بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: بر اثر سنت غلط تیراندازی در مراسم عروسی سه نفر در این شهرستان مجروح شدند و عامل تیراندازی دستگیر شد.

تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد

در یک مراسم عروسی در بروجرد در طی یک حادثه تیراندازی ۳ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند جزئیات این خبر را در این مقاله از سایت سوربان ببینید.

تیراندازی در عروسی بروجرد [ رسم عجیبی که دردسرساز شد!! ] 

یکی از رسومات طوایف لر و بختیاری در جشن عروسی تیراندازی هوایی با سلاح گرم می باشد که در استان های لرستان،کهگیلویه و بویراحمد،چهارمحال و بختیاری و خوزستان همزمان با برگزاری مراسم عروسی انجام می‌شود که البته این رسم به لحاظ ایجاد خطر برای دیگر افراد شرکت کننده در مراسم عروسی مورد انتقاد بسیاری از مردم و مسئولان قرار دارد.

لازم به ذکر است که بعضاً در برخی از این مراسم ها افرادی بر اثر اینگونه تیراندازی ها به شدت مصدوم یا جان خود را از دست داده اند.

تیراندازی در عروسی بروجرد [ رسم عجیبی که دردسرساز شد!! ] 

سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مجروح شدن 3 نفر بر اثر تیراندازی در یک مراسم عروسی اطراف شهر بروجرد، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد فردی در مراسم عروسی با سلاح غیرمجاز اقدام به تیراندازی می کند که بر اثر آن 3 نفر از اقوام داماد  مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه بحمدالله حال این 3 نفر مساعد می باشد، ادامه داد: ماموران این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و پلیسی عامل تیراندازی را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز نیز از وی کشف شد.

تیراندازی در عروسی بروجرد [ رسم عجیبی که دردسرساز شد!! ] 

سرهنگ مهدوی کیا در پایان ضمن هشدار به افراد هنجارشکنی که با اقدامات نامتعارف باعث سلب آسایش مردم و گاها باعث صدمه به دیگران می شوند گفت: پلیس با قاطعیت با افراد قانون شکن برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه از شهروندان خواست از رسوم غلط تیراندازی در مراسمات شادی و عزا جدا خودداری کنند تا خدای ناکرده شاهد حوادث تلخ نباشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز