بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

راهنمای خرید عطر برای عید نوروز

عید نوروز از مراسم باستانی ایرانیان و یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است که بسیاری از کشورهای منطقه آن را جشن میگیرند.

شاید دید و بازدید عید یکی از مهم‌ترین آداب این جشن باشد؛ رسم عید نوروز این است که به دیدن بزرگ‌ترهای فامیل رفته و در کنار خانواده و دوستان خود جمع می‌شوند. افراد برای چنین مراسمی تمایل دارند که از ادکلن‌های خاص که نشان‌دهنده شخصیت آن‌ها باشد استفاده کنند و توجه همه را به سمت خود جلب نمایند اما انتخاب یک عطر مناسب اغلب کار چالش‌برانگیزی است. در این مقاله تعدادی از ادکلن‌های منحصربه فرد و ترند سال را به شما معرفی می‌کنیم تا در سال جدید از رایحه جذاب و متفاوت آن‌ها استفاده کنید و در جمع بدرخشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید عطر برای عید نوروز

کوکو شنل مادمازل

کوکو شنل مادمازل یکی از محبوب‌ترین عطرها برای خانم‌ها در دنیای عطر و ادکلن است. این عطر توسط برند شنل در سال ۲۰۰۱ معرفی شد و تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌ها در جهان به شمار می‌رود.

کوکو شنل مادمازل محصولی از برند شنل است که با رایحه شگفت انگیز و شیرینی که دارد برای هر سلیقه و سنی مناسب است. ادکلن coco chanel با اینکه یک عطر خنک به شمار می‌آید، اما از لحاظ پخش بو، ماندگاری و پراکندگی بسیار عالی است. ظاهری ساده ولی در عین حال جذاب و شیک دارد؛ Chanel Coco یکی از محبوب‌ترین ادکلن‌های جهان است و توسط بسیاری از خانم‌ها در سراسر جهان استفاده می‌شود. این ادکلن بیشتر برای بانوانی مناسب است که به دنبال یک رایحه شیک، خاص و ماندگار هستند. کوکو شنل به عنوان یکی از نمادهای شیک بودن در صنعت عطرسازی شناخته می‌شود و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

راهنمای خرید عطر برای عید نوروز

شنل چنس صورتی

عطر شنل چنس صورتی در سال 2019 وارد بازار عطرو ادکلن شد و یک انتخاب مناسب برای خانم‌هایی است که از رایحه میوه‌ای و گلی لذت می‌برند. به دلیل رایحه گلی که دارد برای فصل بهار به یک گزینه عالی تبدیل شده است. شنل چنس صورتی در خانواده محبوب برند شنل، یعنی چنس قرار گرفته است که دارای تنوع بسیار بالا است. شنل صورتی با طراحی ساده و شیک و درپوش نقره‌ای و بطری ظریفش، رایحه‌ای غیر منتظره دارد که شما را در گردباد شدیدی از لطافت می‌برد؛ بطری شفاف با پوشش صورتی و لوگوی شنل، ظاهری زیبا و خاص به عطر می‌بخشد.

شنل چنس با ترکیبی از رایحه‌های گلی، میوه‌ای و مشک عطری ملایم، شیرین و جذاب به شمار می‌رود که در بین خانم‌های مدرن و سنتی طرفداران بسیاری دارد. عطر شنل چنس رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و جذابیت، احساسی از تازگی و روشنی را القا می‌کند. ترکیبی از شادابی و دلنشینی را به همراه دارد و باعث ایجاد حس خوشایند و سرزندگی می‌شود. این عطر مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان است.

تام فورد فابولوس

تام فورد فابولوس یک ادکلن مردانه | زنانه است که در سال‌های اخیر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است. برند تام فورد در دنیای مد به عنوان یکی از طراحان خلاق و برجسته شناخته می‌شود. تام فورد فابولوس (فابیولس) نیز یکی از پرطرفدارترین‌های این برند به شمار می‌رود؛ رایحه چرمی دارد و قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است.

همانطور که از نام تام فورد fabulous پیداست، یک ادکلن اعجاب‌آور و شگفت‌انگیز است؛ با رایحه چرم، عود و زعفران، این عطر تبدیل به یک ترکیب مدرن و شیک شده است. با پخش بوی قوی و ماندگاری طولانی، می‌تواند به عنوان یک امضا و نماد شخصیت شما در مواقع خاص و مهم بخصوص در جشن سال نو استفاده شود. با طراحی شیشه زیبا و بسته‌بندی لوکس، تام فورد فابیولس یک انتخاب بی‌نظیر برای عاشقان عطرهای شیرین است.

عطر تام فورد فاکینگ ترکیبی از چرم با رایحه دودی و گرم است که به عطر اصالت و عمق می‌بخشد. میزان ماندگاری و پخش بوی ادکلن تام فورد فاکینگ فابولوس بسیار عالی است، اما باید توجه داشته باشید که عوامل مختلفی مانند نوع پوست، دمای محیط و تعداد پاشش‌های استفاده شده می‌توانند بر این موارد تأثیرگذار باشند.

راهنمای خرید عطر برای عید نوروز

باکارات رژ 540

باکارات رژ ادکلنی است که به شدت در چند سال اخیر مورد توجه افراد قرار گرفته است. باکارات رژ در مدل‌های زیادی به بازار عرضه شده اما دو نوع آن یعنی عطر باکارات رژ قرمز و باکارات رژ طلایی در ایران بسیار محبوب شده‌اند. این عطرها رایحه گرم و شیرین دارند و شاید برای هوای سرد مناسب‌تر به نظر برسند اما به دلیل لوکس و شکیل بودن رایحه آن برای مهمانی‌های عید حتما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا قرار بود این عطر فقط متعلق به 250 کلکسیونر ثروتمند جهان باشد!

باکارات رژ یک عطر کریستالی خارق‌العاده حاوی رایحه‌ای خاص و منحصربه‌فرد، با بوی ثروت توصیف می‌شود. زمانی که از باکارات رژ 540 استفاده می‌کنید، رایحه‌ای مرموز و جذاب به شما ارائه می‌دهد و پخش بو و ماندگاری آن بسیار عالی است.

مای وی My Way

مای وی   My Way از برند جورجیو آرمانی  Giorgio Armani عطری مناسب برای خانم‌ها است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. با اینکه عطری جدید به حساب می‌آید ولی توانسته در همین مدت کوتاه فروش بسیار خوبی داشته باشد. ادكلن ماي وي خنک و گلی با رایحه‌ای معتدل است که می‌توان آن را با یک تم رسمی و شیک توصیف کرد. این ادکلن مناسب موقعیت‌های خاص و مهم مانند مهمانی‌های رسمی، مراسم مهم و جشن‌‌ها است. با قدرت پخش قابل توجه و ماندگاری متوسط، این امکان را به شما می‌دهد تا در محیط‌هایی که حضور دارید، بویی ماندگار و جذاب را با خود همراه داشته باشید. به طور کلی، ادکلن My Way برای بانوانی که به دنبال یک عطر رسمی و شیک با رایحه‌ای گلی و شیرین هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

لانکوم لاویه بل

عطر لانکوم لاویه بل در سال 2012 توسط برند فرانسوی لانکوم معرفی شد. عطرهای لانکوم معمولاً برای کیفیت بالا، طراحی زیبا و پخش بوی زیادشان شناخته می‌شوند و لاویه بل نیز در این مورد استثنا نیست؛ تا جایی که برند لانکوم، این عطر را به عنوان شاهکار خود معرفی کرده است.

عطر لانکوم لاویه بل با شیشه‌ای ساده، شیک و در عین حال بسیار جذاب و به شکل لبخند طراحی شده است؛ انحنای روی بطری مواد عطر را به گونه‌ای نشان می‌دهد که طرحی از لبخند را بیان می‌کند. طراح شیشه این عطر بیان کرده: “لبخند عامل اصلی زیبایی انسان است.” بدون شک هر فردی با یک بار امتحان کردن آن، از رایحه کم‌نظیرش و لطافت بی‌نهایت‌ش لذت خواهد برد.

سخن پایانی

در دید و بازدید عید یکی از دغدغه اکثر افراد این است با ظاهری شیک و آراسته در جمع حضور پیدا کنند؛ یکی از اصول مهم آراستگی نیز انتخاب عطر شیک و مناسب مجالس مهم است. در این مقاله سعی شد تا بهترین ادکلن‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است ادکلن را علاوه بر لباس، حتما پشت گوش خود اسپری کنید تا در هنگام احوالپرسی بوی آن به طور قابل توجهی پخش گردد.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز