بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای خانم ها و آقایان

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای خانم ها و آقایان

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب

پوست یکی از حساس‌ترین اندام‌های بدن بوده و مراقبتی شبانه روزی می‌خواهد. امروزه وجود آلاینده‌های مختلف، اشعه فرابنفش نور آفتاب، تغذیه ناسالم و استرس و اضطراب سبب شده است که پوست بسیاری از افراد دچار عارضه‌های پوستی مانند آفتاب سوختگی، جوش، آکنه و لکه شود؛ به همین دلیل برای جلوگیری از آفتاب سوختگی پوست و بهبود آن، معمولاً استفاده از کرم ضد آفتاب پیشنهاد می‌شود.

اما ممکن است بسیاری از افراد با وجود تنوع بالای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی هنگام انتخاب و خرید، دچار دودلی شده و نتوانند بهترین گزینه را برگزینند.

 ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کرم ضد آفتاب، بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان، بهترین ضد آفتاب و روشن کننده و بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک‌دار پرداخته و نکات خوبی را در اختیارتان بگذاریم. پس برای کسب اطلاعاتی در این زمینه، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

کرم ضد آفتاب چیست؟

ضد آفتاب یک محصول موضعی برای محافظت از پوست در مقابل نور خورشید است. این کرم می‌تواند بخشی از اشعه ماورا بنفش را جذب کرده و بخشی را منعکس می‌کند که این کار علاوه بر جلوگیری از آفتاب سوختگی، برای محافظت از سرطان نیز مفید است.

اغلب متخصصان پوست به کسانی که در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنند؛ توصیه می‌کنند علاوه بر استفاده از این کرم، از سایر وسایل محافظتی مانند کلاه آفتابی، دستکش، عینک و لباس‌های پوشیده بهره بگیرند.

کرم ضد آفتاب به شکل لوسیون، اسپری، فوم، ژل، پودر و دیگر کالاهای موضعی در شرکت‌های مختلف تولید خواهند شد.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای خانم ها و آقایان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین محصول ضد آفتاب دنیا باید فرمولاسیون پیشرفته‌ای را داشته باشد و مطابق با استانداردهای بین المللی باشد. ضمناً باید برای انواع مختلف پوست و شرایط آب و هوایی، عملکرد مطلوبی را داشته باشد.

 اما این نکته را در نظر داشته باشید که یک ضد آفتاب هر چقدر هم که عالی باشد؛ ممکن است پوست شما به ترکیبات آن حساسیت داشته، تعادل هورمونی شما را دچار اختلال کند، به پوست شما نساخته و در نهایت فایده‌ای برای بهبود آن نخواهد داشت.

در چنین شرایطی بهترین کار این است که ابتدا با مشورت متخصص پوست، نوع پوستتان را تعیین کرده و برای انتخاب بهترین مارک ضد آفتاب، از پزشکتان کمک بگیرید.

اما برخی از برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی وجود دارند که امتحان خود را پس دادند و رضایت اکثر مصرف کنندگان را جلب کرده‌اند که ما در این قسمت می‌خواهیم به معرفی چند مورد از آنان بپردازیم:

  • کرم ضد آفتاب اچ ال HL: کرم ضد آفتاب اچ ال به عنوان بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان شناخته می‌شود‌. این کرم کاملاً بی‌رنگ بوده و با بافت نرمی که دارد، می‌تواند رطوبت پوست را به خوبی حفظ نماید. این محصول پوست را در مقابل اشعه‌های مضر خورشید حفاظت کرده و طرفداران بی‌شماری نیز دارد.
  • کرم ضد آفتاب ادلیو ADELIO : کرم ضد آفتاب ادلیو بی‌رنگ بوده و بر پایه آب می‌باشد. به این دلیل که می‌توان این کرم را برای دور چشم نیز استفاده کرد، پزشکان آن را به افراد توصیه می‌کند. فیوژن فاقد روغن بوده و بافت بی‌نهایت سبکی دارد و جهت استفاده روزانه مناسب است.
  • ضد آفتاب دلانو DELANO : این کالا جزو کرم‌هایی است که پزشکان آن را به افراد پیشنهاد می‌کنند؛ زیرا یک لایه نامرئی روی پوست ایجاد کرده و در مقابل حرارت خورشید محافظی عالی‌ هستند. طبق نظر استفاده کنندگان این محصول از پیری زودرس پوست جلوگیری به عمل آورده و در دراز مدت باعث شادابی و طراوت آن خواهد شد.

بهترین ضد آفتاب و روشن کننده پوست

کرم ضد آفتاب اچ ال HL  با SPF۵۰، جزو بهترین کرم‌های ضد آفتاب روشن کننده پوست بوده و خاصیت درمانی نیز دارد. این کرم با ترکیبات خود تولید ملانین پوست را کنترل کرده و با وجود این ویژگی، موجب شفافیت و سفیدی پوست می‌شود.

 همچنین کرم ضد آفتاب سین بیونیم با SPF۵۰، خاصیت روشن کنندگی قوی دارد و لک‌های تیره پوستی را رفع می‌کند. این محصول سریع جذب پوست شده و با آبرسانی قوی که دارد، پوست صورت شما را خنک و روشن می‌کند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای خانم ها و آقایان

بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان

-ضد آفتاب و آبرسان لوسل LUCEL : این کرم ضد آفتابی سبک، بدون پارابن، سولفات و روغن است. وجود اسید هیالورونیک در ترکیبات این محصول سبب شده است که به خوبی پوست را آبرسانی کند و چروک‌های آن را از بین ببرد.

-ضد آفتاب فرونیا FERONIA : کرم ضد آفتاب فرونیا یک محصول منحصر به فرد است که از مشکلات پوستی و ایجاد سرطان جلوگیری به عمل آورده و برای استفاده قبل از فعالیت‌های روزانه مفید است. این کرم در برابر آب و تعریق، مقاومت دارد و حاوی مواد مرطوب کننده، آبرسان و ضد حساسیت است. همچنین می‌توانید این کرم را برای اطراف چشمتان استعمال کنید.

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک‌دار

کرم ضد آفتاب بایودرما برای افرادی که روی پوست آنها لک وجود دارد، بهترین محصول است و با وجود ویتامینC و E در ترکیبات خود، از ایجاد لکه‌های جدید جلوگیری می‌کنند و با آبرسانی به پوست، چین و چروک‌های آن را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

 ضد آفتاب آردن برای پوست‌های خشک نتیجه‌‌ای مطلوب به همراه دارد. این کرم با وجود روغن انگور و آلوئه‌ورا، رطوبت پوست را باز می‌گرداند. ضمناً بدون رنگ بوده، سریع جذب می‌شود و برای آقایانی که پوست‌های خیلی خشکی دارند نیز مناسب است.

پرفروش‌ترین ضد آفتاب ایرانی

بسیاری از افراد معتقدند ‌کرم‌های ضدآفتاب ایرانی به دلیل اینکه با ژنتیک پوست و شرایط آب و هوایی این منطقه سازگاری دارند، مناسب‌تر هستند؛ به همین دلیل برخی از برندهای ایرانی بسیار پرفروش‌اند.

 مارک ضد آفتاب دلانو یک محصول لکه بر و شفاف کننده قوی بوده که از حساسیت و التهاب پوست جلوگیری کرده و می‌تواند چروک‌های پوست را کاهش دهد.

برایت مکس نیز یک برند با کیفیت کرم ضد آفتاب و آبرسان بوده که برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است و می‌تواند رطوبت را به لایه‌های عمقی پوست نفوذ داده و چین و چروک ناشی از نور آفتاب را از بین ببرد.

کرم ضد آفتاب ام کیو MQ به دلیل اینکه همزمان ویژگی‌های آبرسانی، جلوگیری از ایجاد لک، خاصیت روشن کنندگی، جذب سریع و بافت سبک را دارد، یکی از پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های ایرانی است. جالب است بدانید که این کرم پوست را در مقابل ایجاد جوش و آکنه نیز محافظت می‌کند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای خانم ها و آقایان

خرید کرم ضد آفتاب

برای خرید کرم ضد آفتاب با مراجعه به فروشگاه‌ نشاط نو به آدرس neshateno.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان نشاط نو، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

سخن پایانی

آفتاب سوختگی یکی از مشکلات رایجی است که برای پوست به وجود می‌آید. جالب است بدانید که علاوه بر خورشید، نور لپ‌تاپ، کامپیوتر و حتی پخت و پز می‌تواند اشعه UV را تولید کند؛

بنابراین بعضی از افراد عقیده دارند که باید از کرم ضد آفتاب حتی در منزل نیز استفاده نمایند و با این کار مراقبتی دوچندان از پوست وجود می‌آید که سبب می‌شود پس از گذشت چندین سال، همچنان پوستی درخشان داشته باشید.

ما در این مطلب در مورد معرفی بهترین کرم ضد آفتاب، بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان و همینطور پرفروش‌ترین ضد آفتاب ایرانی مطالبی را عنوان کردیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. از صبر و توجه شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_چه موقع باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کرد؟

از این کرم باید در مقابل نور آفتاب استفاده کنید. بنابراین فرقی نمی‌کند در چه فصل یا چه روزی از سال باشید؛ حتی اگر آفتاب از پشت پنجره یا در روزهای برفی بازتاب داشته باشد، خطرناک بوده به پوست شما آسیب می‌رساند. متخصصان توصیه می‌کنند قبل از بیرون رفتن از منزل حتما از این محصول استعمال کنید.

۲_آیا استفاده از کرم ضد آفتاب در دوران بارداری خطرناک است؟

استفاده از این کرم‌ها در زمان بارداری نسبتاً بی‌خطر است؛ اما بهتر است قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت تشخیص متخصص، بدون نگرانی از کرم مورد تایید ایشان بهره بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز