بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در اینجا چیزی منحصر به فرد در مورد دریافت یک قطعه جواهر به عنوان هدیه وجود دارد. برق می‌زند، می‌درخشد و باعث می‌شود که گیرنده با لذت بدرخشد. اما مراجعه به یک فروشگاه، غربال کردن گزینه‌ها و یافتن قطعه مناسب همه این احساس خوب را مانند انجام ماموریت غیرممکن می‌کند. مگر اینکه گزینه هوشمندانه‌تری را انتخاب کنید.

برترین‌های فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر

بهترین وب سایت‌های جواهرات راه‌حل اصلی شما برای تمام نیازهای شما با کیفیت در جواهرات است. شما به دنبال گردنبندهای زیبا یا گوشواره‌های ارزان‌قیمت، جواهرات ظریف، یا انگشترهای جواهر هستید. تعداد زیادی از محبوب‌ترین اقلام جواهرات را پیدا خواهید کرد. اگر واقعا می‌خواهید همه کارها را انجام دهید حتی یک بخش برای جواهرات گران قیمت وجود دارد، هرچه به دنبال آن می‌گردید. وب سایت‌های جواهرات آنلاین کلید تجربه‌های سریعتر، آسان‌تر و موفق‌تر در خرید هستند. اگر به دنبال خوشحال کردن مادر خود در روز مادر هستید و می‌خواهید به او هدیه‌ای بدهید که برای همیشه ارزشش را دارد، فروشگاه‌های جواهرات آنلاین با طیف گسترده‌ای از پیشنهادات و قیمت‌های بی نظیر‌ گزینه‌های عالی را به شما ارائه می‌دهند.

نمی‌دانید بهترین مکان برای خرید آنلاین جواهرات به صورت آنلاین کجاست؟ در ادامه بهترین فروشگاه‌های طلا و جواهر آنلاین که در آن می‌توانید جواهرات خوب و مقرون به صرفه‌ای پیدا کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

1. جیمز آلن
بهترین برای: جواهرات سفارشی، بیانیه‌ای و حلقه‌های ازدواج
محدوده قیمت 150 تا 3،116،230 دلار
ویژگی منحصر به فرد: تصاویر HD ، 360 درجه از هر الماس را کاملاً سفارشی کنید
متخصص در سفارشی‌سازی حلقه‌های نامزدی
جیمز آلن منبع اصلی حلقه‌های ازدواج و نامزدی با کیفیت بالا برای یک و نیم دهه بوده است. آنچه این فروشگاه را به یکی از برترین فروشگاه‌های طلا و جواهر تبدیل می‌کند این است که شما می‌توانید انگشتر خود را کاملاً مطابق با مشخصات دقیق مورد نظر خود، از قسمت تنظیم شده تا سنگ‌های قیمتی و سایر موارد تنظیم کنید. بنابراین، نتیجه نهایی یک قطعه کاملاً منحصر به فرد است که هر کسی آن را دریافت کند واقعاً گرامی خواهد داشت.
کارشناسان می‌گویند: جیمز آلن در حلقه‌های قابل تنظیم تخصص دارد. شما سبک بند را در فلز مورد نظر خود انتخاب می‌کنید، سپس الماس یا سنگ‌های قیمتی گشاد را برای تنظیم در بند خریداری می‌کنید. به دلیل شخصی‌سازی، انگشتری که طراحی می کنید واقعاً انگشتری است که مخصوص شما ساخته شده است.

2. راس سیمونز
بهترین گزینه برای: قیمت پایین معامله در انتخاب‌های خیره کننده جواهرات
محدوده قیمت از 7.46 تا 100000 دلار
ویژگی منحصر به فرد: ترخیص کالاهایی که واقعاً یک سرقت هستند
متخصص در بهترین انواع جواهرات و قیمت‌ها
این صفحه بهترین فروشگاه‌های جواهر آنلاین را برای قطعات جواهرات منحصر به فرد و مقرون به صرفه معرفی می‌کند. این بدان معناست که هر وب سایت طلا و جواهری که مشاهده می‌کنید، جواهرات زیبا با قیمت مناسب ارائه می‌دهند. اما راس سیمونز این مرحله را به سطح کاملا جدیدی می‌رساند. بله، گرانترین کالای موجود در سایت حدود 100000 دلار است، اما این یک قاعده نیست. راس سیمونز دارای طیف گسترده‌ای از برندهای طلا و جواهر به روز در هر مکان است. از دستبند گرفته تا مچ پا، گوشواره، گردنبند و غیره، این وب سایت همه چیز را دارد.
قیمت‌ها نیز به همان اندازه متنوع است. بنابراین، هر کسی که به دنبال یک جواهر زیبا و منحصر به فرد باشد، فارغ از بودجه خود، گزینه‌های زیادی را در این‌جا پیدا خواهد کرد. راس سیمونز حتی دارای یک قفسه ترخیص کالا است که می‌توانید وسایل خیره‌کننده را با هزینه‌ای کمتر از 8 دلار مرور کنید! از الماس گرفته تا مروارید، سنگ‌های قیمتی و موارد دیگر. راس سیمونز همه چیز را در فروشگاه‌ خود دارد.
بازرسان می‌گویند: راس سیمونز انتخابی با ارزش از جواهرات خوب از نقره استرلینگ تا پلاتین و الماس، ساعت، انگشتر، دستبند، گردنبند و غیره به علاوه جواهرات طراحی شده را ارائه می‌دهد. راس سیمونز قیمت‌ها را تا 70 درصد زیر قیمت خرده فروشی‌های هم تراز ارائه می‌دهد.

3. آیس ترندز
بهترین برای: الماس‌های خیره‌کننده
محدوده قیمت از 40 تا 33000 دلار
ویژگی منحصر به فرد: اطلاعات جواهرات، سنگ‌های تولد، حلقه‌های نامزدی
متخصص جواهرات ارزان قیمتی که زیبا هستند
از سنگ‌های تولد زیبا گرفته تا حلقه‌های نامزدی الماس، آیس ترندز مکانی عالی برای یافتن جواهرات خوب با قیمت مناسب به صورت آنلاین است. این مجموعه طلا و جواهر زیبا از انگشترهای سبک کلاسیک تا گردنبندهای مرسوم، مد روز را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قطعات سفارشی تهیه کنید و یا از بین طراحی زیورآلات محبوب و زیبا انتخاب کنید. بهترین قسمت این است که آیس ترندز گزینه‌های جواهرات ارزان قیمت متناسب با هر بودجه را ارائه می‌دهد.
مزیت بعدی آن است که آیس ترندز سیاست بازپس‌گیری خوبی دارد. در 7 روز اول، بدون پرسش سوالی می‌توانید کالای خریداری شده را برای بازپرداخت کامل برگردانید. و برای سی روز اول‌، می‌توانید خرید خود را مبادله کنید.
مشتریان راضی می‌گویند: وقتی این انگشتر را دریافت کردم به طرز شگفت‌انگیزی تعجب کردم. این بسیار زیبا است و من تعریف‌های زیادی راجع به آن شنیده‌ام. من باز هم از آیس ترندز خرید خواهم کرد.

 4. الماس هلزبرگ
بهترین برای: الماس‌های واقعا عالی که بی عیب و نقص هستند
محدوده قیمت از 25.99 دلار تا 22999 دلار
ویژگی منحصر به فرد: مجموعه شاهکارهای بی نظیری را ارائه می‌دهد
متخصص در تولید خیر‌ کننده‌ترین الماس‌هایی است که تاکنون به آنها چشم دوخته‌اید
الماس هلزبرگ احتمالاً قدیمی‌ترین زنجیره جواهرات در ایالات متحده است که به فروش آنلاین جواهرات نیز می‌پردازد. از حدود سال 1915، الماس هلزبرگ با بیش از 200 مکان در سراسر کشور رشد کرده است. در طی آن زمان، این برند مجموعه‌ای از برندهای معروف جواهرات را توسعه داده است. از جمله برخی از قطعات جواهرات منحصر به فرد به همراه گردنبندها، انگشترها و گوشواره‌های پرطرفدار.
اما آنچه در این رقابت واقعاً متمایز است مجموعه شاهکار الماس هلزبرگ است. با قاطعیت تمام، این‌ها از چشمگیرترین الماس‌هایی هستند که تاکنون دیده‌اید. از برش تا وضوح، این سنگ‌ها استثنایی هستند.
متخصصان بسیاری می‌گویند: الماس‌ها چگونه بودند؟ بسیار زیبا. به زبان ساده، آنها فوق‌العاده بودند. اگر بسیاری از بررسی‌های ما را خوانده باشی، به ندرت اتفاق می افتد که ما واقعاً عاشق الماس کیفیت شویم. اما اینجا گونه دیگری بود.

5. جواهرات جهان
بهترین برای: قیمت مستقیم فروشنده هزاران الماس با کیفیت
محدوده قیمت از 199 تا 4000 دلار
ویژگی منحصر به فرد: حمل و نقل رایگان، سیاست بازگشت 30 روزه
متخصص در ساخت الماس‌های خود ساخته و تولیدی
جواهرات جهان یکی از معدود فروشگاه‌های جواهرات آنلاین است که در واقع جواهرات خود را طراحی و تولید می‌کند. این مجموعه جذاب شامل طلای ۱۴ عیار، طلای ۱۸ عیار، پلاتین و ... می‌باشد. با بیش از 7000 الماس برای انتخاب، جواهرات جهان مترادف حلقه‌های ازدواج و جواهرات ظریف شده است. چه اینکه این جواهرفروشی هر نوع جواهری را که بخواهید سفارشی می‌کند. اگر می‌توانید رویای آن را اشته باشید، می‌توانید آن را بپوشید.

و این قبل از آن است که شما حتی جنبه پس انداز را ذکر کنید. از آنجا که جواهرات جهان اقلام جواهرات خود را وارد و تولید می‌کند، می تواند شارژ قابل توجهی کمتر از اکثر وب سایت‌های جواهرات مد، حتی کمتر از برخی از فروشگاه‌های برتر طلا و جواهر به صورت آنلاین داشته باشد. جواهرات جهان همچنین برنامه حمل و نقل رایگان و سیاست بازگشت 30 روزه را شروع کرده‌اند.

بازرسان می‌گویند: اگر به دنبال جواهری هستید که محصول شما را از ابتدا تا انتها تولید کند، جواهرات جهان جایی است که باید باشید. هر یک از سفارشاتی که مشتریان انجام می‌دهند می‌توانند بنا به سلیقه خود درخواست، ساخته و سفارشی شوند. و همانطور که قبلاً در بررسی جواهرات جهان ذکر شد، قیمت سنگ‌های قیمتی و سایر جواهرات آن‌ها به طور قابل توجهی پایین‌تر از سایر مغازه‌ها است.

6. زیواز
گالری آنلاین طلا و جواهر زیواز، یکی از موتورهای جستجوی آنلاین در حوزه طلا و جواهر است. افراد در وبسایت زیواز می توانند محصولات متنوع فروشگاه های معتبر را به صورت یکجا مشاهده کرده و درصورت انتخاب محصول مورد نظر اقدام به خرید آن نمایند. همچنین با خرید از وبسایت طلا و جواهر زیواز می توانید فاکتور کامل و جامعی را از محصول خریداری شده خود دریافت نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: