بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر شما هم برای هدیه دادن به بانوان، جواهرات را انتخاب کرده اید؛ می توانید با خواندن این مقاله، بهترین دستبند طلا را خریداری کنید.

دستبندهای طلا می توانند بهترین گزینه برای هدیه دادن به خانم ها باشند. کمتر پیش می آید که در خرید دستبند طلا با چالش سایز مواجه شویم مگر در طرح هایی خاص. قطعا قیمت خرید دستبند طلا کم نیست. پس بهتر است تا اطلاعات خود را در مورد جدید ترین و زیبا ترین دستبند های طلای زنانه بالا ببرید تا بهترین هدیه را برای محبوبتان انتخاب کنید. دستبند طلا یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به دختر خانم های جوان است به شرطی که به درستی و با رعایت یک سری نکات خریداری شود.

 راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه دادن به خانم ها
 

راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه دادن به خانم ها

اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای خانم ها هستید، یک دستبند جواهر می تواند بهترین انتخاب باشد. جواهرات به دلیل زیبایی و درخشش، شایسته ترین هدیه برای محبوبتان است.
درخشش جواهرات کنار طلا ترکیبی چشک نواز و برازنده ایجاد می کند. برخی خانم ها یک دستبند طلا و  بدون جواهر اما با طرحی خاص را ترجیح می دهند. اما بعضی دیگر ممکن است از ترکیب انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با دستبند طلای خود لذت بیشتری ببرند. اگر می خواهید به عنوان هدیه، یک دستبند طلا بخرید، با ما در این مقاله همراه باشید.

 

نکته اول؛ اندازه گیری صحیح سایز دستبند

مهم ترین کاری که باید قبل از مراجعه به طلا فروشی بکنید، اندازه گیری مچ دست است. به طور کلی، جای نگرانی برای خرید دستبند وجود ندارد چون اگر دستبند طلای شما بزرگ بود، به راحتی می توانید آن را کوچک کنید. اما بهتر است قبل از اقدام به نهایی کردن خریدتان مراحل اندازه گیری صحیح سایز دستبند طلا را انجام دهید.

برای اندازه گیری سایز به یک نخ نیاز دارید. نخ را به دور مچ ببندید سپس، گره نخ را باز کنید. اندازه دور مچ دقیقا همان اندازه نخ است. حالا باید به اندازه 1 الی 1.5 سانتی متر به اندازه مچ اضافه کنید. بهترین و ایده آل ترین دستبندهای طلا، دستبندهایی اند که به اندازه 1 تا 1.5 سانتی متر، بزرگ تر از مچ می باشند. چون دستبندهای بزرگ، به راحتی از روی مچ لیز می خورند و دستبندهای تنگ ممکن است باعث ناراحتی شما شوند.

 

راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه دادن به خانم ها

نکته دوم؛ دقت به استخوان بندی دست

اینکه مچ دست همسر شما چه اندازه است، تاثیر بسیار مهمی در سایز دستبند طلا دارد. برای اینکه یک دستبند مناسب انتخاب کنید، ابتدا اندازه مچ را بررسی کنید. معمولا انواع دستبندهای طلا، چه دارای زنجیر بزرگ و چه دارای زنجیر کوچک، به دست های بانوانی که دارای مچ کوچک و ظریف دارند، می آیند.
اما اگر مچ دست فرد مورد نظر شما بزرگ و پهن است، قطعا انتخاب یک دستبند طلای ظریف، گزینه خوبی نیست. افرادی که دارای مچ بزرگی هستند، باید دستبندهایی را انتخاب کنند که دارای زنجیرهای ضخیم تر باشند.

نکته سوم؛ انتخاب طرح دستبند طلا

این روزها تنوع بالایی از طرح برای دستبندهای طلای زنانه وجود دارند. اول از همه توصیه می کنیم که قبل از خرید دستبند طلای زنانه مورد پسندتان، مدل های مختلف موجود در بازار یا مدل های برندهای خارجی را بررسی کنید. برای دیدن عکس های بیشتر از دستبند طلای زنانه می توانید وبسایت یا شبکه های اجتماعی طلا فروشان و جواهر فروشی های مطرحی مانند جواهری زمردی یا برندهای مطرح خارجی مثل کارتیه، هری وینستون، تیفانی و ... را چک کنید.

این روزها، النگو و هند کاف (hand cuff) بین خانم های جوان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. استفاده از چند دستبند نازک در یک دست با عنوان استایل لیرینگ یا استفاده همزمان از یک طرح دستبند در هر دو مچ به صورت همزمان نیز از ترندهای دنیا مد و فشن است.

نکته چهارم؛ دقت به درجه خلوص طلا

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در هنگام خرید دستبند طلا به آن توجه داشته باشید، درجه خلوص طلاست. خلوص طلا از عیار آن قابل تشخیص است. هر چقدر عیار طلا بالاتر رود، درجه خلوص آن نیز بالاتر خواهد رفت. گران ترین و بهترین طلا، طلای 24 عیار است که دارای درجه خلوص بالای 90 درصد می باشد. عیار متداول طلا در ایران 18 است. در صورتی که بودجه زیادی برای خرید دستبند ندارید، می توانید طلای 18 عیار را انتخاب کنید که نسبت به طلای 24 عیار ارزان تر هستند.

 راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه دادن به خانم ها
 

نکته پنجم؛ توجه به علاقه خانم ها

مهم ترین نکته برای خرید دستبند طلای زنانه این است که به علاقه فرد مورد نظر خودتان توجه کنید. شما می خواهید به دلبندتان یک هدیه عالی و خاص دهید. بنابراین بهتر است برای انتخاب دستبند طلای زنانه به نظر و سلیقه فرد مورد نظر خودتان توجه کنید.

برخی از بانوان طرفدار استایل کلاسیک هستند و به داشتن دستبندهای کلاسیک و طرح های سنتی، علاقه بیشتری دارند. در حالی که ممکن است بسیاری از بانوان جوان، به دستبندهای مینیمال و ظریف علاقه بیشتری داشته باشند و یک دستبند ساده اما شیک را ترجیح دهند.

 راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه دادن به خانم ها
 

5 نکته مهم دیگر برای خرید دستبند طلا که نباید فراموششان کنید.

  1. اگر محبوبتان به سنگ های زینتی علاقه زیادی دارد، بهتر است به دنبال خرید دستبندهای طلایی باشید که با سنگ های قیمتی یا نیمه قیمتی مانند برلیان، یاقوت یا زمرد تزئین شده اند.
  2. به رنگ دستبند طلا توجه کنید. در حال حاضر، دستبندهای طلا در سه رنگ طلایی، سفید و رزگلد به فروش می روند. معمولا خانم های جوان به دستبندهای ترکیبی که با سه رنگ طراحی شده اند، علاقه زیادی نشان می دهند. این در حالی است که بهترین هدیه برای عروس خانم ها، دستبندهای طلای سفید با برلیان های درخشان هستند.
  3. اگر همسر یا دخترتان به یک حیوان، یک شی یا نمادی خاص علاقه دارد، می توانید علاقه او را به انتخاب خودتان گره بزنید. به طور مثال، اگر همسر شما به موسیقی علاقه زیادی دارد، می توانید یک دستبندی سفارش دهید که دارای طرح نت های موسیقی است.
  4. دستبند طلای زنانه باید اصیل و زیبا باشد. بنابراین، سعی کنید که فروشگاه های معتبر مانند جواهری زمردی را برای خریدتان انتخاب کنید. با بررسی مدل های مختلف دستبند طلای زنانه در شعب و شبکه های اجتماعی گالری طلا زمردی می توانید انتخاب درستی داشته باشید.
  5. انتخاب دستبندهایی که در آن ها نشانی از ماه تولد فرد مورد نظرتان هست، قطعا او را بسیار خوشحال خواهد کرد. می توانید نمادی معنادار همچون صدف یا مروارید یا نماد ماه تولد او را در انتخاب دستبند طلا در نظر بگیرید.

راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه دادن به خانم ها



به این مطلب امتیاز دهید:
(51 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما: