بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برخی بازیگران با همکار خود ازدواج کرده اند ، برخی دیگر اما تجربه دو زندگی آن هم با همکاران خود را دارند.

در همه جای دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات زیادی هستند و به دلیل انبوه طرفدارانشان تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه، فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

ازدواج بازیگران همیشه از خبرهای داغ و پر مخاطب برای مردم است. در این بین برخی از بازیگران 2 همسر بازیگر داشته اند که در این مطلب از سوربان با آنها آشنا می شویم.

بازیگران مرد سرشناسی که 2 همسر بازیگر داشته اند!

مهدی پاکدل
همسر سابق : بهنوش طباطبایی
همسر فعلی : رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 10 تیر 1359 در اصفهان و خانواده ای هنرمند متولد شد. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران است و بعد از ورود به عرصا بازیگری، در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

مهدی پاکدل تاکنون دوبار ازدواج کرده است. همسر اول او بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون بود که به واسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با یکدیگر آشنا شده و در اسفند 1389 ازدواج کردند. اما زندگی مشترک آنها در سال 1395 به جدایی انجامید.

عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل،در 29 آبان 1399 با انتشار عکسی دو نفره از آقای بازیگر و رعنا آزدی ور خبر ازدواج آنها را به طور رسمی اعلام کرد.

رامبد جوان
همسر سابق : سحر دولتشاهی
همسر فعلی : نگار جواهریان

بازیگران مرد سرشناسی که 2 همسر بازیگر داشته اند!

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ازدواج کردند و در ۱۳۹۳ به این زندگی مشترک خاتمه داده و جدا شدند.

دو سال بعد از آن با نگار جواهریان ازدواج می کند. آنها جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

امین حیایی
همسر سابق : مونا بانکی پور
همسر فعلی : نیلوفر خوش خلق

بازیگران مرد سرشناسی که 2 همسر بازیگر داشته اند!

امین حیایی هنرپیشه و خواننده ایرانی متولد 19 خرداد سال 1349 در شهر تهران است. امین حیایی یک برادر بزرگ تر از خودش و یک خواهر هم داشت که در سال 1370 فوت کرد.

همسر نخست امین حیایی مونا بانکی پور است و حاص ازدواج این دو پسری به نام دارا است که متولد سال 1375 است و هم اکنون با مادرش زندگی می کند. مونا بانکی پور دختر فرزانه داوی بازیگر قدیمی است.

همسر دوم امین حیایی نیلوفر خوش خلق است امین حیایی و همسرش تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده‌اند؛ منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه.

مهدی هاشمی
همسر سابق : گلاب آدینه
همسر فعلی : مهنوش صادقی

بازیگران مرد سرشناسی که 2 همسر بازیگر داشته اند!

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد.

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

ماجرای آشنایی مهدی هاشمی و گلاب آدینه به بازی در سریال سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ بازمیگردد که در این سریال نوستالژیک دهه 60 با هم همبازی بودند.

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیرماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

امین زندگانی
همسر سابق : مینا لاکانی
همسر فعلی : الیکا عبدالرزاقی

بازیگران مرد سرشناسی که 2 همسر بازیگر داشته اند!

امین زندگانی متولد 5 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است که از تئاتر شروع کرد تا اینکه با تلویزیون مشهور شد و یک تجربه زندگی زناشویی ناموفق هم دارد.

امین زندگانی در سال 1376 وقتی 25 ساله بود با مینا لاکانی 28 ساله در سریال زن شرقی آشنا و با یکدیگر ازدواج کردند.

این زوج اما چند سال بعد از هم طلاق گرفتند و در مهر ماه 1390 هم مینا لاکانی بدون حجاب در شبکه صدای آمریکا خبر مهاجرت خود را برای همیشه تایید کرد.

امین زندگانی برای دویمن بار در سال 1391 وقتی 40 ساله بود با الیکا عبدالرزاقی 33 ساله ازدواج کردند اما تاکنون صاحب فرزندی نشدند.

فریبرز عرب نیا
همسر سابق : مرحوم عسل بدیعی
همسر سابق : آتنه فقیه نصیری

بازیگران مرد سرشناسی که 2 همسر بازیگر داشته اند!

فریبرز عرب‌نیا در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ در تهران متولد گردید. پدر وی حسن عرب نیا و مادرش افتخار صداقت طلب می باشد. فریبرز عرب‌نیا از بازیگران معروف می باشد وی همچنین در زمینه کارگردانی نیز فعالیت داشته است. او در آثار کارگردانان نامداری نقش بازی کرده‌است.

فریبرز عرب نیا تا به حال دو ازدواج ناموفق داشته است و در حال حاضر به دلیل تحصیلات پسرش جانیار در کانادا اقامت دارد و به عنوان راننده، کسانی که بیمار هستند را جا به جا می کند و از این راه درآمد دارد.

فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری در سال ۱۳۷۰ ازدواج کردند که چند سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت به طلاق منجر شد.

فریبرز عرب نیا برای در سال 1379 با مرحوم عسل بدیعی از دیگر بازیگران کشورمان ازدواج نمود آنها در سال 1381 صاحب پسری به نام جانیار شدند، اما زندگی شان چهار سال بیشتر دوام نداشت و سرانجام از هم جدا شدند ، جانیار به همراه پدرش زندگی می کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(79 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز