بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چاق شدن صورت. راههای چاق شدن صورت شامل خوراکی های چاق کننده صورت , تکنیک ورزشی چاق کننده صورت و استفاده از یک ماسک صورت خاص است که بهترین و طبیعی ترین راه چاقی صورت می باشند.

چه چیز برای چاقی صورت خوب است و چگونه می‌توانیم ماندگارترین روش برای چاقی صورت را پیدا کنیم؟

مطمعنا این سؤالات ذهن بیشتر افرادی را که به دلیل کاهش وزن از طریق رژیم غذایی یا ورزش، صورت لاغر و کشیده‌ای دارند، درگیر کرده است. چندین سال است که بر روی روش‌های چاق شدن صورت آزمایشات و بررسی‌های گوناگونی انجام شده است. برخی از این روش‌ها و درمان‌های چاق کننده صورت توسط پزشکان تأیید نشده است؛ اما شواهد و تجربیات افراد نشان داده است که برخی از این روش‌ها مانند معجزه برای چاقی صورت عمل کرده و نتایج مثبتی را به همراه داشته‌اند.

در این مقاله از سایت سوربان سعی داریم بهترین روش‌های طبیعی و کم هزینه برای چاقی صورت را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

16 راهکار جادویی برای چاق شدن صورت و پرکردن گونه ها + روش های طبیعی و کم هزینه
برای چاقی صورت و گونه ها چه کنیم؟

بهترین روش های طبیعی چاق شدن صورت

آیا می‌دانید چگونه صورت چاق داشته باشید؟ چربی بدن و صورت بارزترین عامل برای گونه‌های چاق است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که درمان‌های خانگی نیز برای چاق شدن گونه‌ها مؤثر است.

هیچ داده علمی وجود ندارد که ثابت کند درمان‌های طبیعی چاق شدن گونه‌ها را تضمین می‌کند، اما می‌توانید برخی از این درمان‌ها را امتحان کنید

16 روش جادویی و طبیعی برای چاق شدن صورت

چاقی صورت با آلوئه ورا

آلوئه‌ورا سرشار از ویتامین C و E به همراه آنتی‌اکسیدان‌های فراوان است که به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شما کمک می‌کند. با متخصص پوست خود مشورت کنید و هر روز صبح آلوئه‌ورا را به‌عنوان چاق کننده صورت روزانه مصرف کنید اگر در مورد خوردن آن شک دارید، می‌توانید آن را به‌عنوان ماسک نیز روی صورت خود قرار دهید.

گلیسیرین و گلاب ترکیب چاق کننده صورت

ترکیب گلاب و گلیسیرین به تمیز و جوان نگه داشتن پوست شما کمک کرده و باعث می‌شود پوست صورت شما چاق‌تر به نظر برسد.

ماساژ صورت با روغن

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که ماساژ روزانه روغن طبیعی می‌تواند به گردش خون شما کمک کرده و آن را افزایش دهد. افزایش گردش خون در ناحیه صورت، پوست صورت شما را تغذیه می‌کند تا ظاهری سالم داشته و حجیم‌تر به نظر برسد. می‌توانید از روغن بادام، روغن آووکادو یا روغن نارگیل برای ماساژ صورت خود استفاده کنید. سعی کنید این کار را حداقل یک بار در هفته انجام دهید تا نتایج مثبتی ببینید.

16 راهکار جادویی برای چاق شدن صورت و پرکردن گونه ها + روش های طبیعی و کم هزینه

استفاده از شیر برای چاقی صورت

شیر سرشار از چربی و پروتئین است. استفاده از آن روی صورت به طور مؤثری آن را تمیز می‌کند و آنها را مرطوب می‌کند تا پوست شما ظاهر طبیعی خود را حفظ کند. شیر همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی است که پوستی سالم و بی‌عیب به شما هدیه می‌دهد و در نتیجه صورت شما حجیم‌تر به نظر خواهد رسید.

مصرف سیب و چاقی صورت

سیب سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های A، B و C است. این ویتامین‌ها خاصیت ارتجاعی پوست شما را بهبود می‌بخشند و آن را حجیم‌تر و نرم‌تر می‌کنند. می‌بینید که پوست شما تازه و طبیعی به رنگ صورتی، تپل و روشن به نظر می‌رسد.

کره شی(شی باتر) برای چاقی صورت

مقداری کره شیا را با شکر مخلوط کنید تا یک ماسک فوق‌العاده تأثیر گذار را برای روتین پوست خود در حمام تهیه کنید. خمیر را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی صورت خود ماساژ دهید و سپس به‌آرامی بشویید. شی باتر دارای خواص حجم دهنده بالایی است و به سرعت جذب پوست شما می‌شود تا آن را مرطوب کرده و بافت‌ها و سلول‌های صورت شما را ترمیم کند.

16 راهکار جادویی برای چاق شدن صورت و پرکردن گونه ها + روش های طبیعی و کم هزینه

آجیل جوانه زده ؛ معجزه چاقی صورت

آجیل‌های جوانه زده سرشار از ویتامین‌ها، کربوهیدرات‌ها، پروتئین ویتا و خواص ضد پیری هستند. افزودن این آجیل‌های جوانه زده در صبحانه می‌تواند به پوست شما شادابی بدهد و به داشتن گونه‌های چاق به طور طبیعی کمک کند. تقریباً می‌توان گفت که خوردن آجیل جوانه زده به‌عنوان معجزه چاقی صورت شما عمل می‌کند.

سیب زمینی برای چاقی صورت

استفاده از سیب زمینی به روش‌های متفاوت، به‌عنوان معجزه چاقی صورت یاد می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با مصرف سیب زمینی به صورت خوراکی و یا ماسک صورت در مدتی کوتاه صورتی حجیم داشته باشید.

سیب زمینی را میتوانید به صورت آبپز ، سرخ شده برای چاقی صورت استفاده کنید و یا آن را رنده کنید آب آن را گرفته و هر روز یک لیوان آب سیب زمینی میل کنید مصرف آب سیب زمینی علاوه بر اینکه بر چاق شدن و پر شدن صورت شما تاثیر می‌گذارد می‌تواند برای سلامت معده، روده و دستگاه گوارش و حتی زیبایی و شفافیت پوست شما نیز مفید واقع شود.

یکی دیگر از روش های چاق شدن صورت با سیب زمینی استفاده از سیب زمینی به شکل ماسک صورت شبانه می‌باشد. ماسک سیب زمینی حاوی خواص بسیار مفیدی برای پوست صورت است. استفاده از سیب زمینی بر روی پوست صورت به شکل موضعی می‌تواند پوست صورت شما را روشن کند، چروک‌های پوستی را کاهش دهد، لکه های پوستی را محو کند و موجب چاق شدن صورت در سریع‌ترین زمان گردد.

16 راهکار جادویی برای چاق شدن صورت و پرکردن گونه ها + روش های طبیعی و کم هزینه

یک نصفه سیب زمینی متوسط را رنده کنید می‌توانید به صورت انتخابی و با توجه به نوع پوست خود از وازلین، روغن زیتون، روغن نارگیل و یا گلیسیرین استفاده کنید و آن را به صورت یکدست با سیب زمینی رنده شده مخلوط کنید.
ماسک را به مدت 15 دقیقه در هنگام شب بر روی پوست خود بگذارید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید

آب پوست شما را آبرسانی می‌کند و آن را در تمام طول روز تمیز و شاداب نگه می‌دارد. نوشیدن حداقل 8 تا 10 لیوان آب در برنامه روزانه خود برای حفظ آب بدن قرار دهید. صورت هیدراته نسبت به صورتی با گونه‌های لاغر و افتاده، سالم‌تر و چاق‌تر به نظر می‌رسد.

سیگار نکشید

استعمال دخانیات و مشروبات الکلی آسیب زیادی به بدن شما وارد می‌کند. آنها نه‌تنها به بدن، بلکه به پوست شما نیز آسیب می‌رسانند و آن را تیره و کدر می‌کنند. سیگار حاوی مواد مضری است که در نهایت خاصیت ارتجاعی پوست شما را از بین می‌برد و موجب لاغر شدن صورت و فرورفتگی گونه‌هایتان می‌شود. در نتیجه حتی اگر تمامی موارد برای چاقی صورت را امتحان کنید، مصرف دخانیات از تأثیر این روش‌ها جلوگیری می‌کند.

پوست خود را مرطوب نگه دارید

برای چاق شدن صورت لازم است که روتین پوستی مرطوب و ملایمی داشته باشید. مرطوب‌کننده‌ها پوست شما را نرم و لطیف نگه می‌دارند و از خشک‌شدن و چروک شدن بیشتر آن جلوگیری می‌کنند. برخی از مرطوب‌کننده‌ها مانند وازلین نیز می‌توانند در صورت مصرف دائم موجب چاق شدن صورت شما شوند.

ماسک دوغ و خمیر شکر برای چاق شدن صورت

شستشوی صورت با شکر باعث لایه برداری پوست، حذف سلول‌های مرده پوست و پاکسازی منافذ می‌شود. این ماسک با آبرسانی به پوست و افزایش میزان اکسیژن در سلول‌ها، گونه‌هایی حجیم و توپر را به صورت شما هدیه می‌دهد.

برای تهیه این ماسک به روش زیر عمل کنید :

● 2 قاشق غذاخوری دوغ با 2 قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید.

● 1 قاشق چایخوری عسل، یک پیمانه زردچوبه و ½ قاشق چایخوری جو دو سر آب پز و له شده را در آن مخلوط کنید.

● مواد را خوب مخلوط کنید و خمیر را روی صورت تمیز بمالید.

● صورت را با حرکات دایره‌ای به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید و با آب سرد بشویید.

16 راهکار جادویی برای چاق شدن صورت و پرکردن گونه ها + روش های طبیعی و کم هزینه

برای چاق شدن صورت ، این خمیر صورت را دو بار در روز به مدت حداقل یک هفته استفاده کنید

برای پرشدن صورت و چاقی گونه ها خواب کافی داشته باشید

خواب برای داشتن پوستی شفاف و سالم بسیار ضروری است. همیشه توصیه می‌شود که هرگز بدون تمیز کردن و مرطوب کردن صورت خود به رختخواب نروید. خواب خوب 8 ساعته گردش خون صورت شما را بهبود می‌بخشد و صبح روز بعد ظاهری درخشان به پوست صورت شما می‌بخشد. اگر خوب نخوابید مطمئن باشید از هیچ کدام یک از روش‌های بالا نتیجه نخواهید گرفت.

مصرف ماهی برای چاقی صورت

ماهی‌های آب سرد، شاه ماهی و کاد در مقایسه با سایر انواع ماهی و گوشت، حاوی کالری و چربی‌های سالم بیشتری هستند. چربی‌های ماهی‌های آب سرد می‌توانند سلامت پوست را تقویت کنند، زیرا پوست برای حفظ جوانی به سلول‌های چربی نیاز دارد.

مصرف چربی های سالم برای چاقی صورت

برای چاق شدن صورت ، چربی‌های سالم مانند روغن یا کره تازه را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این چربی‌ها هرگز شما را چاق نمی‌کنند اما می‌توانند پوست شما را سالم و گونه‌های شما را چاق کنند.

یوگا برای چاقی صورت

می‌توانید با تکرار یکی از تمارین چاق کننده صورت که در ادامه برای شما آورده‌ایم، نتیجه مطلوبی بگیرید :

روش اول

  • صورت خود را در حالتی قرار دهید که انگار شگفت‌زده شده‌اید؛ تا جایی که می‌توانید چشمان خود را گشاد و دهان خود را باز نگه دارید.
  • از این به بعد این را به‌عنوان ورزش صورت خود در نظر بگیرید.
  • این حالت را تا حدود 20 ثانیه حفظ کنید.
  • این یوگای صورت باعث تورم عضلات صورت اطراف چشم و پیشانی می‌شود و از اثرات منفی اخم کردن جلوگیری می‌کند. این تمرین را روزانه تکرار کنید.

روش دوم

16 راهکار جادویی برای چاق شدن صورت و پرکردن گونه ها + روش های طبیعی و کم هزینه

  • این روش یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای چاق شدن صورت است:
  • هوا را در دهان خود پر کنید و تا جایی که می‌توانید آن را نگه دارید.
  • نفس عمیقی بکشید (طوری که لپ شما پف کند) و نفس را از گونه‌ای به گونه دیگر منتقل کنید.
  • این یوگای صورت روی ماهیچه‌های گونه کار می‌کند و از لاغر شدن و توخالی شدن آنها جلوگیری می‌کند. همیشه به یاد داشته باشید که گونه‌های شما به هر حالتی که بیشتر تمرین کنید شکل می‌گیرند.

روش سوم

  • پلک پایینی خود را به‌آرامی و بدون حرکت‌دادن سایر عضلات صورت، جمع کرده و رها کنید.
  • با نوک انگشتان خود کمی به ناحیه خارجی استخوان گونه خود فشار بیاورید. به یاد داشته باشید که زیادی فشار وارد نکنید.
  • این کار باعث سفت شدن ماهیچه‌های شما می‌شود و از فرورفتگی گونه‌ها و افتادگی پوست این ناحیه جلوگیری می‌کند. این یوگای صورت نه‌تنها به داشتن گونه‌های چاق کمک می‌کند، بلکه از بروز چین‌وچروک و خطوط ریز زیر چشم شما نیز جلوگیری می‌کند.

روش چهارم

  • گونه‌های خود را نیشگون بگیرید! این روش ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما در افزایش گردش خود و چاق شدن صورت شما مؤثر است. گونه‌هایتان را روزانه 2 تا 3 دقیقه نیشگون بگیرید تا ماهیچه‌های گونه شما کشیده شود. به یاد داشته باشید که به خودتان آسیب نزنید. این کار را به‌آرامی انجام دهید. خواهید دید که گونه‌های شما در مدت‌زمان کوتاهی به طرز قابل‌توجهی چاق می‌شوند.

روش پنجم

  • دندان‌های خود را نشان دهید و تا حد امکان لبخند بزنید.
  • اکنون نوک انگشتان خود را به چین‌های بین بینی و لب فشار دهید.
  • عضلات صورت خود را با حرکات دایره‌ای بچرخانید تا ماهیچه‌های گونه را بالا ببرد و چهره‌ای چاق به شما بدهد.
  • این تمرین به شما کمک می‌کند تا پوست جوان خود را حفظ کرده و از شل شدن آن با افزایش سن جلوگیری کنید.

روش ششم

  • با فشار دادن نوک زبان به لب‌های بالایی، از افتادگی چانه خود جلوگیری کنید تا گونه چاق مناسبی داشته باشید. چانه خود را به سمت سقف، بالا بگیرید. این یوگای صورت به افزایش کشش مناسب به عضلات و سفت شدن آرواره‌های شما کمک می‌کند. این حرکت چانه علاوه بر چاقی صورت،  به جلوگیری از علائم اولیه پیری در زیر چانه و گردن کمک می‌کند.


به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز