بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای اجاره باغ عروسی باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید . باغ عروسی باید در درجه اول ظرفیت متناسب با تعداد میهمانان را داشته باشد . خصوصا این موضوع در زمان شیوع کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرد و لازم بود برای مثال برای 100 نفر میهمان از یک سالن با ظرفیت 200 نفر استفاده کرد تا فاصله میزهای مهمانان از نظر بهداشت رعایت شود .

نکات مهم اجاره باغ عروسی


باغ عروسی باید دسترسی مناسب برای میهمانان داشته باشد .

البته این روزها با نرم افزارهای مکان یاب دیگر دسترسی به باغ محل برگزاری عروسی برای میهمانان آسان شده و به راحتی میتوانند به محل باغ مراجعه کنند . 
باغ عروسی باید از نظر زیبایی و نظافت نیز دارای استانداردهای لازم باشد . برای مثال داشتن فضای سبز زیبا ، سرویس های بهداشتی مناسب ، نظافت مناسب برای سالن و همچنین سیستم تهویه مطبوع برای مهمانان و برگزاری جشن عروسی مناسب باشد . 
تشریفات بزرگ آریان برای اجاره باغ عروسی به عروس و دامادهای خود تمامی این نکات را رعایت کرده و همواره بهترین باغ عروسی را با توجه به تعداد میهمانان و بودجه عروس و داماد به آنها معرفی مینماید . 

 

نکات مهم اجاره باغ عروسی


نکته مهم دیگر برای معرفی بهترین باغ عروسی رعایت تعادل بین دیزاین و محل برگزاری عروسی است .

بگذارید مثالی بزنیم :
اگر شما یک منوی تشریفات سطح بالا را از تشریفات آریان بگیرید و در کنار آن از یک باغ عروسی با قیمت ارزان و سطح متوسط استفاده کنید انتخاب درستی نکرده اید . در واقع شما باید بین منوی تشریفات و برگزاری جشن خود با باغ عروسی انتخابی خود تعادل را برقرار کنید . تشریفات آریان این نکته مهم را نیز در زمان مشاوره های خود به عروس و داماد رعایت کرده و با مشاوره تخصصی در زمینه اجاره باغ عروسی در کنار شماست . 
باغ های برگزاری عروسی را میتوانید در محدوده های اطراف تهران اجاره کنید . برای مثال محدوده گرمدره ، شهریار ، لواسان و جاجرود محدوده هایی هستند که باغ عروسی با قیمت مناسب و ظاهری زیبا را میتوانید جستجو کنید .

نکات مهم اجاره باغ عروسی


تشریفات آریان در تمامی این مناطق برای عروس و دامادهای خود بهترین پیشنهاد برای اجاره باغ عروسی را خواهد داشت . 
قیمت اجاره باغ عروسی در فصول و ماه های مختلف سال نیز متغیر است . لازم است بدانید هرچقدر در ماه های با ترافیک بیشتری اقدام به اجاره باغ برای عروسی کنید هزینه بیشتری خواهید پرداخت . 
قیمت باغ عروسی در ماههای فصل بهار و تابستان و همچنین مهر و آبان بیشتری قیمت را دارد و از آذرماه تا پایان اسفند میتوانید قیمت های مناسب تری را در نظر بگیرید . 

برای مشاوره برگزاری جشن و اجاره باغ عروسی به وب سایت تشریفات آریان مراجعه کنید و از مشاوره تخصصی این مجموعه برای امور مرتبط با جشن ععروسی یا نامزدی خود بهرمند شوید .

 

حالا به چند سوال متداول در این زمینه میپردازیم :

امکان برگزاری مراسم در فضای باز وجود دارد ؟
شما فقط میتوانید چیدمان میهمانان را در فضای باز باغ عروسی خود داشته باشید . موزیک باید در سالن باشد .

امکان بازدید از باغ های عروسی قبل از عقد قرارداد وجود دارد ؟
بله . شما میتوانید بعد از مشاوره با توجه به تعداد میهمانان ، بودجه ای که برای اجاره باغ محل برگزاری عروسی در نظر دارید و نیز سلیقه عروس و داماد برای بازدید توسط تیم تشریفات آریان اقدام کنید. 

آیا میتوانیم باغ عروسی را بدون تشریفات اجاره کنیم ؟
خیر . تشریفات بزرگ آریان فقط با منوهای تشریفات و برگزاری عروسی اقدام به معرفی باغ عروسی مینماید . 

 

اگر در زمینه باغ های عروسی اطلاع بیشتری نیاز دارید میتوانید با ورود به وب سایت تشریفات آریان به آدرس www.arianwedding.com و تماس با مشاورین متخصص و با تجربه اطلاعات بیشتری را کسب کنید .

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز