بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان را بشناسید

در یک قدمی پادشاه فصل‌ها، پاییز هستیم! پیش از آنکه متوجه شویم، فصل‌های سرد سال، برای مهمانی سر می‌رسند. آیا آماده شرکت در این مهمانی باشکوه هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های گرمتان را از کمد بیرون بکشید و از همین حالا به‌فکر تهیه بهترین ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان باشید تا به میزبانی فراموش‌نشدنی تبدیل شوید.

در این راهنما همراه شما هستیم تا رایحه‌های زمستانی را بشناسیم، بهترین نت‌های مناسب فصول سرد سال را یاد بگیریم و با چند نمونه از پرفروش‌ترین عطرهای زمستانی مردانه آشنا شویم.

 عطر زمستانی چیست؟ خط‌ بویی فراموش‌نشدنی با عطرهای زمستانی مردانه

خرید عطر برای زمستان، کمی حساس‌تر از عطرهای روزمره است. همانطور که می‌دانید ترکیبات عطر با تعریق بدن واکنش نشان داده و سبب ماندگاری بیشتر آن می‌شود. با این حال زمانی که صحبت درباره خرید ادکلن مردانه اورجینال برای فصول سرد سال می‌شود، کمی کار سخت‌تر است.

عطرهای زمستانی با ترکیبات خاص و رایحه‌ گرم خود، با وجود عدم تعریق بدن، ماندگاری بالا و رایحه‌ای در تضاد با سرمای هوا ایجاد می‌کنند. در ادامه با این رایحه‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین نت‌ها برای پاییز و زمستان کدام است؟

حالا که می‌دانیم عطرهای زمستانی و پاییزه با ترکیبات گرم خود، سبب ماندگاری بیشتر در هوای سرد می‌شوند، ممکن است از خود بپرسید این ترکیبات دقیقا چه چیزی هستند. ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان معمولا از ترکیبات زیر بهره‌مند هستند.

  • رایحه‌های جنگلی؛ ترکیبات چوبی مانند عود، سدر، چوب گایاک، چوب صندل، خزه بلوط و نعناع هندی
  • رایحه‌های مشک‌دار؛ چرم، مشک‌های مختلف و عنبر
  • رایحه‌های شرقی؛ بنزوئین، وانیل، لبدانوم و المی

رایحه‌های زمستانی معمولا کمی گرم‌تر، شیرین‌تر و غلیظ‌تر هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان، لیست زیر را به‌ خاطر بسپارید. پس از آن می‌توانید با درنظرگرفتن نت‌های عطرهای مختلف، بهترین گزینه را برای خرید عطر مردانه شیرین گرم یا تند انتخاب کنید.

معرفی 5 تا از بهترین عطرهای زمستانی مردانه

 تا این بخش از مقاله، درباره نحوه انتخاب عطر مناسب مردان برای پاییز آشنا شدیم. در ادامه با همراه ما باشید تا 5 نمونه از بهترین عطرهای مردانه زمستانی آشنا شده و بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور را برای خرید عطر اورجینال مردانه و زنانه به شما معرفی کنیم.

1- جان وارواتوس آرتیسان؛ رایحه مردانه پاییزی

جان وارواتوس آرتیسان مردانه یکی از پرفروش‌ترین رایحه‌های پاییزی در میان رایحه‌های خنک و شیرین به‌شمار می‌آید. این عطر بی‌نظیر در سال 2009 به دنیای علاقه‌مندان عطر و ادکلن معرفی شد تا انقلابی در رایحه‌های مدرن به‌وجود آورد. ترکیب نت‌های چوبی و مرکباتی در عطر جان وارواتوس آرتیسان سبب شده تا این بطری هیجان‌انگیز هم برای روزهای سرد سال و هم برای ماه‌های گرم تابستانی، انتخابی عالی باشد.

بهترین ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان را بشناسید

2- دیور فارنهایت؛ رایحه جسارت مردانه

دیور فارنهایت مردانه در سال 1998 معرفی شد تا راوی داستان‌های افسانه‌ای برند مشهور دیور باشد. این رایحه گرم و تند انتخابی بی‌نظیر برای روزهای زمستانی است. مشخصات دیور فارنهایت مردانه به شرح زیر است.

  • طبع: گرم
  • طعم: تند
  • نوع عطر: ادوتویلت
  • نت‌های ابتدایی: اسطوخدوس و جوز هندی
  • نت‌های میانی: یاس، میخک، بنفشه
  • نت‌های پایانی: چرم و مشک

 

آیا طرفدار رایحه‌های تند مردانه هستید؟ یا مایلید در سرمای زمستان قدم بزنید و خط بویی فراموش‌نشدنی از خود بر جای بگذارید؟ بدون شک دیور فارنهایت مردانه با بطری آتش‌مانند خود، مفهوم جذابیت و منحصربه‌فرد‌بودن است.

بهترین ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان را بشناسید

3- آشنایی با عطر زمستانی پارفومز د مارلی گالووی (پرفیومز مارلی گلووی) مردانه

پارفومز د مارلی گالووی که آن را با نام پرفیومز مارلی گلووی نیز می‌شناسند، عطری یونیسکس، خنک و شیرین است که برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد. مارلی گلووی را با رایحه مرکباتی تکرارنشدنی آن می‌شناسند.
ترکیب فلفل، مرکبات، مشک و کهربا در عطر زمستانی پارفومز د مارلی گالووی رایحه‌ای خاص و بی‌نظیر را به مشکل‌پسندان هدیه می‌کند. این رایحه را با یار و همراه خود ست کنید تا خاطراتی خوش‌رنگ و بو از زمستان‌های دونفره‌تان بسازید!

4- عطر جگوار مردانه؛ طبیعت را به زمستان‌های خود بیاورید

چهارمین رایحه بی‌نظیر برای ادکلن زمستانی مردانه، عطر جگوار مردانه یا همان جگوار سبز است. این ادوتویلت تند و جنگلی، انتخابی بی‌نظیر برای دورهمی‌های زمستانه است. ترکیب مرکبات مختلفی مانند پرتقال ماندارین، ترنج، آویشن، رازیانه، گریپ فروت، ریحان و پرک هندی با تنباکو، صندل و چرم، رایحه‌ای بی‌نظیر از طبیعت را به مشام می‌رساند.
پیشنهاد می‌کنیم جگوار سبز را برای زمستان، پاییز و روزهای پایانی بهار انتخاب کنید. این رایحه ملایم اما تند همراه شما در دورهمی‌های دوستانه و قرارهای غیر رسمی خواهد بود.

بهترین ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان را بشناسید

5- دولچه گابانا لایت بلو مردانه؛ سرزندگی را به پاییز هدیه دهید

آخرین پیشنهاد ما برای روزهای سرد سال، کمی متفاوت است. آیا تا به حال رایحه‌های ترش و خنک را امتحان کرده‌اید؟ دولچه گابانا لایت بلو مردانه، عطری با ترکیب نت‌های نارنگی ماندارین، گریپ فروت، ترنج و سرو کوهی با خزه درخت بلوط، مشک و فلفل سیاه است.

این ترکیب تکرارنشدنی در عطر دولچه گابانا لایت بلو مردانه، خنکای دریا و گرمای شن‌های ساحل را در میانه پاییز و زمستان به شما هدیه خواهد داد. بنابراین اگر به‌دنبال رایحه‌ای هستید که سرزندگی را به پاییز امسالتان اضافه کند، از خرید عطر دولچه گابانا لایت بلو مردانه غافل نشوید.

فروشگاه معتبر بودیسه شاپ؛ همراه شما در خلق لحظات تکرارنشدنی

برای رقم‌زدن خاطرات و لحظات ماندنی با کمک رایحه‌های جادویی، مهم‌ترین کار تهیه عطر و ادکلن اورجینال و باکیفیت است. بودیسه شاپ یک فروشگاه آنلاین ایرانی است که با تمرکز بر ارائه محصولات اورجینال، توانسته بیشترین میزان رضایت را از طرف عاشقان عطر و ادکلن دریافت کند.

شما می‌توانید برای خرید بهترین ادکلن های مردانه برای پاییز و زمستان، به آدرس اینترنتی Boodise.shop مراجعه کنید. همچنین کارشناسان بودیسه شاپ با شماره تلفن 021-55596816 همراه شما در انتخاب رایحه دلخواهتان هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز