2011 توسط فرانسوا دماشی طراحی شد و گروه بویایی آن جایپر گلی و طبعش نیز گرم بوده، به همین دلیل می توانید با استفاده از آن در روزهای سرد سال جذابیتتان را تکمیل کنید.

  • نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، گل ابریشم، فلفل صورتی
  • نت های میانی: رز، نعناع هندی، زنبق
  • نت های پایانی: دانه تونکا، وانیل، چوب صندل سفید

5. برکورت اوسمانتوس گیلین

ادکلن ارزان با ماندگاری بالا زنانه معمولاً در سطح بازار خیلی کم پیدا می شود و برکورت اوسمانتوس گیلین یکی از همین خوشبوکننده های خاص به شمار می آید که با ماندگاری طولانی نظر همه را به خود جلب کرده است.

این محصول در سال 2014 در کشور فرانسه تولید شد و با گروه بویایی گلی چوبی مشکی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. طبع این عطر معتدل است.

  • نت های ابتدایی: ترنج، شکوفه پرتقال، چای، گل اوسمانتوس
  • نت های میانی: بنفشه، یاس، گل مریم، هلو
  • نت های پایانی: مشک، چوب صندل سفید، لابدانیوم، چوب کشمیر

ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا (جامع ترین لیست اقتصادی عطر)

6. پاکو رابان اینوکتوس پلاتینیوم

برند پاکو رابان در کشور اسپانیا محصولی به نام اینوکتوس پلاتینیوم را در سال 2022 برای آقایان تولید کرد. این محصول با وجود قیمت اندک از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری از آقایان طرفدار دو آتیشه آن هستند. این خوشبوکننده با گروه بویایی چوبی معطر ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد.

  • نت های ابتدایی: گریپ فروت، ابسنث
  • نت های میانی: اسطوخودوس، نعناع
  • نت های پایانی: نعناع هندی، سرو

7. آمواج هانر مردانه (آمواژ آنر)

ناتالی فایسچار اقدام به تولید عطر مردانه ای برای برند آمواج در سال 2011 با نام هانر یا آنر کرد که هم اکنون این محصول جزء ارزانترین خوشبو کننده های بازار به شمار می آید. آمواج هانر مردانه با گروه بویایی چوبی ادویه ای و طبع معتدل تولید شده و توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند.

  • نت های ابتدایی: فلفل، فلفل صورتی
  • نت های میانی: شمعدانی، جوز، لامی
  • نت های پایانی: دانه تونکا، مشک، نعناع هندی، خس خس، سدر، روایح دودی

8. شنل بلو ادو پرفیوم

برند شنل توسط ژاک بولژ محصولی به نام بلو ادو پرفیوم را در سال 2014 به بازار فرانسه معرفی کرد که طولی نکشید این محصول در سراسر دنیا توانست محبوبیت زیادی به دست بیاورد. این محصول با گروه بویایی چوبی معطر و طبعی معتدل قطعاً لبخند رضایت را به دلیل ماندگاری بالا به لب هایتان هدیه می دهد.

اسانس اولیه: کهربا، لیمو ترش، نعناع هندی، نعناع، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، روایح چوبی، فلفل صورتی، روایح دودی

9. میسونی پارفوم پورهوم

میسونی برندی ایتالیایی است که محصول پارفوم پورهوم آن به عنوان یک ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا شناخته می شود. گروه بویایی این خوشبو کننده چوبی معطر است.

  • نت های ابتدایی: لیمو ترش، اسطوخودوس، گریپ فروت
  • نت های میانی: سیب، یاس، زنجبیل
  • نت های پایانی: مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، درخت بلوط، چوب درخت قان

ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا، گزینه ای اقتصادی و به صرفه

اگر برای خرید ادکلن بودجه زیادی در نظر نگرفته اید و به دنبال یک ادکلن ارزان قیمت با ماندگاری بالا می گردید، با توجه به لیست این مطلب می توانید به بازار بروید و خریدتان را انجام دهید.

تمام این محصولات معرفی شده با قیمت بسیار مقطوعی به فروش می رسند و ماندگاری بسیار خوبی دارند، از این رو با یک بار استفاده از آنها دیگر تا طولانی مدت نیازی به تمدیدشان نخواهید داشت.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز