بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای چاق شدن صورت چی بخوریم؟ چاق شدن صورت و گونه راه های زیادی دارد راه های خانگی چاقی صورت و راه های دارویی با قرص و تزریق. ماسک صورت برای چاقی صورت، ورزش و چاقی صورت گیاهی و خانگی از روش های موجود می باشد در این مطلب بیشتر به تغذیه برای چاقی صورت می پردازیم.

خیلی از خانم ها و آقایان، خصوصا افرادی که قصد دارند تا با رژیم های غذایی خاص وزن خود را کاهش دهند همواره از اینکه در طی فرآیند کاهش وزن، صورتشان بیش از اندازه لاغر می شود و زیبایی خود را از دست می دهند ناراحت هستند. از سوی دیگر، باوری که معمولا در میان مردم وجود دارد این است که صورت لاغر، چهره را پیرتر و صورت چاق با گونه هایی پر چهره را شاداب تر و جوان تر نشان می دهد. با این تفاسیر، اگر شما هم از لاغری صورت خود رضایت ندارید و به دنبال راهکاری طبیعی برای چاقی صورت بدون استفاده از روش هایی همچون بوتاکس و تزریق ژل هستید، با این مقاله از سوربان همراه باشید.

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند
برای چاق شدن صورت چی بخوریم؟

راحت ترین و سریع ترین روش چاقی صورت چیست؟

بهترین روش برای پرکردن گونه ها و چاقی صورت ، استفاده از مواد غذایی است که به پر شدن صورت کمک می کنند؛ چرا که تزریق چربی، ژل یا هرگونه جراحی حجم دهنده همراه با درد است و علاوه بر آن احتمال ماندگاری آن با روش هایی که تاکنون ابداع شده بسیار پایین است. قطعا با یکبار خوردن این مواد غذایی که در ادامه ذکر می شود هم نتیجه ای نخواهید گرفت؛ بلکه باید سبک زندگی و لایف استایل خود را تغییر دهید و این مواد غذایی را به صورت منظم مصرف نمایید.

برای داشتن صورتی چاق و زیبا قلیان و سیگار را ترک کنید

اگر به این نکته شک دارید فقط کافی است که عکس سال های قبل از سیگاری شدن افراد را با امروز آنها مقایسه کنید. بخصوص اگر فرد مورد نظر بیش از ۵ سال مشغول به سیگار کشیدن باشد. این موضوع در خانم ها بسیار مشهودتر است؛ چرا که پوست حساس تری دارند. دخانیات از هر نوعی که باشد ابتدا شفافیت پوست را کاهش می دهد و پس از کدر شدن، به مرور زمان لاغری صورت، سیاهی زیر چشم و افتادگی پوست صورت بیشتر و بیشتر می شود. تغذیه مناسب و کم کردن مقدار سیگار می تواند سرعت و شدت این مشکلات را کاهش دهد، ولی به هر حال تاثیر خود را خواهد گذاشت.

حتی اگر تحمل مرور زمان را نداشته باشید و بخواهید از روش های تزریقی استفاده کنید، باز هم دخانیات، چربی و مواد تزریق شده زیر پوست را از بین می برد و تاثیری نخواهید دید.

برای چاقی صورت میوه و سبزیجات فراوان مصرف کنید

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

مصرف انواع میوه های آبدار مانند گلابی و خیار و همچنین سبزیجات تازه با توجه به میزان فیبر بالا و آبرسانی مناسب به سلول های پوستی، می تواند به چاقی صورت کمک شایانی نماید. به عنوان مثال اگر هویج را در برنامه غذایی خود قرار دهید، اولا به سلول های پوستی شما به خوبی آبرسانی می کند و ثانیا با توجه به میزان فیبر بالا و کالری کم، شما را کاملا سیر می کند و در عین حال نیز وزن تان را کنترل می کند تا دچار اضافه وزن نشوید. بنابراین می توانید در رژیم غذایی خود با خیالی آسوده از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

این مواد غذایی به دلیل آنکه به مرور زمان در معده هضم می شوند به آهستگی آب را به بدن می رسانند و از خشکی پوست جلوگیری می کنند؛ درست مثل یک اسپری آب که خانم ها در حین روز استفاده می کنند، میوه و سبزیجات نیز به مرور داخل بدن شما را آبرسانی می کنند.

مصرف مغزها و تاثیر آن روی چاقی صورت

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

اضافه کردن مغزهای مفیدی همچون بادام، پسته، فندق، تخمه و بادام زمینی به رژیم غذایی، یکی از بهترین روش ها برای چاقی صورت است زیرا مغزها سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مفید هستند.

سالاد کاهو و جوانه گندم

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

همانطور که گفته شد مصرف سبزیجات تازه به چاق شدن صورت کمک می کند و تاثیر قابل ملاحظه ای در شادابی و سلامت پوست دارد. در این میان مصرف سالاد کاهو با خواص فراوان خود به ویژه هنگامی که همراه با جوانه گندم استفاده شود، در چاقی صورت تاثیرگذار است و مثل یک کرم ضد چروک اثر میکند.

دلیل این مسئله آن است که جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و B است که موجب افزایش آب میان بافتی سلول های پوستی می شود. البته برای این منظور مصرف پودر جوانه گندم نیز بسیار مفید است. برای این کار، دو قاشق پودر جوانه گندم را با ماست مخلوط کنید و پس از غذا مصرف کنید.

برای داشتن صورتی پر و گونه هایی زیبا آب بنوشید

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

یکی از مهمترین و آسان ترین روش ها برای چاق کردن صورت، نوشیدن آب است. اگرچه اغلب ما نوشیدن آب کافی در طول روز را فراموش می کنیم و به راحتی از کنار آن می گذریم، اما باید بدانید که نوشیدن مداوم آب در طول روز باعث افزایش آب میان بافتی سلول ها و چاق شدن صورت می شود.

همچنین اگر ورزشکار هستید و تمرینات ورزشی خود را به طور منظم انجام می دهید، حتما باید آب مورد نیاز بدن خود را از طریق نوشیدن مداوم آب تامین کنید تا صورت شما دچار لاغری نشود و زیبایی چهره خود را از دست ندهد. بر این اساس، توصیه می شود تا روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید.

استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

شیر خشک سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است و در چاقی صورت نیز بسیار موثر است. بنابراین با استفاده روزانه از شیر خشک به راحتی می توانید به هدف خود دست پیدا کنید. یکی از دلایلی که بچه ها در دوران کودکی صورت پف کرده و پری دارند همین استفاده از شیرخشک است.

آب سیب زمینی از بهترین چاق کننده های صورت است

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

سیب زمینی یکی از مواد غذایی مفید برای بدن است که در چاق شدن صورت، آبرسانی به پوست و کاهش چین و چروک های پوستی بسیار موثر است. برای چاقی صورت با این روش می بایست دو لیوان آب سیب زمینی را به صورت روزانه مصرف کنید. آب سیب زمینی با توجه به آنکه سرشار از ویتامین هاست و در آبرسانی به سلول های پوست بسیار موثر است، می تواند گزینه مناسبی برای این کار در کوتاه ترین زمان باشد.

مصرف ژله برای داشتن گونه هایی پر و زیبا

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

هیچکدام از مواد غذایی ذکر شده در این مطلب را نباید بیش از اندازه بخورید. پس زیاده روی ممنوع! یکی از خوراکی ها که بسیاری از افراد نتیجه مصرف آن را خوب گزارش کرده اند، ژله خوراکی است. بله! همان ژله ای که به عنوان دسر میل می کنید. ژله را به غذاهای روزانه خود اضافه کنید و اگر مشکل اضافه وزن ندارید هر روز مقداری ژله بخورید؛ بخصوص اوایل صبح. مراقب باشید که مصرف آن بیش از حد نباشد.

اسموتی پروتئینی برای چاقی صورت

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

نوشیدنی سرشار از پروتئین برای افزایش چربی صورت بسیار مفید است.

برای استفاده از خواص پروتئین به منظور چاقی صورت می توانید از شیر خشک برای چاقی و یا مکمل های پروتئینی استفاده کنید.

روغن های گیاهی و تاثیر آن روی چاقی صورت

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ | خوراکی هایی که برای پرشدن صورت و گونه ها معجزه می‌کنند

افزودن روغن به وعده غذایی چربی اضافی مانند روغن زیتون یا روغن آووکادو یک منبع غنی و سالم از چربی است که به شما کمک می کند به سرعت وزن خود را افزایش دهید.

برای طعم بیشتر می توانید آن را به ماکارونی یا نان خود اضافه کنید. روغن پخت و پز زیادی وجود دارد که می تواند منبع چربی باشد.

کلام آخر

در نهایت باید گفت که اگر صورت لاغری دارید و دغدغه چاق شدن صورت خود را دارید، باید بدانید که به جز روش های پزشکی مانند تزریق ژل یا بوتاکس، می توانید از راه های طبیعی همچون استفاده از تغذیه مناسب نیز استفاده نمایید.

برای این کار تنها کافی است مواد مغذی و ویتامین ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و کمبود آب بدن را نیز با نوشیدن آب آشامیدنی جبران کنید تا صورت شما با زیاد شدن آب میان بافتی سلول ها چاق شود. همچنین استفاده از انواع میوه ها و سبزیجات، آجیل ها و مواد مغذی دیگر مانند شیر خشک یا آب سیب زمینی در رژیم غذایی، به شما در دستیابی به نتیجه ای مطلوب کمک می کند.

چاقی صورت با خوردن مواد غذایی بهتر است یا تزریق و جراحی؟

اگر موفق شوید که با روش های غذایی به خواسته خود برسید باید بدانید که بهترین نتیجه را گرفته اید؛ فقط کمی صبور بودن لازم دارد. انواع تزریق های موضعی و یا جراحی های کوچک حجم دهی که تا امروز ابداع شده، پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهند و حجم صورت به حالت اول باز می گردد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز