بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

وقتی صحبت از میکاپ و آرایش به میان می‌آید، تعدادی آرایش کلیدی وجود دارد که احتمالاً بارها و بارها آن ها را امتحان کرده اید و هر بار از زیبایی و جذابیت آن لذت برده اید. این نوع میکاپ، چیزی جز میکاپ اسموکی نیست، میکاپی هیجان انگیز و در عین حال جذاب و کلاسیک است. برای اینکه بتوانید به راحتی این میکاپ را یاد بگیرید، بهتر است به سایت هستی بابایی که یک میکاپ آرتیست موق در حوزه میکاپ و گریم عروس است مراجعه کنید. شما می توانید با شرکت در دوره های خانم بابایی به عنوان یک هنرمند موفق و جوان، به زیبایی تمام میکاپ اسموکی را آموزش ببینید و برای خود کسب درآمد ایجاد کنید.

نکات مهم در انجام میکاپ اسموکی

میکاپ اسموکی یک متد آرایشی است که مخلوطی از سایه های تیره و ترکیبی است که جلوه ای گرم و دودی ایجاد می کند. این آرایش برای شب عروسی یا هر موقعیت خاصی که نیاز به ظاهری دراماتیک دارید، عالی است. این میکاپ را می توان با استفاده از رنگ های مختلف ایجاد کرد، اما محبوب ترین سایه ها معمولا مشکی، خاکستری و قهوه ای هستند.

صفر تا صد میکاپ اسموکی و هر آنچه که باید بدانید

1- هنگام انجام میکاپ اسموکی، توصیه می کنیم قبل از استفاده از کرم پودر و کانسیلر، آرایش چشم خود را به خوبی انجام دهید.

2- برای جلوگیری از وجود چین و چروک روی پلک از پرایمر استفاده کنید. از آنجایی که میکاپ چشم دودی نیاز به ترکیب رنگ های زیادی دارد، لذا استفاده از پرایمینگ پلک ها به ایجاد یک پایه صاف کمک می کند. استفاده از یک کانسیلر روشن کننده یک راه عالی برای ایجاد سایه چشم شما است. می‌توانید کانسیلری را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن‌ تر باشد تا به پلک ‌هایتان جلوه‌ای درخشان بدهد. استفاده از کانسیلرها و پرایمرها روی پلک هایتان نیز از چین و چروک شدن سایه های چشمتان جلوگیری می کند.

3- ترکیب و محو کردن همه رنگ‌ های تیره با هم. به دنبال نکات موثر جهت میکاپ چشم دودی هستید؟ خوب، ترکیب و محو کردن همه رنگ ‌های تیره با هم کلید اصلی در این میکاپ است. برای ایجاد یک ترکیب یکپارچه از رنگ ها، از یک برس کرکی استفاده کنید و با حرکات دایره ای کوچک، خطوط مختلف را محو کنید.

4- استفاده از سایه تیره روی خطوط مژه. راز دستیابی به میکاپ اسموکی در استفاده از تیره ترین سایه ها روی خطوط مژه است. حفظ تیره ‌ترین رنگ ‌ها در مژه باعث می‌ شود توجه بیشتری به آرایش چشم ‌هایتان داشته باشید، هنگام استفاده از تیره‌ ترین سایه ها در خط مژه، باید مراقب باشید که از مژه‌ های خود پایین تر نیایید، زیرا ممکن است ظاهر جذابی نداشته باشید. سعی کنید تیره ترین سایه ها را نزدیک به خطوط مژه خود قرار دهید.

5- از رنگ قهوه ای استفاده کنید و به آرایش چشم دودی خود گرما اضافه کنید

کسانی که عاشق سایه چشم مشکی هستند، می توانند از این نکات چشم دودی صرف نظر کنند، اما کسانی که می خواهند به آرایش چشم خود گرما و جذابیت ببخشند، مطمئناً می توانند این پیشنهاد را دنبال کنند. هنگامی که رنگ قهوه ای تیره با سایه چشم مشکی ترکیب می شود، ظاهری فوق العاده جذاب ارائه می دهد. برای اینکه به چشمانتان درخشندگی بیشتری بدهید، می توانید زیر چشمانتان را با مداد مشکی خط بکشید. صبر کنید، آرایش چشم هنوز تمام شده است. در مرحله بعد، باید یک برس سایه بردارید و آن را به سایه چشم قهوه ای آغشته کنید و دوباره آن را روی ناحیه ایجاد شده با مداد قرار دهید.

صفر تا صد میکاپ اسموکی و هر آنچه که باید بدانید

مراحل میکاپ اسموکی

میکاپ اسموکی، همانطور که از نام آن پیداست، از سایه چشم تیره و خط چشم تشکیل شده است که با سایه چشم روشن تر ترکیب می شود تا جلوه ای اسموکی ایجاد کند. ایجاد آرایش چشم دودی، جذابیت را به روال زیبایی شما می بخشد. این مراحل را دنبال کنید تا به ظاهری عالی برسید.

  • آنچه برای داشتن میکاپ چشم دودی نیاز دارید:

برای ایجاد یک آرایش اسموکی لایت ، به چند ابزار و محصول ضروری نیاز دارید:

  • پرایمر سایه چشم
  • یک پالت سایه چشم با سایه های سیاه، خاکستری و سفید
  • یک برس سایه چشم صاف
  • یک برس کرکی
  • یک برس کوچک
  • خط چشم (مشکی یا قهوه ای)
  • ریمل
  1. صورت خود را بشویید و خشک کنید. از یک صابون ملایم یا کرم پاک کننده مناسب استفاده کنید.
  2. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید. آکنه می تواند در اثر آرایش یک شبه ایجاد شود، زیرا منافذ شما را مسدود می کند.
  3. از پرایمر و مرطوب کننده آرایش استفاده کنید. قبل از شروع آرایش، مطمئن شوید که صورت شما برای این نوع میکاپ آماده است.
  4. با استفاده از نوک انگشتان خود مقدار کمی از مرطوب کننده را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید. پوستی که به درستی هیدراته شده باشد به ماندگاری و چسبندگی آرایش شما کمک می کند.
  5. پس از مرطوب کردن، مقداری از پرایمر آرایشی را به اندازه یک نخود به استخوان گونه، بینی، پیشانی و چانه خود بزنید.
  6. پرایمر چشم را با برس روی پلک های بالایی خود بزنید. اگرچه پرایمرهای تخصصی چشم ملایم تر هستند و اثرات بهتری دارند، اما پرایمرهای آرایشی عمومی نیز می توانند استفاده شوند.
  7. به طرز ماهرانه ای مژه های خود را فر کنید. فر کردن مژه ها چشم ها را باز می کند و با میکاپ اسموکی به خوبی سازگار است.
  8. با نوک انگشت، پرایمر آرایشی را روی هر یک از پلک های خود بزنید. برای تنظیم پرایمر، یک سایه چشم خنثی با رنگ پوست را با یک برس ظریف روی پلک خود بزنید.
  9. سایه چشمی بنفش، سرمه ای، خاکستری یا سبز را انتخاب کنید که به خوبی با چشم های قهوه ای هماهنگ می شود.
  10. چشم های قهوه ای با سایه بنفش به زیبایی برجسته می شوند. با این حال، اگر ظاهر جدیدتری را دوست دارید، آن را با رنگ ‌های قهوه‌ای طلایی ترکیب کنید. چشم ‌های قهوه ‌ای می ‌توانند با افکت دودی متمایز شوند.
     

    صفر تا صد میکاپ اسموکی و هر آنچه که باید بدانید

  11. از تیره ترین رنگ سایه چشم برای میکاپ اسموکی استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید، علاوه بر رنگ مشکی، از رنگ های تیره دیگری نیز استفاده کنید. مطمئن شوید که پایه ای که انتخاب می کنید تیره ترین رنگ سایه چشمی است که می خواهید استفاده کنید. برای پایه، می توانید از مداد چشم استفاده کنید. با استفاده از مداد، یک طرح کلی روی پلک خود بکشید.
  12. سایه چشمی که استفاده کردید را با هم ترکیب کنید. مخلوط کردن را با برس اعمال کنید.
  13. برای به پایان رساندن میکاپ خود، می توانید یک هایلایتر را به استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم خود بزنید تا چشمان شما درخشان تر شوند. همچنین می‌توانید از کانسیلر برای پوشاندن سیاهی ‌ها یا لک ‌های زیر چشم استفاده کنید.

سخن پایانی

یادگیری نحوه انجام میکاپ اسموکی می تواند نیاز به کمی تمرین داشته باشد، اما با نکات ذکر شده در بالا می توانید هر بار ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید.

می توانید برای یادگیری بیشتر به سایت هستی بابایی به عنوان یک میکاپ آرتیست مجرب در این حوزه مراجعه کنید که در ارائه تکنیک های موثر برای گریم و میکاپ عروس بسیار موفق است و بسته به جنس پوست، میکاپی جذاب و در عین حال چشم نواز را ارئه می دهد. توصیه می کنیم میکاپ خود را به این مجموعه بسپارید تا روزی به یادماندنی داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز